Een kans geven of niet?

10-01-2018 15:18 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
eenmeisje1993 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 12:32
Reden: Was eerder topic erover kwijt. Alle informatie staat al in het andere topic
99.90% gewijzigd
Alarmbellen:
Drukke baan
Dochter
2 uur reizen
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak heb je hem nu gezien?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:18
Ik had hier eerder een uitgebreid topic over, dat topic heb ik verwijderd

Nee hoor. Je kunt dus gewoon door in je vorige topic: relaties/oude-bekende/list_messages/396892
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
10-01-2018 15:21
Alarmbellen:
Drukke baan
Dochter
2 uur reizen
Alarmbellen als in dat klopt niet, of als in dat moet je niet willen?
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
10-01-2018 15:23
Hoe vaak heb je hem nu gezien?
4x
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
10-01-2018 15:24
Nee hoor. Je kunt dus gewoon door in je vorige topic: relaties/oude-bekende/list_messages/396892
Huh? oh, wat raar xD Dacht dat ik dat topic verwijderd had. Ik zie dat topic niet meer staan bij mij.
Hij geeft duidelijk aan dat hij het als gezellig ziet.

Als jij dat kan scheiden zou ik zeggen: ga ervoor.

Kan je dat niet dan zou ik het nu al gelijk afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Madre schreef:
10-01-2018 15:40
Hij geeft duidelijk aan dat hij het als gezellig ziet.

Als jij dat kan scheiden zou ik zeggen: ga ervoor.

Kan je dat niet dan zou ik het nu al gelijk afkappen.
Hij zei dat hij het in het begin ook zo zag. En nu even niet weet hoe verder omdat er nog niet over nagedacht had.
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:39
Alarmbellen als in dat klopt niet, of als in dat moet je niet willen?
Dat moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
als hij niet heeft nagedacht over of hij iets serieus wil met jou dan is hij niet serieus met jou
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
10-01-2018 15:48
als hij niet heeft nagedacht over of hij iets serieus wil met jou dan is hij niet serieus met jou
Nou, eerlijk gezegd had ik daar ook nog niet over nagedacht.. We hadden pas net weer contact na 2 jaar. Was pas na dat weekend dat ik daarover ging nadenken. Had ook niet verwacht dat die klik er weer zou zijn.
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:42
Hij zei dat hij het in het begin ook zo zag. En nu even niet weet hoe verder omdat er nog niet over nagedacht had.
Dan vraag je of hij er even over na wil denken.
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
10-01-2018 15:52
Dan vraag je of hij er even over na wil denken.
Waarom moet dat op zo'n kinderachtige manier geschreven worden?
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:54
Waarom moet dat op zo'n kinderachtige manier geschreven worden?
?
Ik ben bloedserieus hoor.
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:54
Waarom moet dat op zo'n kinderachtige manier geschreven worden?
Wat is er kinderachtig aan? Dan ga je mijn reactie helemaal niet leuk vinden.

Je hebt hem in een half jaar tijd 4 keer gezien. He's not into you, je bent leuk tijdverdrijf als hij niks beters te doen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niks serieus, anders is hij er als de kippen bij om je te schaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan best tegen eerlijke reacties hoor. Als dat zo is zoals jij het zegt, dan is het zo.
Maar het leek of death mij belachelijk probeerde te maken met dat ''even''.

Zoals iemand aangegeven heeft, bestaat mijn oude topic dus nog wel. Ik dacht dat ik het verwijderd had. Kon het ook niet meer onder mijn topics vinden.
Denk dat het beter is dat als ik hierover nog wat wil plaatsen, het daar doe. Daar staat ook het hele verhaal beter uitgelegd. Het staat nu kort samengevat, dat ik deze reacties sowieso wel snap als je geen details weet.

Neemt niet weg dat het best zo kan zijn dat hij not into me is en dat ik dit sowieso niet moet willen. Dus die reacties neem ik mee.
Alle reacties Link kopieren
eh nee, jij had je toch voorgenomen om het als 'gewoon gezellig' te zien.
Dat wil zeggen dat je erover hebt nagedacht.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zien jullie elkaar heel weinig, soms 4-6 weken niet.

Hoe kun je daar nou een relatie op bouwen? Je kunt van alles willen maar wanneer het er niet in zit dan zit het er niet in. Hij ziet het contact met jou als iets heel vrijblijvends en dat is al te merken aan de frequentie waarin jullie afspreken.

Je kan nog 6 pagina's uitleg schrijven maar dat verandert niets aan de situatie. Hij zit er niet hetzelfde in als jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 16:05
Ik kan best tegen eerlijke reacties hoor. Als dat zo is zoals jij het zegt, dan is het zo.
Maar het leek of death mij belachelijk probeerde te maken met dat ''even''.

Zoals iemand aangegeven heeft, bestaat mijn oude topic dus nog wel. Ik dacht dat ik het verwijderd had. Kon het ook niet meer onder mijn topics vinden.
Denk dat het beter is dat als ik hierover nog wat wil plaatsen, het daar doe. Daar staat ook het hele verhaal beter uitgelegd. Het staat nu kort samengevat, dat ik deze reacties sowieso wel snap als je geen details weet.

Neemt niet weg dat het best zo kan zijn dat hij not into me is en dat ik dit sowieso niet moet willen. Dus die reacties neem ik mee.
Ik zou niet durven zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel, maar dan zouden beide partijen meer moeite moeten doen. Inderdaad elkaar eens in de 4 a 6 weken lijkt me niet genoeg om iets op te bouwen.

Het risico is denk ik erg hoog dat het niks wordt. Of dat je voor een lange tijd in iets belandt waar je niet krijgt wat je eigenlijk wil. Waarom niet een leuke man vinden ik jouw buurt die niet zo druk is?
eenmeisje1993 schreef:
10-01-2018 15:42
Hij zei dat hij het in het begin ook zo zag. En nu even niet weet hoe verder omdat er nog niet over nagedacht had.
Vind je dat nu echt geen zever? 'Ik heb er nog niet over nagedacht'?
Dat heet 'aan het lijntje houden'.
Als je enkel seks wil binnen een relatie, niet meer het bed mee induiken. Eens zien of hij dan nog de moeite neemt om zo ver te reizen.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
10-01-2018 16:25
Vind je dat nu echt geen zever? 'Ik heb er nog niet over nagedacht'?
Dat heet 'aan het lijntje houden'.
Als je enkel seks wil binnen een relatie, niet meer het bed mee induiken. Eens zien of hij dan nog de moeite neemt om zo ver te reizen.
TO moet wel heel goed neuken als die man 2,5 uur afreist alleen voor een potje seks.

Er zit natuurlijk wel een grijs gebied tussen meteen hoteldebotel zijn en een relatie willen, en alleen maar seks willen. Hij kan net zo goed het niet zien zitten vanwege een realistische blik, maar haar wel leuk vindt. Kan ook zijn dat hij haar niet zo erg leuk vindt, en toch graag 2,5 afreist voor een potjes seks. Maar dat lijkt mij ook wel te vinden zijn dichterbij, als dat het enige was wat hij zocht. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. De vraag is meer of het de investering waard is om daarachter te willen komen
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
10-01-2018 16:34
TO moet wel heel goed neuken als die man 2,5 uur afreist alleen voor een potje seks.

Er zit natuurlijk wel een grijs gebied tussen meteen hoteldebotel zijn en een relatie willen, en alleen maar seks willen. Hij kan net zo goed het niet zien zitten vanwege een realistische blik, maar haar wel leuk vindt. Kan ook zijn dat hij haar niet zo erg leuk vindt, en toch graag 2,5 afreist voor een potjes seks. Maar dat lijkt mij ook wel te vinden zijn dichterbij, als dat het enige was wat hij zocht. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. De vraag is meer of het de investering waard is om daarachter te willen komen
Dit dus. In mijn andere topic staat al dat hij zei dat als hij alleen sex had gewild hij het wel dichterbij had gezocht. Daarnaast was hij juist degene die niet in ging op seksueel getinte berichtjes en pas intiem werd toen hij zeker wist dat ik wilde.

Ik denk idd ook dat hij er realistisch naar kijkt.

Wil niet zeggen dat ik heus wel door heb dat er een grote kans is dat dit niks wordt, dat hij misschien niet zo serieus is etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven