'' Oude bekende ''

05-12-2017 22:35 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik wilde even iets kwijt, en hoor graag jullie mening/tips.

Bijna 4 jaar geleden heb ik een man ontmoet waar ik een klik mee had.
Omdat ik toen een relatie had, werd het niet meer dan een vriendschap. De laatste keer dat we elkaar zagen was 2 jaar geleden. Toen hebben we samen wat gedronken. Daarna vertelde hij me dat hij me echt leuk vindt en nog wel contact wil houden maar omdat een relatie niet mogelijk is hij liever niet meer afspreekt. Ook zei hij dat omdat hij niet echt dichtbij woont, een drukke baan en een kind heeft, ik meer dan 8 jaar jonger ben (ik was 22 hij 31)en omdat ik periodes met straatvrees had een relatie waarschijnlijk niet zou gaan werken. Ik vond dit toen niet leuk om te horen en heb in mijn teleurgestelde bui zijn nummer verwijderd. Achteraf snapte ik zijn redenen natuurlijk wel. Daarna viel ook nog eens mijn telefoon kapot dus moest ik een nieuwe. Aangezien hij verder geen social media heeft, hebben we dus 2 jaar geen contact gehad.

Deze zomer vond ik zijn nummer toevallig weer in een hele oude mail. Ik heb hem toen een bericht gestuurd. Hij was verbaasd maar wel aangenaam verrast. Hij was erg benieuwd hoe het met me ging, en we hadden gelijk weer diezelfde klik. Ik vond hem altijd al leuk, intelligent en anders hij ging altijd met respect met mij om en had altijd interesse in mij als persoon. Hij ging vaak niet eens in op seksueel getinte opmerkingen van mij. Dat was nu weer precies zo.

Na een paar weken kletsen hebben we uitgesproken dat we elkaar nog steeds leuk vinden. Ik vroeg hem of hij het leuk vond om nog eens af te spreken.
Afgelopen weekend heeft hij er dus alles aan gedaan om tijd voor me te maken en heeft hij na een lange dag werken meer dan 2 uur gereisd om bij mij te kunnen zijn. We hebben de hele avond film gekeken, gekletst en geknuffeld. Uiteindelijk hebben we sex gehad (wat overigens pas gebeurde toen hij zeker wist dat ik het echt wilde).

Na die avond/nacht kreeg ik gelijk lieve appjes. En ging het eigenlijk door zoals altijd.
Ik had mezelf voorgenomen om het gewoon te zien als een gezellige avond en verder niks. Maar dat is me dus uiteindelijk niet gelukt. Hij was zo lief, respectvol en romantisch. De gevoelens die ik al voor hem had zijn weer terug en sterker.

Ik heb geprobeerd het te ontkennen, maar stiekem zou ik toch wel wat meer met hem willen.

Ik heb nu geen relatie meer en mijn straatvrees is nauwelijks nog aanwezig. Maarja hij woont nog steeds niet echt dichtbij, heeft nog steeds een drukke baan en een kind, wat destijds een van de redenen voor hem waren dat het niet zou werken.
Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, dus ga ik er maar vanuit dat het nog hetzelfde is, ookal laat hij heel erg blijken dat hij me wel echt leuk vindt). Echt heel stom, maar ik durf het dus niet te vragen.

Zouden jullie het vragen, of is dat te vroeg? Of het gewoon nog aankijken?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet eerst een tweede date afspreken? En een derde, en een vierde. Daarna is het vroeg zat om het over een toekomst te hebben.
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
05-12-2017 22:41
Waarom niet eerst een tweede date afspreken? En een derde, en een vierde. Daarna is het vroeg zat om het over een toekomst te hebben.
Precies dit. Doe het in stapjes.
Is hij wel vrijgezel?
Eerst gewoon samen daten. Jij bent verandert in 2 jaar, maar hij misschien ook.
Je kan wel uitspreken dat je heel blij bent dat je die oude mail hebt gevonden en dat je het bijzonder vind dat het in jouw beleving zo goed weer klikt.

En dan verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Aankijken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
s-a-r-kast schreef:
05-12-2017 22:41
Waarom niet eerst een tweede date afspreken? En een derde, en een vierde. Daarna is het vroeg zat om het over een toekomst te hebben.
Dit dus.

En laat los het 'te zien als leuk voor vriendschappelijk en ervan uitgaan dat hij ook nog steeds niets wil om de redenen die hij toen noemde'.

Dingen veranderen, dat blijkt, want jullie hebben elkaar gezien.

Laat het lekker gebeuren, speel geen spelletjes, en doe niet net alsof het jou niet uitmaakt. Laat merken dat je hetfijn vindt.
Waarom geef je zo snel je koekje weg.
Ik zou mij gebruikt voelen als hij verder niks serieus met mij zou willen.
Tenzij het je alleen om de seks te doen was maar die indruk krijg ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
05-12-2017 23:08
Waarom geef je zo snel je koekje weg.
Ik zou mij gebruikt voelen als hij verder niks serieus met mij zou willen.
Tenzij het je alleen om de seks te doen was maar die indruk krijg ik niet.
Je koekje weg geven? Werkelijk?! Gebruikt voelen?

Seks heb je samen. Als je goede seks hebt neem je allebei net zo veel als je krijgt. Je kan als een zelfrespecterende vrouw nooit gebruikt worden.

Zolang vrouwen seks blijven zien als iets dat ze geven en een man (onterecht) kan nemen, komt er nooit wat terecht van de seksuele gelijkheid tussen mannen en vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
In de 4 jaar dat je hem kent en in die 2 jaar dat je hem niet gezien hebt, kan er veel veranderen. Jouw relatie is uit. Weet hij dat? Jij bent twee jaar verder, maar hij ook! Misschien kijkt hij ook anders tegen dingen aan? Misschien zijn complicerende factoren wel veranderd in positieve zin?

Het is mogelijk dat je voor jezelf een aantal barrieres bedenkt, waaronder afstand, kind, leeftijd om er maar niet aan te beginnen/het voort te zetten. Ik proef in ieder geval uit je verhaal dat het goed kan dat het wederzijds is.

Stuur hem eens een appje, doe een tweede date. Je zal hem wel kunnen laten weten dat je er bent en contact met hem wil. Wat hij toen zei hoeft nu (helemaal) niet meer te gelden.
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
05-12-2017 23:37
Je koekje weg geven? Werkelijk?! Gebruikt voelen?

Seks heb je samen. Als je goede seks hebt neem je allebei net zo veel als je krijgt. Je kan als een zelfrespecterende vrouw nooit gebruikt worden.

Zolang vrouwen seks blijven zien als iets dat ze geven en een man (onterecht) kan nemen, komt er nooit wat terecht van de seksuele gelijkheid tussen mannen en vrouwen.
Nou inderdaad, zoiets wordt volgens mij ook nooit bij een man gezegd. Die geeft net zo goed “zijn koekje weg” (rare uitdrukking)...
Alle reacties Link kopieren
20062016 schreef:
06-12-2017 00:24
In de 4 jaar dat je hem kent en in die 2 jaar dat je hem niet gezien hebt, kan er veel veranderen. Jouw relatie is uit. Weet hij dat? Jij bent twee jaar verder, maar hij ook! Misschien kijkt hij ook anders tegen dingen aan? Misschien zijn complicerende factoren wel veranderd in positieve zin?

Het is mogelijk dat je voor jezelf een aantal barrieres bedenkt, waaronder afstand, kind, leeftijd om er maar niet aan te beginnen/het voort te zetten. Ik proef in ieder geval uit je verhaal dat het goed kan dat het wederzijds is.

Stuur hem eens een appje, doe een tweede date. Je zal hem wel kunnen laten weten dat je er bent en contact met hem wil. Wat hij toen zei hoeft nu (helemaal) niet meer te gelden.
Ja hij weet dat mijn relatie uit is. Daarom is er toen ook niks gebeurd, omdat ik een relatie had (en hij die andere barrières zag). Ik weet dat er in die 2 jaar veel veranderd kan zijn , hij vertelde me toen ook al dat het hem sowieso niet alleen om sex ging, dat als hij dat alleen had gewild hij wel iemand dichterbij had gevonden en hij niet 2 uur voor mij zou reizen xD. En toen hadden we nog niet eens sex gehad.

Nu is dat dan wel gebeurd (wat trouwens reagerend op een andere reactie in mijn inziens helemaal niet gelijk '' m'n koekje weggeven'' was want in die 2 jaar dat we el daarvoor al kenden is er nooit wat gebeurd, daarnaast ging hij vaak niet eens in op seksuele berichtjes van mij en is het niet gebeurd voordat hij zeker wist dat ik het wilde). Dat hij zo lief, romantisch en respectvol deed is juist de reden dat het me niet lukt om het gewoon als het was een leuke avond en dat was het te zien, wat ik dus vantevoren van plan was met 2 jaar geleden in mijn achterhoofd.

Hij appte binnen een uur nadat hij hier weg was al, een lief berichtje en sindsdien appen we gewoon elke dag verder.
Eigenlijk zijn we nu na die 2 jaar geen contact gewoon wel een beetje opnieuw begonnen. En al is het snel, toch spoken die vragen in mijn hoofd door 2 jaar geleden, van hoe het nu zit, of het nu anders is, wat het nu is? Maarja ik weet ook wel dat ik het beter nog even aankijk.
Alle reacties Link kopieren
Een vervolgafspraak heeft hij het nog niet over gehad?
Als hij het er voor over heeft om zo ver te reizen dan vindt hij jou leuk en anders niet.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 06-12-2017 11:36
1.05% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Klinkt goed! Gewoon verder afspreken. En je kan op ten duur toch verhuizen? Jij hebt geen kind :)
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
06-12-2017 10:50
Een vervolgafspraak heeft hij het nog niet over gehad?
Als hij het er voor over heeft om zp ver te reizen dan vind hij jou leuk en anders niet.
Nee, nog niet. Toen hij wegging zei hij nog dat hij het heel gezellig vond en kreeg ik nog een lange zoen, daarna gelijk een lief appje.
Hij werkt in een winkel en de decembermaand is het een drukke boel, dus dat hij dit weekend tijd voor me vrijmaakte was al met moeite. Daarnaast heeft hij zijn dochter 4 dagen in de week.

Nu moet ik zeggen dat ik sowieso een gevoelig meisje ben hoor dus mijn gedachten gaan alle kanten op haha.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2017 11:24
Nee, nog niet. Toen hij wegging zei hij nog dat hij het heel gezellig vond en kreeg ik nog een lange zoen, daarna gelijk een lief appje.
Hij werkt in een winkel en de decembermaand is het een drukke boel, dus dat hij dit weekend tijd voor me vrijmaakte was al met moeite. Daarnaast heeft hij zijn dochter 4 dagen in de week.

Nu moet ik zeggen dat ik sowieso een gevoelig meisje ben hoor dus mijn gedachten gaan alle kanten op haha.
Ja snap ik als je verliefd bent. :lol: :D
Je komt er wel achter of hij dat ook is.
Geef het wat tijd om daar avhter te komen.
Merk je wel gauw genoeg.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
06-12-2017 11:39
Ja snap ik als je verliefd bent. :lol: :D
Je komt er wel achter of hij dat ook is.
Geef het wat tijd om daar avhter te komen.
Merk je wel gauw genoeg.
Haha ja. Je hebt ook gelijk. Ik probeer ook niet te hard van stapel te lopen en mezelf een beetje in bedwang te houden :P.
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2017 11:46
Haha ja. Je hebt ook gelijk. Ik probeer ook niet te hard van stapel te lopen en mezelf een beetje in bedwang te houden :P.
Ja, precies. En pas met dat koekje...

:hihi:
Joh....geniet er van! Hou contact met hem en zie hoe het verder loopt!

Stel voor om een keer in januari als de drukte in de winkel voor hem minder is een keer samen lekker te koken. Als dat in december niet uitkomt.
Maar als hij jou echt zo leuk vind, maakt hij ook vast wel een gaatje vrij voor jou. Desnoods ga jij een keer naar hem toe voor een wandeling en een terrasje oid.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
06-12-2017 12:06
Ja, precies. En pas met dat koekje...

:hihi:
:lol:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2017 11:46
Haha ja. Je hebt ook gelijk. Ik probeer ook niet te hard van stapel te lopen en mezelf een beetje in bedwang te houden :P.
Ja, beter anders geef je "al je liefde" te snel aan hem. O_o :D
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
06-12-2017 12:06
Ja, precies. En pas met dat koekje...

:hihi:
Hahaha. Dat ''koekje'' heeft hij nu na 4 jaar al een keer gehad XD. Hoe kon ik dat nu doen he? :P
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik wist niet dat hier nog mensen uit het jaar kruik meeschreven..
Koekjes weggeven? :HA:
Seks samen kan toch gewoon heel erg lekker en geil zijn en je hoeft niet meteen te trouwen hoor. Jemig dan heb ik m'n rolletje al helemaal opgemaakt denk ik :proud:
Geniet er gewoon lekker van, verliefd zijn is heerlijk :heart:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
05-12-2017 22:41
Waarom niet eerst een tweede date afspreken? En een derde, en een vierde. Daarna is het vroeg zat om het over een toekomst te hebben.
Dit

(Hoi s-a-r-kast :bye: )
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
06-12-2017 12:26
Jeetje ik wist niet dat hier nog mensen uit het jaar kruik meeschreven..
Koekjes weggeven? :HA:
Seks samen kan toch gewoon heel erg lekker en geil zijn en je hoeft niet meteen te trouwen hoor. Jemig dan heb ik m'n rolletje al helemaal opgemaakt denk ik :proud:
Geniet er gewoon lekker van, verliefd zijn is heerlijk :heart:
Is ook fijn :). Al probeer ik het in mijn hoofd nog heel hard te ontkennen :P toch een beetje angst. Ookal laat hij wel merken dat hij me echt leuk vindt, '' de '' woorden zijn er nog niet uit. Wat natuurlijk ook logisch is we hebben pas sinds kort weer contact en ''het'' is pas dit weekend gebeurd xD. Maarja zo gaat dat in mijn chaotische hoofd :P.
Probeer een 2e date. Doe effe relaxed zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven