Waarom zijn de mannen die ik date altijd "bezet"?

14-12-2017 00:31 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een leuke, knappe, zelfverzekerde vrouw van 46. Ik heb al 6 jaar geen relatie meer. Ikzelf en de mensen om mij heen snappen niet hoe dat komt/kan. Af en toe date ik iemand. Maar over het algemeen blijken deze mannen dan toch een relatie te hebben en na een tijdje blijken ze dan toch weer voor hun vrouw te kiezen. Vaak na veel getwijfel omdat ik zo "leuk" ben maar blijkt dan ook nog eens een "nieuwe" input aan hun relatie te hebben gegeven omdat ze weer weten hoe leuk sex kan zijn! Ik ben t inmiddels zat, heb overwogen om relatietherapie ervan te maken en er geld voor te vragen maar vrees dat het dan onder de noemer prostitutie gaat vallen. Ik snap zelf niet waar dit aan ligt? Iemand een idee of maakt hetzelfde mee?
Ga je door met daten als je weet, dat ze een partner hebben?
Alle reacties Link kopieren
Als ik inmiddels verliefd ben wel
Alle reacties Link kopieren
( Heb inmiddels in mijn omgeving gezien dat de meeste liefdes niet voor altijd zijn dus blijf hoop hebben, zoveel vrije mannen zijn er niet meer op mijn leeftijd
Sinrinneke schreef:
14-12-2017 00:36
Als ik inmiddels verliefd ben wel



Liegen ze tegen jou, dat ze alleenstaand zijn?
Of weet je vanaf de start dat je met een bezette man aan het daten bent?
Alle reacties Link kopieren
( Heb inmiddels in mijn omgeving gezien dat de meeste liefdes niet voor altijd zijn dus blijf hoop hebben, zoveel vrije mannen zijn er niet meer op mijn leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Meestal is het op dat moment net uit of hebben ze een moeilijke periode ( achteraf tussen aanhaalingstekens dan)
Vreemdgangers dus. Moraal van dit verhaal: date geen mannen die net uit een relatie zijn of in een zg. moeilijk huwelijk zitten. Die willen alleen sex.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zelf lees zie ik ook wel hoe sukkelig het klinkt maar ik blijf toch hopen op een leuke relatie........... en de tijd begint te dringen !!!!!
Waarom? Wil je nog een baby?
Alle reacties Link kopieren
Hoe leer je je dates kennen? Online?
En geen sex op de 1e 10 dates.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nooit andere mannen tegen!
Sinrinneke schreef:
14-12-2017 00:44
Meestal is het op dat moment net uit of hebben ze een moeilijke periode ( achteraf tussen aanhaalingstekens dan)


Date dan alleen met mannen waarvan je zeker weet, dat ze al langere tijd gescheiden of weduwnaar zijn.
Die lopen er genoeg rond.
Alle reacties Link kopieren
een vriendin van mij is gelukkig geworden met een wat jongere man, heb je dit al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens mannen online gedate maar ik vind het toch leuker om ze zómaar te ontmoeten
Sinrinneke schreef:
14-12-2017 00:52
Ik kom nooit andere mannen tegen!



Hoog tijd om je zoekcriteria aan te scherpen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben best blij als ik al eens een keer sex heb, 10 dates.... dat zijn we alweéér een paar maanden verder!!!
Alle reacties Link kopieren
Zoekcriteria? Die heb ik niet eens!!
Alle reacties Link kopieren
Zoekcriteria? Die heb ik niet eens!!
Sinrinneke schreef:
14-12-2017 00:55
Nou ik ben best blij als ik al eens een keer sex heb, 10 dates.... dat zijn we alweéér een paar maanden verder!!!
Ja, maar zo filter je ze er wel uit. Als je gelijk met ze in bed duikt zal je nooit een serieuze man tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ja niet gelijk, ik ga wel met ze naar t museum of een hapje met ze eten.
Pluisi schreef:
14-12-2017 00:58
Ja, maar zo filter je ze er wel uit. Als je gelijk met ze in bed duikt zal je nooit een serieuze man tegenkomen.


Onzin!
Ik had vaak op de eerste date al spetterende seks en daar kwamen lange verhoudingen uit voort.
Die mannen waren wel allemaal vrij om te daten en hadden geen vrouw ergens op de achtergrond die nog rond spookte.
Sinrinneke schreef:
14-12-2017 01:03
Ja niet gelijk, ik ga wel met ze naar t museum of een hapje met ze eten.
En als ze dan tijdens het eten zeggen, dat ze getrouwd zijn of net bij hun vrouw weg, dan ga jij er mee door?
Alle reacties Link kopieren
ik heb tot mijn veertigste alleen maar langevrelaties gehad, het is ook niet zo dat ik een totale nitwit ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven