Wat zou ik toch graag man willen zijn...

15-12-2017 19:39 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder het kopje relaties gezet omdat dat de voornaamste reden is dat ik dat graag zou willen zijn, een man.
Wat lijkt het mij toch heerlijk, zoveel keus en zoveel kunnen flikken zonder dat er graverende gevolgen aan vast zitten.

Kijk eens na alle topics die hier de ronde maken, bedonderde vrouwen, stuk voor stuk als vuil behandeld. En dan nog rouwend om wat er geweest is terwijl ex heerlijk ligt te genieten van zijn hervondene vrijheid.

Zeg eerlijk vrouw, lijkt het jou niet lekker ongecompliceerd om man te zijn?
Girls compete with each other, women empower one another
*geeft cliché antwoord over dat het voor mannen ook niet makkelijk is allemaal*
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Dat ongecompliceerde lukt me prima met een vagina
Er zijn toch ook genoeg vrouwen die zich gedragen als de door jou omschreven man? :facepalm:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 19:44
0.00% gewijzigd
Nee. Het enige dat ik echt wel fijn zou vinden aan man zijn, is dat mijn karakter wat meer in sync is met het mannelijke ipv het vrouwelijke.

Ik vind je stukje een vreemde emotionele 'conclusie' op topics waar 98% van de schrijvers vrouw is, als het al niet meer is.
Ik denk dat veel mannen net zoveel gevoel hebben, en net zo gekwetst zijn als hun overspelige vrouwen er met een ander vandoor gaan. + De kinderen
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 20:10
95.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
15-12-2017 19:42
*geeft cliché antwoord over dat het voor mannen ook niet makkelijk is allemaal*
Ja, dat is natuurlijk een antwoord dat TO niet wil horen want vrouwen gaan natuurlijk nooit vreemd!
Heb ik nu een punt? Was een inkoppertje toch? Of was het een strikvraag..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ook genoeg mannen hiermee te maken hebben.. Het lijkt alsof meer vrouwen hier last van hebben, maar dat komt denk ik omdat er veel meer vrouwen dan mannen op dit forum zitten!
toffifee schreef:
15-12-2017 19:45
Ja, dat is natuurlijk een antwoord dat TO niet wil horen want vrouwen gaan natuurlijk nooit vreemd!
+ we poepen regenbogen die naar marshmallows ruiken!
Ciara - Like a boy

Kwam in mij op. Zit nu in mijn hoofd. :facepalm:
Ja.
Staand plassen zonder tuit of spetters.
Klaarkomen door penetratie
Geen bh meer
Geen ongesteldheid
Meer verdienen voor hetzelfde werk
Geen borstvoeding produceren maar ook geen flesjes hoeven doen
Nooit meer angst om verkracht te worden s'avonds laat op straat
Sterker, langer en sneller zijn
Snellere stofwisseling dus meer lekker eten en drinken zonder dik worden
Geen anticonceptie meer of makkelijke sterilisatie mogelijk.
Je kan een baard hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het als vrouw moeilijker hebt op een aantal gebieden. Dat is met name biologische bepaald, maar in sommige gevallen ook de schuld van de maatschappij. Jouw voorbeeld is naar mijn idee echter een generalisatie. Volgens mij gaan er namelijk ook genoeg vrouwen vreemd.

Maar goed dat je nooit ongesteld zou worden en dat je een kind kon krijgen zonder het zelf te hoeven dragen en baren, dat lijkt me wel een voordeel aan het man-zijn.
Tijdschriftenverslindster schreef:
15-12-2017 19:43
Er zijn toch ook genoeg vrouwen die zich gedragen als de door jou omschreven man? :facepalm:

Ja hoor, en daar wordt over het algemeen anders op gereageerd dan op mannen die zich zo gedragen.
"Wives live longer than husbands because they're not married to women."
Alle reacties Link kopieren
Geen pms!
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
15-12-2017 19:52
Ik denk dat je het als vrouw moeilijker hebt op een aantal gebieden. Dat is met name biologische bepaald, maar in sommige gevallen ook de schuld van de maatschappij. Jouw voorbeeld is naar mijn idee echter een generalisatie. Volgens mij gaan er namelijk ook genoeg vrouwen vreemd.

Maar goed dat je nooit ongesteld zou worden en dat je een kind kon krijgen zonder het zelf te hoeven dragen en baren, dat lijkt me wel een voordeel aan het man-zijn.

Dit.

Ik herken me niet in de OT
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
De enige redenen waarom ik soms een man zou willen zijn:

- bij de zoveelste bad hairday, als man kun je gewoon een 'Britney' doen zonder nagestaard te worden
- als ik voor de zoveelste keer weer dringend moet plassen en met hoge snelheid over de snelweg ga, wanhopig om een tankstation of stopplaats te vinden met toiletten.

Voor de rest vind ik mijn sekse prima. Ik doe wat ik wil en wat ik denk dat goed is, daar heeft mijn vagina nooit bij in de weg gezeten. Als ik een man was dan was mijn positie denk ik minder sterk. Dan was ik een kleine iele man geweest. Dan kun je met mijn karakter beter een vrouwelijk onderdeurtje zijn, levert tenminste geen klappen op :-D.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Het enige voordeel van man zijn, zou voor mij het ontbreken van menstruatie en het hebben van een baarmoeder zijn, voor de rest, dank je de koekoek.

gezichtsbeharing: geen zin in
Borsthaar: nee
een relatie aangaan met een vrouw: geen zin in, en volgens mij is daar niks ongecompliceerd aan, als je een man bent.
Mannenkleding dragen: vind ik niet leuk.
Beter salaris: oke, daar zit wel wat in.

Ik val wel op mannen, ik hoef er echter niet een te zijn.
Ik ben wel tevreden met hoe ik in het leven sta, en hoe het leven op sommige vlakken misschien een uitdaging is, maar ook mogelijkheden biedt.
en ik wil niet eens met dingen weg kunnen komen, (als dat al zo is) die ik zelf niet oke vind, ook niet als ik een man zou zijn.
Een Britney?
Staat dit niet al onder penisnijd op Wikipedia?
Alle reacties Link kopieren
toeffie schreef:
15-12-2017 20:35
Een Britney?
Afbeelding

Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
15-12-2017 19:43
Nee hoor. Dat ongecompliceerde lukt me prima met een vagina
Hahaha helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat er veel leukere vrouwen zijn dan mannen. Vrouwen zijn vaak veel ibteressanter, dus leuker om te daten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven