Vriendin liegt veel

12-12-2017 19:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
--- Bericht verwijderd ivm herkenbaarheid---

Korte samenvatting- Vriendin liegt constant tegen me over diverse dingen...
anoniem_360532 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 22:13
94.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wou het bijna uitmaken, maar heb haar toch maar nog een laatste kans gegeven.

En die kans heeft ze toch verspeeld?
Mijn ervaring met leugenaars is dat ze nog liegen over hun leugens en je je altijd blijft afvragen of ze nou de waarheid spreken of niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De DoeiDoei dagen zijn ook in relatieland aangebroken hoor.... doe er je voordeel mee.
Alle reacties Link kopieren
Gelijkwaardig situatie niet. Gelijkaardige wel.
De remedie was uit den treure controleren en nog meer controleren. Inbreken op de mobiel, volgen waar ze naartoe gaat, inbreken op de PC (kan tegenwoordig heel makkelijk), mogelijk ook haar telefoon aftappen. Zo kun je weer wat vertrouwen terugkrijgen, want je weet dan exact wat ze doet. Tis erg vervelend als je met een leugenaar te maken hebt.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
12-12-2017 19:20
De DoeiDoei dagen zijn ook in relatieland aangebroken hoor.... doe er je voordeel mee.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
20062016 schreef:
12-12-2017 19:21
Gelijkwaardig situatie niet. Gelijkaardige wel.
De remedie was uit den treure controleren en nog meer controleren. Inbreken op de mobiel, volgen waar ze naartoe gaat, inbreken op de PC (kan tegenwoordig heel makkelijk), mogelijk ook haar telefoon aftappen. Zo kun je weer wat vertrouwen terugkrijgen, want je weet dan exact wat ze doet. Tis erg vervelend als je met een leugenaar te maken hebt.
Que, dit is een grapje toch.
Vertel eens wat meer over de leugens en waarom jij zeker weet dat het leugens zijn? Als ik je verhaal lees krijg ik namelijk een beetje het gevoel dat jij degene met een probleem bent en niet zij. De vraag is dan: ben je paranoïde of niet, maak je van heel kleine dingen heel grote dingen waardoor de ander op zijn tenen loopt en hoopt dat je de helft van de kleine dingen niet ontdekt, hanteer je extreem strenge normen voor haar waar ze zich onmogelijk aan kan houden (zoals niet praten met andere mannen, niet sms'en met mannelijke vrienden, etc.)?
Alle reacties Link kopieren
Ze is een leugenaar, dumpen dus.
Geen ervaring, maar om je heen kijkend (en gister weer een klassieker op "All you need is love" met een liegende bedriegende vent die zn vriendin terug wou winnen, wat kansloos bleek). Ik denk persoonlijk niet dat het veranderd. Zoveel kansen en toch stug dat patroon. Ik zou het wel weten TO.
SilverShadow schreef:
12-12-2017 19:20
De DoeiDoei dagen zijn ook in relatieland aangebroken hoor.... doe er je voordeel mee.
:thumbsup:
Wil jij je bij elke zin moeten afvragen of je partner liegt? Relatie gewoon stopzetten
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
12-12-2017 20:06
Vertel eens wat meer over de leugens en waarom jij zeker weet dat het leugens zijn? Als ik je verhaal lees krijg ik namelijk een beetje het gevoel dat jij degene met een probleem bent en niet zij. De vraag is dan: ben je paranoïde of niet, maak je van heel kleine dingen heel grote dingen waardoor de ander op zijn tenen loopt en hoopt dat je de helft van de kleine dingen niet ontdekt, hanteer je extreem strenge normen voor haar waar ze zich onmogelijk aan kan houden (zoals niet praten met andere mannen, niet sms'en met mannelijke vrienden, etc.)?
Nee, ik ben er zeker van dat ze gelogen heeft, die bewijzen heb ik ook anders sprak ik haar er niet op aan als ik het niet met zekerheid wist.
Alleen of ze vreemd is gegaan weet ik niet, en of ze nu nog wel eerlijk is.
Nou voor mij is sexchats met een andere geen ''klein dingetje'' en over elk wissewasje liegen vind ik zelf niet acceptabel.
Een paar keer overkleine dingen, oké maar dat hoeft niet bijna standaard bij elk dingetje te zijn wekelijks.

En nee ik heb geen eisen gesteld, ze mocht van mij met iedereen praten en afspreken, zolang ze maar geen rare dingen deed.
Ik heb dus geen beperkingen opgesteld, en ik ben van mezelf echt geen dominante jongen.

ZIj controleerde wel heel vaak mij mobiel en laptop, op dat moment dee ik het ook bij haar omdat ik dat dan wel zo eerlijk vond, en zag ik b.v dingetjes die ik niet mocht zien en ging ze haar mobiel uit mijn handen gritsen en het verwijderen en was het vervolgings van een vriendin (Sexchat berichten, en andere dingen, browser geschiedenis). Nu maak ik dat natuurlijk niet meer mee, maar dat is een paar keer gebeurd.
tommaker schreef:
12-12-2017 19:07
Ik heb ongeveer een jaarlang mijn best gedaan om onze relatie zo goed mogelijk te maken.
Ik was altijd trouw, lief. vrolijk, ik vertelde altijd alles open en eerlijk en maakte ook nooit ruzie of andere ongein.
(We hebben letterlijk maar 1x echt een ruzie gehad op 1 dag in een jaar tijd.)
Moet je daar je best voor doen?
Ja maar geef dan eens voorbeelden van die wissewasjes waar ze steeds over liegt?
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
12-12-2017 20:31
Ja maar geef dan eens voorbeelden van die wissewasjes waar ze steeds over liegt?
Waar ze was, dat ze bepaalde dingen niet gedaan had, dat ze met de trein was gekomen terwijl ik er later achter kwam dat ze gebracht was met de auto, dat ze zogenaamd afspraken had (diverse keren), dat ze privé dingen niet had doorvertelt aan haar vriendinnen, dat ze op school was, terwijl ik haar opeens tegen kwam in een winkelcentrum met een aantal nieuwe spullen :P, enz enz
Je klinkt als een leuke vent.
Waarom ook je dit???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven