Wat moet ik doen?!

11-12-2017 18:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben Jackson...

ik ga dit heel simpel houden, hopelijk kunnen jullie me helpen want dat heb ik echt nodig,

ik heb een vriendin voor 5 bijna 6 maanden nu, het is al heel lang heel veel stress voor mij het is ook 2 keer uit gegaan maar nu weer aan, ik hou heel erg van haar maar ik kan het niet meer aan, zoveel stress....
iedere keer als we afspreken heb ik geen zin erin als we dan eenmaal afspreken is het wel leuk maar de volgende ochtend/ middag heb ik geen zin meer... het is me zo veel stress en weet niet meer wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik het hoop blijven geven maar aan de andere kant wil ik zo graag mijn oude leven terug, geen stress niks.

we zitten ook in de zelfde klas en dat maakt alles moeilijker nou zijn we wel uit de klas van elkaar over een paar maanden.

wat te doen

Totaal aantal stemmen: 50

uitmaken! (98%)
hoop blijven geven! Geen stemmen
nog even vol houden! (2%)
anoniem_351689 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 18:38
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit is je derde topic hierover.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
AliXane ja weet ik... ik wordt er gek van
maak het uit.
anoniem_360410 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 19:01
42.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je dan zo'n stress van, Jaxon?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke, ja alles eigenlijk de dingen die ze zegt, overal reactie op, als ik een spel speel is het een stom spel als ik iets koop is het te duur of lelijk, als we ruzie hebben altijd oude dingen ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het toch wel duidelijk? Word je daar blij van? Nee toch zeker? Kom op, joh, even door de zure appel heen bijten en uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je het stoppen.

Waarom ben je nog bij haar? Je kunt het met wel meer mensen leuk hebben,
Alle reacties Link kopieren
en als ik het uit maak, dan gaat zij natuurlijk blijven plakken, blijven appen enzv. hoe moet ik hierop reageren
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren en zeggen dat je 't niet wil. Ze kan je niet dwingen ofzo he.
Alle reacties Link kopieren
Waardoor stress?
Alle reacties Link kopieren
JaxonHG schreef:
11-12-2017 18:46
en als ik het uit maak, dan gaat zij natuurlijk blijven plakken, blijven appen enzv. hoe moet ik hierop reageren
Niet
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
:hug: jochie toch :there:
Ik heb even geloopt; gezien de inhoud van je posts en het feit dat je op het speciaal onderwijs zit maakt dat ik denk dat je het allemaal niet kan overzien. vaak hulp inroepen (op dit forum) en nog steeds niet weten wat je moet doen..

Zie vorige post;
-Heb je al met je vertrouwenspersoon gesproken op school?
-Kunnen je ouders je helpen? Of een ander familielid die je vertrouwt?
-Zorg ervoor dat je altijd condooms blijft gebruiken. Goed van je dat je daaraan hebt gedacht. Beter nog; geen seks meer met haar hebben. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

Roep de hulp in van een volwassene want ik denk dat je wel wat steun kunt gebruiken. Succes!
Uitmaken en duidelijk maken dat ze je niet meer hoeft te contacteren, dat de combinatie gewoon niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
Vaag verhaal...

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

De stress snap ik niet helemaal, maar wil je niks met haar, laat het haar dan weten, dat is wel zo eerlijk en duidelijk voor haar. Ik begrijp eerlijk gezegd het probleem niet goed, ruzie hoort erbij, als je dat niet wil kan je beter geen relatie nemen nee (en vrienden ook niet trouwens) ;-)
Alle reacties Link kopieren
Marte007 schreef:
11-12-2017 19:01
Ik heb even geloopt; gezien de inhoud van je posts en het feit dat je op het speciaal onderwijs zit maakt dat ik denk dat je het allemaal niet kan overzien. vaak hulp inroepen (op dit forum) en nog steeds niet weten wat je moet doen..

Zie vorige post;
-Heb je al met je vertrouwenspersoon gesproken op school?
-Kunnen je ouders je helpen? Of een ander familielid die je vertrouwt?
-Zorg ervoor dat je altijd condooms blijft gebruiken. Goed van je dat je daaraan hebt gedacht. Beter nog; geen seks meer met haar hebben. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

Roep de hulp in van een volwassene want ik denk dat je wel wat steun kunt gebruiken. Succes!
Ah oke, dat is een verklaring! Ik schreef in mijn vorige bericht dat ik het niet helemaal begreep maar dit maakt het duidelijker.

Pardon, ik had niet in de gaten dat het hier om iemand ging die wat problemen ondervind ;)
Maar uhm, ja eens met wat hierboven staat! Gewoon hulp vragen, niet zelf met dingen blijven rondlopen!!
Alle reacties Link kopieren
ruzie hoort er inderdaad bij, maar als dit iedere week 4/5 keer gebeurd minimaal, soms vaker, en dan ook echt ruzie geen discussie ofzo, dan is het toch niet meer normaal?
Marte007 schreef:
11-12-2017 19:01
Ik heb even geloopt; gezien de inhoud van je posts en het feit dat je op het speciaal onderwijs zit maakt dat ik denk dat je het allemaal niet kan overzien. vaak hulp inroepen (op dit forum) en nog steeds niet weten wat je moet doen..

Zie vorige post;
-Heb je al met je vertrouwenspersoon gesproken op school?
-Kunnen je ouders je helpen? Of een ander familielid die je vertrouwt?
-Zorg ervoor dat je altijd condooms blijft gebruiken. Goed van je dat je daaraan hebt gedacht. Beter nog; geen seks meer met haar hebben. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

Roep de hulp in van een volwassene want ik denk dat je wel wat steun kunt gebruiken. Succes!
Dit
JaxonHG schreef:
11-12-2017 19:15
ruzie hoort er inderdaad bij, maar als dit iedere week 4/5 keer gebeurd minimaal, soms vaker, en dan ook echt ruzie geen discussie ofzo, dan is het toch niet meer normaal?
Ruzie hoort erbij? Wie zegt dat, ik ben verdorie 25 jaar samen met mijn man en we hebben wel eens een stevige discussie gehad. Op 1 hand te tellen in 25 jaar. Maar ruzie? Nee dat nooit
Duidelijk uitmaken en geen contact meer hebben. Blokkeren op facebook, Whatsapp en weet ik veel wat voor zooi nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Je moet het zeker uitmaken. Je wordt hier niet blij en gelukkig van en dat moet je wel worden van een relatie. En ruzie hoort er echt niet bij. Ik heb ook nog nooit een ruzie gehad met mijn man. Als we het niet eens zijn, praten we er over.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
ik ben alsnog nogsteeds bang dat is spijt ga krijgen, het gevoel van alleen voelen, haar missen, het samen zijn, de seks en ook het gevoel dat het te lang gaat duren voordat ik weer liefde kan vinden
Alle reacties Link kopieren
ook hebben we net afgesproken om kerst te vieren bij haar thuis, totaal geen zin in en een uit eten ook niet echt zin in maar heb het allemaal al beloofd wat doe ik daarmee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven