Leuke datingsite

02-01-2018 09:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd niet bezig geweest met daten. Inmiddels ben ik verhuisd en nog geen sociale kring in mijn nieuwe woonplaats in het Noord Hollands kustgebied. Sociale kring gaat via wandel en eetclubjes wel weer komen, dit is bewust geen single activiteit maar meer voor kennis- en vriendschappen. Ik heb sinds lange tijd het gevoel echt weer geland te zijn. Rust in mijn leven.

Wat zijn leuke datingsites om in mijn omgeving iemand tegen te komen? Zoek niet iets wat alleen om seks gaat maar meer om delen van ervaringen: strand, bos, omgeving. Hoeft niet direct voor vast maar daar kan het wel op uitlopen.

Met welke datingsites hebben jullie goede ervaringen?
viva-amber wijzigde dit bericht op 02-01-2018 10:20
4.46% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn vriend leren kennen via relatieplanet. Wij zijn nu anderhalf jaar een relatie en wonen inmiddels samen.

Heb het als tip gekregen van iemand die op meerdere sites is geweest en daar haar man heeft leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
saartje- schreef:
02-01-2018 10:03
Heb mijn vriend leren kennen via relatieplanet. Wij zijn nu anderhalf jaar een relatie en wonen inmiddels samen.

Heb het als tip gekregen van iemand die op meerdere sites is geweest en daar haar man heeft leren kennen.
oh, ik ook. maar wij hebben elkaar in 2003 ontmoet via RP ;-) En ja, nog steeds heel gelukkig.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
ik heb goede ervaringen met de app Happn, veel geluk!!
Lorem Ipsum
Match4me, klein, maar wel leuk. Je kunt daar ook vriendschappen opdoen, mede omdat je met zowel mannen als vrouwen in contact kunt komen.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met online daten, dus ik lees even mee
Ik heb mijn inmiddels man ontmoet via Lexa. We zijn nu ruim 5,5 jaar samen. Waarvan een half jaar getrouwd en hebben een zoontje van bijna 2. Heb toen met 2 mannen (waaronder huidige partner) leuk chatcontact gehad. Mijn man is de enige met wie ik daadwerkelijk afgesproken heb en het was gelijk raak :) Na een week chatten in real life afgesproken, want ik had geen zin om heel lang te chatten, wilde wel snel weten of er in het echt ook een klik zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook via relatieplanet, alweer bijna 6,5 jaar samen.
Toendertijd zelfs zonder 'profielfoto's' een match geworden das nog eens wat anders als die vleeskeuring via tinder :lol:
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn partner leren kennen via Paiq. Vond ik leuk, geen ellelange profielen screenen maar laagdrempelig chatten. Meerdere leuke dates gehad toen (en 1 niet leuke), met huidige partner nu bijna 4 jr samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriend via paiq.
Maar het maakt niets uit op welke dating site je je aanmeld.

Op elke site zitten leuke en niet leuke mannen.

Wat wel belangrijk is dat je eerlijk bent naar j eer zelf en bedenkt wat je echt wil.

Jij geeft aan dat alleen seks niet je ding is maatje hoeft ook niets vast.

Dat is het recept voor liefdes verdriet.
Veel mensen staan op meerdere sites dus volgens mij is het lood om oud ijzer.

Ik heb een relatie via Tinder, maar mijn vriend zat ook op Badoo en ik heb eerder pogingen gewaagd op Paiq en hoe heet het ook alweer, de gratis site voor hoger opgeleiden.

Ik zag op meerdere sites dezelfde foto's terug dus volgens mij is het kilometers maken om te leren wat de rode vlaggen zijn bij online daten.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
02-01-2018 12:16
I


Jij geeft aan dat alleen seks niet je ding is maatje hoeft ook niets vast.

Dat is het recept voor liefdes verdriet.
Lastige is dat ik alleen seks vooral saai vindt en ongezellig terwijl ik ook geen trouwen of huisje, boompje, beesje zoek..meer een soort latrelatie. Niet te snel.

Soms lijkt er weinig tussen FB en samenwonen/trouwen. Sommige mannen willen niets of zijn bezet en anderen vissen op de eerste date al naar trouwen/samenwonen. Het is niet dat ik dat laatste nooit wil maar ik zou iemand dan wel lang moeten kennen en het zou echt moeten kloppen anders lat ik liever. Misschien is dat de juiste term latrelatie.

Ik ben ook 40+ en nooit samengewoond.

Bedankt voor alle tips. Ik ga binnenkort op die sites rondkijken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kan prima hoor, wat jij wil.
Mannen genoeg die hetzelfde zoeken dus niet opgeven!
Alle reacties Link kopieren
Als je zegt ik wil een lat relatie dan is dat duidelijk.

Als je zelf duidelijk bent dan tref je veel eerder mannen die het zelfde willen als jij en ook een lat relatie willen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat wel waar sugarmiss.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Happn lijkt mij leuk en RP ook. Ik ga nu nog ff wat spullen uitpakken en op een rustig moment een profiel aanmaken.
viva-amber wijzigde dit bericht op 02-01-2018 16:07
2.18% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zit op innercircle, is ook best leuk! Daar heb je niet die tokkiemannen die je op tinder veel ziet.
Alle reacties Link kopieren
Voor Innercircle moet je onder de 40 zijn volgens mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb mijn vriend leren kennen via Happn. Een lat-relatie en dat bevalt uitstekend.
Alle reacties Link kopieren
Lexa, RP en e-matching gehad in de periode 2005-2007. Leuke ervaringen, maar ook rare wijven. Uiteindelijk via Parship mijn vriendin leren kennen en nu 10 jaar samen.
Dus dat gaat je lukken,maar je moet wel door een aantal teleurstellingen / rare kerels heen.
viva-amber schreef:
02-01-2018 16:56
Voor Innercircle moet je onder de 40 zijn volgens mij.
Nee hoor, ik ben zelf ook niet onder de 40.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het verleden op de grootste datingssites even een proef account aangemaakt om te kijken wat voor mannen erop zitten. Dan hoef je niet direct te betalen.

Wat nog niet genoemd is, is OkCupid. Erg leuk!! Moet je wel een beetje op 'nerds' vallen.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
In 2016 op Relatieplanet en Lexa aangemeld. Relatieplanet was 1 bericht per week, bij Lexa soms 10 per dag.
Aanbod bij Lexa is veel groter en je kon daar zien hoe lang geleden iemand online was geweest, ook handig om te weten of iemand nog actief is.
Goede tip van Harvey_Specter om een proef account aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
02-01-2018 19:02
In 2016 op Relatieplanet en Lexa aangemeld. Relatieplanet was 1 bericht per week , bij Lexa soms 10 per dag.
Aanbod bij Lexa is veel groter en je kon daar zien hoe lang geleden iemand online was geweest, ook handig om te weten of iemand nog actief is.
Goede tip van Harvey_Specter om een proef account aan te maken.
Als je je profiel helemaal verwijdert, aan het einde van je betaalde periode en dan als je verlengt, he profiel opnieuw maakt, kom je weer boven aan de lijst. Ik kreeg dan meerdere berichten per dag (en ik ben man) tijdens de eerste week of twee. Maar dat was 10 jaar geleden, misschien is het nu nog zo.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven