Waarom

15-12-2017 13:02 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Johnny, 50 jaar.Er gebeurde iets vreemds toen ik op vakantie in Rome was.
Ik was toen met 4 medereizigers in Rome, mijn oom Henri, zijn dochter Kristine en haar man Willy, en Anke, een dochter uit Willy's eerste huwelijk.
Op een nacht, na bezoek aan het Vaticaan, gingen we eens iets drinken in een van de vele cafetarias in de buurt van de Via Arcione in Rome.
Daar bestelden we een mojito, en toen kwam het meisje Anke ineens bij me zitten en maande me aan mee te drinken uit hetzelfde glas mojito.
Anke was 26 jaar en had de maand ervoor een nieuwe vriend. Ze gaf me dus een plooirietje en ik moest uit hetzelfde glas meedrinken, we raakten
in een diepgaand gesprek en ik moest zeggen het was tof. De vader die naast haar zat zei toen enkele malen 'breekijzer' tegen haar..
Waarom zei de vader dat eigenlijk ? Vond hij dat Anke de voorkeur moest geven aan haar nieuwe vriend ?
Na de nachtelijke uitstap wandelden we de cafetaria buiten, ik ging terug naar het hotel maar mijn nonkel Henri klampte Anke aan en bleef met
haar achter in die steeg. Hij praatte gedurende een kwartier lang met haar en ik zag dat hij vaak naar mij wees.
De dag erna was Anke 'ziek' en ging ze niet mee op uitstap, en ik zag dat mijn medereizigers me vaak negeerden, en dat gebeurde tot aan het einde van de reis.
Nu, ruim een jaar later heb ik niets meer gehoord van deze mensen, en ze negeren elk contact met me en van Anke hoorde ik niets meer.
Weten jullie wat er hier aan de hand was ? En waarom ze me negeren ?
Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een psychologische test. Wat voor construct heb je zelf bedacht? Of is het voor de assessment? Succes in ieder geval
Zijn dit de echte namen van die mensen? Als dat zo is zou ik het maar rap weghalen uit herkenbaarheid :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval binnen de familie houden.
Ik vind het moeilijk. Heel moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Niets psychologische test of wat dan ook, de namen zijn idd veranderd. Het is iets wat ik niet goed begrijp. NL waarom ze zo reageren en me slecht behandelen.
Optie B
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze misschien Joods en had je nooit uit hetzelfde glas mogen drinken?
Alle reacties Link kopieren
Ze dachten dat je een veel jongere vrouw wilde, knapten daardoor op je af, en aangezien die veel jongere vrouw ook nog eens familie van ze is willen ze je uit de buurt houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ondernam nochtans geen enkele poging om met haar in contact te komen, zij nam zelf het initiatief. Ik deed niets verkeerds.
Toscaan schreef:
15-12-2017 13:26
Ik ondernam nochtans geen enkele poging om met haar in contact te komen, zij nam zelf het initiatief. Ik deed niets verkeerds.
Als jij niks verkeerds deed dan zij toch gewoon raar? Laat ze lekker.
Alle reacties Link kopieren
Toscaan schreef:
15-12-2017 13:26
Ik ondernam nochtans geen enkele poging om met haar in contact te komen, zij nam zelf het initiatief. Ik deed niets verkeerds.
Zal wel zo zijn, maar waarschijnlijk zien zij het anders/ geloven ze het anders. Een andere verklaring voor hun veranderde gedrag is er niet echt te vinden hè? Ze dachten dat je haar wilde, en daardoor wilden ze jou niet meer. Laat ze lekker, zou ik zeggen.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 15-12-2017 13:35
11.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En het ergste is dat ze geen enkele poging ondernamen om het rustig uit te praten, als beschaafde mensen. Alles onder de mat vegen is zo makkelijk en ik zit ermee :-(
Misschien heeft die dochter wel een psychisch probleem waardoor ze zich op elke man stort die ze ziet.
Ouders weten dat en hebben een stopwoord met haar bedacht.

Dit werkte niet dus heeft ze flink op haar donder gehad.

Weet ik veel, vraag het je oom..
Toscaan schreef:
15-12-2017 13:35
En het ergste is dat ze geen enkele poging ondernamen om het rustig uit te praten, als beschaafde mensen. Alles onder de mat vegen is zo makkelijk en ik zit ermee :-(

En jij hebt wel een poging gedaan het rustig uit te praten?
Hoe dan ook moet je als 50-jarige kerel beter weten en natuurlijk niet uit 1 glas gaan drinken en heel lng met haar praten.

Ben je autistisch dat je dit niet vanzelf begrijpt en de signalen van vader niet oppakt?
En het is dus je nichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kunnen wij weten wat er gebeurt is. Jij bent 50, dat meiske Anke is 26 en zit ronduit te flirten met je, terwijl ze een vriend heeft.
Nonkel Henri had het in de smiezen en heeft met haar staan praten, wat moet je met die oude kerel Anke? Anke wilde niet luisteren en toen heeft nonkel Henri haar vader Willy erbij gehaald. Dat is niet zo'n prater, die lost het anders op en heeft z'n dochter een tik gegeven. De volgende dag was ze 'ziek' want ze wilden niet dat jij zou zien dat er een striem op Anke's wang zat.
Ze besloten die laatste reisdag met jou uit te zingen, maar je te negeren. Ze konden jou nog niet zo veel verwijten, was je met dat meiske op kamer geweest dan was het anders geweest en had jij Willy's harde knokkels leren kennen. Nu bleef het bij zwijgen en nadien is elk contact verbroken.
Alle reacties Link kopieren
Een meisje van 26 'maande' jou aan mee te drinken uit haar glas? Jij kon daar niet tegenin gaan en moest het wel doen?

Waarom heb je niet aan jouw oom gevraagd waarom hij dat heeft gezegd? Denk je dat wij dat weten?

Zoveel details na ruim een jaar vind ik, op zijn zachts gezegd, een beetje bijzonder.
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
15-12-2017 14:19
Hoe kunnen wij weten wat er gebeurt is. Jij bent 50, dat meiske Anke is 26 en zit ronduit te flirten met je, terwijl ze een vriend heeft.
Nonkel Henri had het in de smiezen en heeft met haar staan praten, wat moet je met die oude kerel Anke? Anke wilde niet luisteren en toen heeft nonkel Henri haar vader Willy erbij gehaald. Dat is niet zo'n prater, die lost het anders op en heeft z'n dochter een tik gegeven. De volgende dag was ze 'ziek' want ze wilden niet dat jij zou zien dat er een striem op Anke's wang zat.
Ze besloten die laatste reisdag met jou uit te zingen, maar je te negeren. Ze konden jou nog niet zo veel verwijten, was je met dat meiske op kamer geweest dan was het anders geweest en had jij Willy's harde knokkels leren kennen. Nu bleef het bij zwijgen en nadien is elk contact verbroken.
Hey, je hebt je knots niet verwerkt in dit bericht! Gaat het wel goed met je? :whip:
Alle reacties Link kopieren
Niet meer mee doen met flirten met nichtjes die half zo oud zijn als jou.
Je snapt toch zelf ook wel dat dit ongepast gedrag is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
15-12-2017 14:32
Niet meer mee doen met flirten met nichtjes die half zo oud zijn als jou.
Je snapt toch zelf ook wel dat dit ongepast gedrag is?
Goed lezen he. Henri is de oom van TO, Henri's dochter Kristine is dus de nicht van TO. Deze is getrouwd met Willy, die dan weer een kind uit een eerder huwelijk heeft. Anke is dus het stiefachternichtje van TO of iets dergelijks.
Ergo, flirten mag best :P
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal wat zeg, pfoeh.

Maarre....Die schoonzoon Willy, die moet toch van jouw leeftijd zijn, en je dochter heeft dan ongeveer de leeftijd van Anke toch?
Hypocriet hè van die Willy om jou dan niet met Anke te laten gaan, en dan ook nog jouw Nonkel Henri voor z'n karretje te spannen.
Vind ik ook hoor, nou en of.

Maar ja, dan is daar nog de nieuwe vriend van Anke....Hhmmm....
Misschien heeft Nonkel Henri jou willen beschermen tegen de nieuwe vriend die je anders vast in elkaar had gebeukt, en Anke ook, en misschien Willy ook nog wel, en dat moet je niet willen natuurlijk.

Denk dat het zoiets is, wat zou het anders kunnen zijn?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Henri wilde Anke zelf batsen.
DEATH schreef:
15-12-2017 16:14
Henri wilde Anke zelf batsen.
:worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven