Bindingsangst?

11-12-2017 11:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

Ik ben heel benieuwd naar de reacties. Ik ben een weegschaal en dat verneem ik zo erg , dat ik geen keuzes kan maken.. het beheerst mijn hele leven .

Ik ben 29 .
Vorig jaar ben ik voor het eerst echt verliefd geworden in mijn leven .
Het is een bloed mooie jongen. De mooiste die ik ooit heb gezien. Andersom was hij ook smoor verliefd.
Maar Nu wou ik niet toegeven aan een relatie. Ik was net 2 maand bij mijn ex weg. En daar had ik nog genoeg aan te verwerken.
We hebben een jaar lang geklungeld. Tot op de dag van vandaag. Ondertussen hebben we beide ook genoeg uit gevreten . Maar eigenlijk te veel. Nu alles er uit is en we zo open en eerlijk naar elkaar waren , wil hij er echt voor gaan en eindelijk die relatie aan gaan.
Maar ook dat voelt weer niet goed. Ik kan hem niet missen, maar ook niet bij me hebben.

Is het dan een opstapeling van alles wat ik moet verwerken van mijn ex en nu ook van hem?
Of vind ik hem te knap om hem te laten gaan?

Word helemaal gek soms. Nu ben ik volgens mij ook behoorlijk autistisch met bepaalde dingen.

Herkennen jullie jezelf hierin ?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben een schorpioen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet je sterrenbeeld? Dan zouden 1 op de 12 mensen hetzelfde karakter hebben. Dat kan toch helemaal niet.
Het ligt aan je sterrenbeeld, autisme? Zijn alle weegschalen en autisten dan wispelturige vreemdgangers? Ik dacht het niet.

Waar is je eigen verantwoordelijkheid ten aanzien van je keuzes?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber, wat is jouw sterrenbeeld?
Bij de juiste partner bestaat bindingsangst niet meer. Je staart je blind op zn uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy?
( google het maar )

volgens mij staat je ascendant in dat teken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Maak het jezelf niet zo moeilijk joh, geef het labeltje relatie aan wat jullie hebben en ga eens een paar maanden monogaam door het leven. En dan kijk je over drie maanden hoe het gaat. Vind je het niks, maak het uit, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een weegschaal en Chinees een draak. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
typisch Weegschaal, om te denken, dat het aan je sterrenbeeld ligt
Hij is lekker, maar niet lekker genoeg om er een relatie mee te beginnen.
Laat hem los, dit gaat niks worden.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik had het misschien ook anders moeten verwoorden met mijn sterrenbeeld. Maar het is meer symbolisch.
Het is dus ook eigelijk meer, zoals hier gezegd wordt, als het nu echt zo goed voelde was ik er mee verder gegaan. Ik moet dat knappe koppie gewoon uit mijn hoofd zetten .
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-12-2017 12:15
Ik ben ook een weegschaal en Chinees een draak. Afbeelding
Ja, weegschaal-draken zijn erg sceptisch over sterrenbeelden, dat blijkt maar weer
Wat heb je te verliezen?
Alle reacties Link kopieren
O_o :bonk: Koekkoek
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
vera78 schreef:
11-12-2017 12:53
Wat heb je te verliezen?
Kosmisch evenwicht
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet (verkeerde sterrenbeeld??). Jij bent verliefd. Hij is verliefd. Wat is het probleem? Of ben je meer verliefd op zijn knappe snoet? TJa, daar raak je op zeker moment op uitgekeken. Er moet wel méér zijn dan dat.
Ik ben ook een weegschaal en ik heb een diagnose in het spectrum.
Dus je moet maar geloven wat ik zeg:

Wees eerlijk. Deze jongen wil iets, wat jij blijkbaar niet wilt of kunt bieden. Wees daar eerlijk over en accepteer zijn antwoord. Lieg niet.
Alle reacties Link kopieren
29 echt?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
11-12-2017 12:53
Kosmisch evenwicht
:HA:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Denk dat je je vergist hebt bij het vermelden van je leeftijd. De 2 moet een 1 zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
11-12-2017 13:09
Denk dat je je vergist hebt bij het vermelden van je leeftijd. De 2 moet een 1 zijn.
wat een astraal derde-chakraanse opmerking.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
11-12-2017 13:11
wat een astraal derde-chakraanse opmerking.
Onderbuik opmerkingen zijn tweede chakra.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Joh TO, als jij geen relatie wil, om wat voor rede dan ook, heeft dat niet direct met bindingsangst te maken, dan is dat omdat het naar je gevoel niet goed genoeg is. Niets mis mee, maar dan wel zo eerlijk zijn om het af te sluiten ipv door te modderen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet verliefd genoeg bent, dan ga je er ook geen relatie mee aan. Zeker niet als het alleen gaat om t uiterlijk. Als je het idee hebt dat je je vorige relatie nog niet hebt verwerkt, dan ben je ook nog niet toe aan een relatie. Als je een goed iemand treft, heb je echt geen bindingsangst hoor.
Oh, ik ben ook geen weegschaal, maar dat was wellicht al duidelijk door mijn antwoord :-D
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
11-12-2017 13:17
Onderbuik opmerkingen zijn tweede chakra.
oh ja, die verwar ik altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven