Na 25 jaar is het over

02-12-2017 04:21 902 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 25jaar samen met mijn man. Het is zó cliché. Ik dacht echt dat we het heel goed hadden samen. Ik kom door een uitzending op tv er achter dat Google allerlei teksten opslaat in je account, dus ik wilde even kijken wat er van mijn telefoon was opgeslagen. Ik open de site en ben al automatisch ingelogd, op het Google account van mijn man. Die hebben we samen ivm het uitwisselen van foto’s. Hij fotografeert veel en mijn hobby is fotoalbums maken dus kan ik zo bij alle foto’s die hij maakt. Ik zie daar een hele waslijst aan opgeslagen berichten, en open de eerste. “Hoi schatje, ik mis je zo, het was zo fijn gisteren...”. ik denk nog heel naïef, Huh dat berichtje komt me helemaal niet bekend voor.. maar die was dus ook niet aan mij gestuurd. Lang verhaal kort, hij heeft dus al minimaal zes maanden (zolang gaan de berichten terug) een affaire met een andere getrouwde vrouw, uiteraard half zo oud en twee keer zo dun, met vier kinderen maar liefst. En ze fantaseren over een leven samen met “hun” vijf kindjes wat zo mooi zou zijn. Ik kan alleen de berichten zien die hij via spraaksoftware heeft ingesproken. Maar die zeggen me genoeg. Ik ben helemaal lamgeslagen. Hij is nu niet thuis, hij slaapt in ons vakantiehuisje met onze dochter. Dat vakantiehuisje was voor onze ontspanning dacht ik (aangeschaft dit voorjaar, op zijn wens) maar uit de berichten blijkt dat het hun liefdesnestje was. We zijn ruim 25 jaar samen... hebben een prachtige dochter die na jaren gepest te zijn geweest eindelijk op de middelbare haar draai heeft gevonden en goed in haar vel zit. We hebben een eigen bedrijf, samen. Alles alles alles is met elkaar verweven. Ik raak mijn man, mijn kind, mijn huis en mijn baan kwijt. Ik ben helemaal in shock en weet even echt niet wat ik moet doen. Ik kan niet eens huilen. Waar moet ik in godsnaam beginnen??? Over een week zouden we samen een week op vakantie gaan.. ik loop namelijk een beetje tegen een burn-out aan de laatste tijd. En daar werd ik zo jaloers en onzeker van.. blijkbaar voelde ik onbewust toch wat aan. Wat een klootzak. Om twee gezinnen zó kapot te maken. Ook zij heeft een eigen bedrijf samen met haar man. De kindjes zijn nog piepklein. Mijn dochter past bij haar op.. die vind haar ook zó aardig.... ze hebben het al helemaal bedacht, wat zullen ze gelukkig zijn met elkaar en alle kindjes. Dan kunnen ze fijn gaan knutselen, kamperen, wandelen. Allemaal dingen waar hij nu een gruwelijke hekel aan heeft. En ja, nog meer cliché, hij loopt tegen de 50. Welkom midlifecrisis. Wat moet ik in goedsnaam doen????? Hij weet nog niet eens dat ik het weet, omdat hij niet thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Nemend online? Ik ben zo kapot. Ik weet niet hoe ik verder moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wakker.

:hug:

Wat een drama zeg. Het eerste wat in mij op komt is hem confronteren, zonder kinderen erbij,
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is hartstikke gek op dr vader. Als die moet kiezen tussen hem en mij wordt het hem. Ze wil hier op school blijven, want ze voelt zich daar eindelijk thuis. Ze vind de minnares van mijn man ook heel aardig. Dus die gaan lekker met zijn allen gezinnetje spelen en ik kan doodvallen. En ik zou willen dat dat ook gewoon gebeurde, dan hoef ik hier niet doorheen. Ik ga echt alles kwijtraken. Alles wat me lief is. Alles wat er iets toe doet. Vuile klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je wakker bent. Ik weet me echt geen raad
Alle reacties Link kopieren
ik ben geneigd eerst morgen een rekening voor mezelf te openen en al ons spaargeld daarheen over te maken. Hij is nogal een big spender en als ik niet in de buurt ben om de hand op de knip te houden jaagt hij straks ook nog al ons spaargeld er doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is nu in ons vakantiehuis alleen met onze dochter dus ik kan hem nu niet bellen.
Alle reacties Link kopieren
Och, wat een schok moet dit zijn. Dit is niet even een slippertje, maar een volle affaire.

Wat zou jij willen? Waar heb jij behoefte aan? Is het vakantiehuis ver weg?
Kan je morgenochtend een vriendin inschakelen die jouw dochter ophaalt zodat jij met man kan praten?

Je zult vast niet slapen, dus schrijf in een brief aan je man alles wat er nu in de ‘rust’fase in je opkomt.

Wat een klotezooi!
Alle reacties Link kopieren
Jij blijft haar moeder!

Wie weet als het allemaal uitkomt vinden ze elkaar niet meer zo spannend en leuk.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon keihard in mijn gezicht liegen als ik vroeg of er wat was. Die trut van hem was notabene gisteren nog in ons bedrijf!!! Gewoon lachen en vriendelijk doen tegen mij. Hoe kun je zo zijn???!!!! En hij vind haar zoooooooo lief. Gatver. Wat een walgelijk stel hypocrieten.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig zeg! Dat je hier ook zo achter moet komen. Ik zou in ieder geval je verhaal doen bij iemand waar je op terug kan vallen. Vrienden of familie. Dan is het tijd om je man te confronteren. Verder kan ik niets dan je heel veel sterkte wensen. Dit moet echt vreselijk voor je zijn. :(
Alle reacties Link kopieren
Het vakantiehuis is in mijn geboorteplaats, waar mijn ouders ook wonen. Die kan ik morgen mijn dochter laten ophalen. Maar ik heb niets meer te zeggen tegen mijn man. Ik heb zo vaak gevraagd of er iets was... laatst waren we uit eten en toen begon hij er over dat onze relatie zo geweldig was maar dat ik wel tegen een burn out aanzat op het werk (klopt ook wel). Afgelopen zondag nog sex gehad op de bank midden op de dag, gewoon omdat we zin hadden. Vuile hufter.
Alle reacties Link kopieren
Niemand van mijn vriendinnen is wakker en eerlijk gezegd heb ik ook niet zoveel vriendinnen waar ik dit mee kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels zijn in ieder geval de tranen gekomen.
Als je aan die berichten kan ... stuur ze dan door naar je eigen mail-adres.
Straks verwijdert hij die ondingen en heb je geen bewijs.

Maar dat je leven momenteel instort, kan ik best begrijpen.
Ik zou er hem zo snel mogelijk mee willen confronteren.

Ben je zeker dat hij "alleen" met jullie dochter in dat huisje zit momenteel?
Anders reed ik er zo snel mogelijk naartoe.
Al zou de optie "zijn kleren buitensmijten" tesamen met een uitprint van de mails voor als hij terugkomt ook nog te bekijken zijn. Gaat hij maar een tijd in dat huisje zitten.

Is er familie of een goede vriendin die je straks / dit weekend kan bellen?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft me laatst nog een weekje vakantie kado gedaan, kon ik ff lekker bijtanken....... jaja. Je had de berichtjes moeten zien van die week. En ik ben nog zo dom om ze allemaal te lezen ook al wist ik na de eerste al dat het foute boel was.
Alle reacties Link kopieren
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 04:42
Het vakantiehuis is in mijn geboorteplaats, waar mijn ouders ook wonen. Die kan ik morgen mijn dochter laten ophalen. Maar ik heb niets meer te zeggen tegen mijn man. Ik heb zo vaak gevraagd of er iets was... laatst waren we uit eten en toen begon hij er over dat onze relatie zo geweldig was maar dat ik wel tegen een burn out aanzat op het werk (klopt ook wel). Afgelopen zondag nog sex gehad op de bank midden op de dag, gewoon omdat we zin hadden. Vuile hufter.
Wat bizar dat de gene van wie je zoveel houdt een groot toneelstuk voor je heeft opgevoerd. Ik denk toch dat het goed is met hem te praten. Ik snap hoe vreselijk boos en gekwetst je nu bent, maar voor je dochter is het van belang dat jullie toch nog enigszins normaal met elkaar om kunnen gaan. Zij mag hier niet de dupe van worden.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft vier kleine kindjes dus ik neem aan dat zij niet zomaar daarheen kan gaan, alhoewel ze er dus al wel een paar keer eerder geslapen heeft volgens de berichtjes. Ik bedenk nu ook weer dat ik een keer in het huisje kwam en het licht aan was in de badkamer, terwijl ik heel zeker wist dat ik het de vorige keer uit had gedaan. Is hij natuurlijk tussendoor gewoon daar met haar geweest.
Alle reacties Link kopieren
Lichtblauw ik zal er alles aan doen om mijn dochter niet de dupe te laten worden maar eerlijk, voor haar vind ik het nog het allerergste.... ze is zo gek op dr vader en vind ons gezinnetje zó belangrijk........ mijn hart breekt echt waar
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je. Ik zou je dochter laten ophalen en het gesprek aangaan. Wat een lul.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Al jaren lees ik hier mee en leef ik mee als er weer eens iemand door haar man zo bedrogen wordt en altijd was ik zo blij dat wij het zo goed hadden. Nou ben ik GVD zelf die vrouw...
Alle reacties Link kopieren
Als je behoefte hebt om even met iemand te praten raadt ik je aan om nu meteen Sensoor te bellen, daar kan je 24/7 bellen als je echt even met iemand moet praten.
Ik denk dat je daar echt goed aan doet, google heeft het nummer.
Heel veel sterkte! :rose:
IWillMakeItOnMyOwn schreef:
02-12-2017 04:49
Lichtblauw ik zal er alles aan doen om mijn dochter niet de dupe te laten worden maar eerlijk, voor haar vind ik het nog het allerergste.... ze is zo gek op dr vader en vind ons gezinnetje zó belangrijk........ mijn hart breekt echt waar
Hoe gek is ze nog op haar vader als ze hoort dat die man het gezin in de puinhoop heeft gereden?

Ze kan best op haar school willen blijven, maar niemand zegt dat ze persé fulltime bij haar vader wil blijven wonen als jullie scheiden.
Alle reacties Link kopieren
Bedrijf moet verkocht worden, huis moet verkocht worden, vakantiehuis moet verkocht worden. Ouderschapsplan. Ik kan wel in het vakantiehuisje gaan wonen, dat is dicht bij mijn ouders. Heb geen auto. Ik heb alleen vier lieve katten die daar niet mogen wonen. Ik ben echt alles kwijt straks. Alles.
Alle reacties Link kopieren
En ik had al een burn-out. Alhoewel ik nu achteraf denk dat ik gewoon bepaalde signalen van hem heb opgevangen maar omdat hij het zo stellig ontkende aan mezelf ben gaan twijfelen. Vond mezelf notabene zo jaloers. Oh mijn god wat ben ik dom geweest........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven