Crush op collega

16-12-2017 18:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geslotrn
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2018 09:20
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.63% gewijzigd
Je regelt dat je een dag mee kunt lopen met iemand van je werk waar je gek op bent, en loopt dan halverwege die dag weg omdat je alleen maar bezig bent met of hij je leuk vindt of niet? Wat onprofessioneel zeg.
Alle reacties Link kopieren
Waar uit blijkt dat deze collega jou ook leuk vind? Je hebt hem gevraagd om een drankje te doen, hij is er niet duidelijk op in gegaan en ook niet op terug gekomen. Lijkt mij duidelijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon duidelijk vragen.

Je lijkt me een leuke man/jongen en ik wil je graag beter leren kennen. Heb je zin om een keer af te spreken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je niet klinken als iemand van 24. Je laat je teveel door je collega's beïnvloeden en laat je werk lijden onder een crush die je op iemand hebt. Je gaat toch niet vragen of je een dag mee kan draaien om een collega beter te leren kennen? Ik zou hier echt niet van gediend zijn als ik jou leidinggevende was
Hij heeft genoeg kansen gehad, dus ik gok dat hij helemaal niet zo verlegen is, maar gewoon niet zo geinteresseerd.
Is dit dezelfde collega als van een eerder topic? Geef het op, hij wil je niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft vrij weinig (lees: geen) signalen afgegeven dat hij jou ook ziet zitten, dus als je het per se zou willen weten, moet je het hem inderdaad gewoon vragen en ik zou dat doen zonder een hele reutemeteut van jouw gevoelens naar hem te sturen, maar gewoon vragen of die het ziet zitten elkaar nog eens te ontmoeten buiten werkt. Het verhaal van die dag meelopen is best onprofessioneel trouwens :facepalm: .
Als ik het zo lees zijn het vooral je collega's die enorm graag willen dat jullie een setje worden en kijkt je crush daarom elke keer zo ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-12-2017 18:30
Is dit dezelfde collega als van een eerder topic? Geef het op, hij wil je niet.
Lijkt er sterk op, ik heb TO geloept.
relaties/crush-geeft-wisselende-signale ... #p27257185
creativeguy schreef:
16-12-2017 18:38
Lijkt er sterk op, ik heb TO geloept.
relaties/crush-geeft-wisselende-signale ... #p27257185

En op 02/10 schrijft TO dat de crushcollega geen interesse blijkt te hebben, maar dit niet kenbaar durft te maken.

Ben je elke maand op een ander verliefd TO?
Tijd voor een kerstborrel met collega's.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO haar kandidaten elders moet zoeken en collega(s) met rust moet laten want het kantoor is geen dating locatie. Dan heb je ook minder plagerijen van andere collega's.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je toch weg gaat en niks te verliezen hebt, zou ik hem aanspreken en hem mijn numner geven. Dan erbij zeggen dat als hij zich bedenkt/ intresse heeft, hij jou een berichtje kan sturen.
En laat hij binnen 1 week niks horen, dan weet je dat ook weer.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
mischien vind hij jou ook wel heel leuk maar uit hij dat niet omdat hij bang is dat jij er anders over denkt. en zo zal er nooit wat gebeuren.
Dit is niet aanvallend bedoeld, maar het is wel een beetje een kinderachtig toneelspelletje geworden met al die collega's en zo.
Heb jij hen ingelicht over je gevoelens voor hem?
Ik zal het links laten liggen, dit hele vraagstuk.
Je focussen op je werk en je volwassener opstellen in dit verhaal.

Toen ik 24 was, was ik misschien ook iets meer zo.
Nu zou ik mezelf echt niet meer zo laten beïnvloeden door een stomme crush.
Echt, het is je energie waarschijnlijk niet waard.

Hoe lang voel je al iets voor hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven