Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Ik denk dat je jaloers bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat ze ook na het werk goede vrienden zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je er wat van denken
.. :wtf:
yourlocalhero schreef:
15-12-2017 18:29
Waarom wil je er wat van denken
.. :wtf:
Dit
Mag ik van jou uit de serie roddels de sappigste? Kwartet!
Alle reacties Link kopieren
Je bent of de jaloerse collega van beide, of een vriendin van de vrouw en collega, of de vrouw van. In de 1e 2 situaties heb je er niets van te vinden, in de laatste lijkt me een goed gesprek op zijn plaats. succes.
Ja, en nu?
Star² schreef:
15-12-2017 18:27
Ik denk dat je jaloers bent.
Dit!
Wat fijn voor die collega's!
Dat ze elkaar iig aardig vinden, en wellicht ook aantrekkelijk.

Ligt er ook aan hoe ze er uit zien eerlijk gezegd.
Tijd voor het kerstdiner/borrel van je werk.
Gevalletje #ikvraagditvoormezelf.
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 18:53
18.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat hij wel vreemd met haar en hebben ze na werktijd onstuimige seks in de bezemkast!
Alle reacties Link kopieren
To zou zelf het liefst die vrouw willen zijn.
Ik denk dat we zomenteen weer een leeg topic hebben!
:-D
Nee. Ik zou hier niets van denken. Je bent gefixeerd en vult dingen in en trekt eigen conclusies. Tenminste, ik denk dat je er op doelt dat ze elkaar leuk vinden of zelfs misschien een affaire hebben.

Vooral dat met die grote ogen moet ik om lachen. Zou kunnen hoor, dat ze dat doet, maar het lijkt me sterk. Maar sommige vrouwen praten met alle mannen op een bepaalde manier.

Maar goed, het zijn je zaken verder ook niet.
ouwewijsneus schreef:
15-12-2017 18:41
Ik denk dat we zomenteen weer een leeg topic hebben!
:-D

'Ik dacht dat men hier volwassen zou reageren'
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-12-2017 18:41
'Ik dacht dat men hier volwassen zou reageren'

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
15-12-2017 18:37
To zou zelf het liefst die vrouw willen zijn.
Ik denk niet dat ze die vrouw wil zijn, maar dat ze die vrouw al is.

To, wat wil je nou weten? Of het teveel opvalt?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
15-12-2017 18:41
Ik denk dat we zomenteen weer een leeg topic hebben!
:-D

:fortune:
Jij bent écht goed!
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij een objectief verhaal wil neerzetten, terwijl je je gevoel bevestigd wilt zien door forummers. Het resultaat is dan dat je gevoel bevestigd is en dat je gelijk hebt. Zo gaat dat meestal bij topics. Het is vaak alleen te doen om te horen wat je wil horen, dus bij deze.
Grobbekuiken_ schreef:
15-12-2017 18:46
Ik denk niet dat ze die vrouw wil zijn, maar dat ze die vrouw al is.

To, wat wil je nou weten? Of het teveel opvalt?
Ik denk dat ze inderdaad die vrouw is maar zelf twijfelt aan hoe leuk leidinggevende haar vindt, aangezien hij ook al bezet is. Dus dat ze van ons wil horen dat die leidinggevende haar toch echt wel meer dan leuk vindt, zodat ze een move kan maken zonder een blauwtje te lopen.
anoniem_324473 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 18:51
0.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verhip schreef:
15-12-2017 18:49
Ik denk dat ze inderdaad die vrouw is maar zelf twijfelt aan hoe leuk leidinggevende haar vindt, aangezien hij ook al bezet is. Dus dat ze van ons wil horen dat die leidinggevende die haar toch echt wel meer dan leuk vindt, zodat ze een move kan maken zonder een blauwtje te lopen.
Precies wat ik ook denk.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben nog niets met elkaar. Was dit namelijk wél zo geweest, waren ze onopvallender met elkaar om gegaan. Maar ik vermoed wel dat ze speciale gevoelens voor elkaar hebben. waar ze overigens niets mee kunnen.

Verder valt er niets van te denken. Het is hun probleem, wees blij dat het niet jouw probleem is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven