Welk romantisch uitje?

11-12-2017 16:00 17 berichten
Binnenkort wil ik een romantisch nachtje /weekend weg met m'n vriend. Nu is er op internet veel verschillende uitjes te vinden maar ik vind het best moeilijk om een keuze te maken. Vandaar mijn vraag aan jullie:
welk (romantisch) uitje met je man/vriend is zo goed bevallen dat je zegt daar MOET je echt naar toe..

Alvast bedankt!
Wandeling door de duinen.
Overnachting in Mill......Wellnessboot.
Efteling hotel
maar wij zijn gek van Efteling


Dit weekend naar strand van Zeeland geweest en dagje Brugge
was ook romantisch
Hawelry schreef:
11-12-2017 16:03
Efteling hotel
maar wij zijn gek van Efteling


Dit weekend naar strand van Zeeland geweest en dagje Brugge
was ook romantisch
Met al die gillende kinderen om je heen? Lijkt me alles behalve romantisch.
Er bestaat ook zoiets in een vliegtuig geloof ik. Google is your friend.

En een overnachting in een toren op een van de eilanden.
Moiren’ schreef:
11-12-2017 16:03
Met al die gillende kinderen om je heen? Lijkt me alles behalve romantisch.
Kwestie van juiste dagen uitkiezen... (nooit in vakantie gaan of in het weekend)
Maar ook we houden van de sfeer, en ons lukt het die gillende kinderen te ontlopen dus ach.

En voor ons is het ook romantisch om te denken: wij hoeven niet te zorgen dat die kinderen stoppen met gillen/janken/whatever en lopen door. Dan zoeken we wel een andere attractie.
Alle reacties Link kopieren
Hawelry schreef:
11-12-2017 16:03
Efteling hotel
maar wij zijn gek van Efteling


Dit weekend naar strand van Zeeland geweest en dagje Brugge
was ook romantisch
Leuk idee, Sint-Janstoren beklimmen om romantisch van het uitzicht te genieten, je kunt in Den Bosch ook naar een escaperoom speciaal voor de liefde, als je daarvan houdt.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
tja.. wat vind hij romantisch.. Wij genieten van een weekend lekker eten, wijn drinken en ene beetje shoppen: ik zou zeggen: Maastricht of Antwerpen. Ook een mooi hotel met heerlijk restaurant (diner echt erbij reserveren, is de moeite waard!) is het Arresthuis in Roermond.
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden het leuk om door een stad te wandelen , al dan niet een museum te bezoeken, en daarna ergens in een cafeetje lekkere speciaal biertjes te drinken.

Begin dit jaar eens in een hotel met sauna gezeten in Zeeland ( hote Kamperduinen)l maar dat is aan mijn man niet besteed. Hij verveelde zich vrij snel. Ik vond het zo midden in de winter wel even lekker. Zwembad was alleen erg klein.
Alle reacties Link kopieren
Een fietstoch of wandeling door het bos en daarna een hotel pakken.
Zoiets ?
https://www.hotelspecials.nl/hotels/ham ... 1&adults=2
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
11-12-2017 16:02
Overnachting in Mill......Wellnessboot.
Dit was mijn (korte) huwelijksreis. Het blijft daardoor extra speciaal als we weer eens een dagje gaan ontspannen!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Mijn man had voor mijn verjaardag een uitje geregeld dat al heel lang op mijn verlanglijstje stond. Wat het voor mij zo romantisch maakte is dat ik een week van te voren iedere dag een enveloppe kreeg met een kaartje erin, dat indirect met het uitje te maken had. Pas bij de één na laatste kreeg ik een vermoeden. Zo lief dat hij zoveel moeite had gedaan!

Het kan dus wat mij betreft een willekeurige bestemming zijn, maar de inkleding van te voren... :love:
Alle reacties Link kopieren
Excursie naar de lokale slachterij. “Romantisch” is zo persoonlijk
Fontana Nieuweschans gelijk overnachting dr bij...heerlijk...of ander uiterste maar zeker fijn: Winter Efteling!
LeesMee schreef:
11-12-2017 18:28
Excursie naar de lokale slachterij. “Romantisch” is zo persoonlijk
:proud:

Ik zat me zo in te houden. Dank je!
Londen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven