Ik wil ervoor gaan, maar hoe?

16-12-2017 20:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een studente (25), ik moet officieel mijn MA-diploma nog halen maar ik ben al in dienst bij de Uni en er komt een contract(je) aan. Zij is een docente en collega (35) die ik nu 3 jaartjes ken. We kunnen vanaf het begin af aan al heel goed met elkaar overweg en hebben vaak contact gehad, we zijn naar hetzelfde buitenlandse congres gegaan en daar samen uit eten geweest. Het is duidelijk dat ze mij graag mag. Ze maakt altijd een praatje en als we elkaar een tijdje niet gezien hebben wil ze wel eens koffie drinken. We kunnen echt urenlang praten. Of ze mijn collega blijft is onduidelijk (misschien ga ik naar een andere afdeling).

De eerste tijd dat ik haar leerde kennen had ik nog een relatie met een man, nu niet meer. Zij is volgens mij al die tijd single, al weet ik natuurlijk niet wat ze prive uitspookt (ze is iig niet getrouwd geweest en heeft geen kinderen). Ik ben zelf bi en ik val meer op vrouwen dan op mannen. Ik weet niets over haar geaardheid maar ik kan ook niet uitsluiten dat zij op vrouwen valt, zij weet dit van mij ook niet. Sinds een paar maanden zie ik haar als meer dan een vriendin of een leuke collega. Ik mis haar een beetje als we even geen contact hebben, en ik denk er soms aan hoe het zou zijn als we een stel zouden zijn. Ik zou heel graag met haar willen daten om te kijken of het echt iets zou kunnen worden.