Ik vertrouw vriend niet, wil op vakantie Albufeira

12-01-2018 19:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xxxxxxxzxxzzz
anoniem_360464 wijzigde dit bericht op 11-06-2018 16:41
99.55% gewijzigd
Nee je hebt geen gelijk, je gaat toch niet je vriend dingen verbieden?
Je hebt geen gelijk. Je hebt er zelf voor gekozen om met hem verder te gaan. Als je hem een vakantie gaat verbieden dan gaat het sowieso uit. Als ik hem was zou ik zeker wél gaan.
Als je besluit om verder te gaan met je vriend zal je t los moeten laten anders moet je uit elkaar blijven. Je kan hem niets verbieden het is niet je kind. Je kan aangeven dat je het niet leuk vindt en wat hij daar mee doet is aan hem. Is de uitkomst niet naar wens dan zal je je conclusies moeten trekken.

Overigens het weer uitmaken na een ruzie is ontzettend kinderachtig.
Ga je zelf ook nog met hem op vakantie?
Of is zijn budget of zijn vakantiedagen na dit "vriendentripje" op?

Je kan het hem niet verbieden, maar ik zou er ook niet happy van worden.
Maar sowieso lag ie bij mij waarschijnlijk al bij de eerste keer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
12-01-2018 19:36
Je hebt geen gelijk. Je hebt er zelf voor gekozen om met hem verder te gaan. Als je hem een vakantie gaat verbieden dan gaat het sowieso uit. Als ik hem was zou ik zeker wél gaan.
Ja heb er zelf voor gekozen, maar vooral omdat hij er zo hard voor heeft gevochten. Toen ik heb besloten om met hem verder te gaan heb ik duidelijk gemaakt dat het moeilijk gaat worden en hij mijn vertrouwen moet zien terug te winnen. Om nu op vakantie te gaan is niet slim. Als ik zeg dat dat het vertrouwen niet gaat helpen vind ik wel dat hij zoiets moet hebben van oja shit, dan ga ik gewoon met haar en niet ook nog met mn vrienden. Toch??
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen gelijk.

Wees blij dat jullie nog niet zijn begonnen aan kinderen. Jij vertrouwt hem niet en wil dat hij je vertrouwen terug wint. Hoe verwacht je dat hij dit gaat doen? Als hij niet op vakantie was gegaan, was dan het vertrouwen terug geweest? Je weet zeker dat hij niet vreemd gaat op vakantie en vertrouwt zijn vrienden, maar je wil hem gewoon straffen ofzo? Ik kan je gedachte gang niet volgen.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
12-01-2018 19:39
Als je besluit om verder te gaan met je vriend zal je t los moeten laten anders moet je uit elkaar blijven. Je kan hem niets verbieden het is niet je kind. Je kan aangeven dat je het niet leuk vindt en wat hij daar mee doet is aan hem. Is de uitkomst niet naar wens dan zal je je conclusies moeten trekken.

Overigens het weer uitmaken na een ruzie is ontzettend kinderachtig.
Het verbieden heb ik ook niet gedaan, heb het inderdaad aangegeven en daar heeft hij begrip voor maar vind het toch te ver gaan en wilt gewoon gaan. Ik heb dus ook mijn conclusie getrokken en het uitgemaakt. Niet door de ruzie maar door de situatie
Alle reacties Link kopieren
Dus hij mag van jou voor straf niet weg met vrienden @(

Echt complete onzin om zijn gechat van afgelopen najaar te koppelen aan zijn komende zomervakantie.
Alle reacties Link kopieren
anoniempjelim12 schreef:
12-01-2018 19:40
Ja heb er zelf voor gekozen, maar vooral omdat hij er zo hard voor heeft gevochten. Toen ik heb besloten om met hem verder te gaan heb ik duidelijk gemaakt dat het moeilijk gaat worden en hij mijn vertrouwen moet zien terug te winnen. Om nu op vakantie te gaan is niet slim. Als ik zeg dat dat het vertrouwen niet gaat helpen vind ik wel dat hij zoiets moet hebben van oja shit, dan ga ik gewoon met haar en niet ook nog met mn vrienden. Toch??
Nee. Waarom is op vakantie gaan niet slim? Waarom helpt dat het vertrouwen niet? Waarom zou hij een vakantie met zijn vrienden moeten missen om thuis met zijn vriendin te blijven die het hem moeilijk maakt?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij in principe geen probleem dat hij met vrienden weg wil.

Je wil naast een relatie toch ook nog een eigen sociaal leven?

Heeft hij daarna nog geld/tijd voor een vakantie met jou? Anders snap ik je teleurstelling wel.
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Als je hem terug neemt en het dus vergeven hebt, kun je niet bij alles waar je geen zin in hebt voor hem houden 'dat dit de gevolgen van zijn acties zijn'.
Of niet vergeven en uitmaken, of aanhouden en het laten gaan.

Ik vind het ook heel raar dat je vindt dat hij 'best 10 dagen vakantie op kan geven voor zijn relatie', terwijl je ook '100% zeker weet dat hij niks zal doen'.
Als je van iemand houdt, gun je iemand toch een leuke vakantie? Verbieden is echt waardeloos in een relatie.
phloxx wijzigde dit bericht op 04-04-2018 12:04
4.78% gewijzigd
-
Alle reacties Link kopieren
anoniempjelim12 schreef:
12-01-2018 19:42
Het verbieden heb ik ook niet gedaan, heb het inderdaad aangegeven en daar heeft hij begrip voor maar vind het toch te ver gaan en wilt gewoon gaan. Ik heb dus ook mijn conclusie getrokken en het uitgemaakt. Niet door de ruzie maar door de situatie
Dus verbied je het. Of nou ja je chanteert. Of hij doet wat jij zegt (niet op vakantie) of ik maak het uit.
Hoe lang was je van plan je vriend om op die manier te chanteren binnen jullie relatie? Hij ziet de bui waarschijnlijk ook wel hangen.

Nee wat hij gedaan heeft is alles behalve netjes maar hoe jij ermee om gaat is ook ongezond vind ik.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
HayleyDunphy schreef:
12-01-2018 19:44
Nee. Waarom is op vakantie gaan niet slim? Waarom helpt dat het vertrouwen niet? Waarom zou hij een vakantie met zijn vrienden moeten missen om thuis met zijn vriendin te blijven die het hem moeilijk maakt?
Alleen met een stel vrienden 10 dagen gaan fuiven ...
Da's echt wel vragen om "de kat bij de melk te zetten".
Alle reacties Link kopieren
De vakantie is waarschijnlijk over 8 maanden, en al 4 maanden doet hij keihard zijn best voor je.

Hoe lang wil je hiermee doorgaan?

Hem vergeven betekent ook hetgeen vergeven en dat vergeven dat kan jij blijkbaar niet. Daarom is het beter dat het uit is, kan hij zonder gezeur op vakantie en heb jij de tijd en ruimte om volwassen te worden.
esther55 wijzigde dit bericht op 12-01-2018 19:51
0.29% gewijzigd
Je bent zn moeder niet, dus je kan hem niets verbieden. Of moet hij als een klein kind door jou gestraft worden? Grow up.
Je bent zelf ook erg kinderlijk in je reacties: als ik mn zin niet krijg maak ik het uit! *stampvoetend*
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
12-01-2018 19:46
Alleen met een stel vrienden 10 dagen gaan fuiven ...
Da's echt wel vragen om "de kat bij de melk te zetten".
Dus to mag bepalen dat vriendje zijn vriendengroep maar even niet ziet, want hey zij vertrouwt hem niet. Klinkt als een hele ongezonde relatie, goed dat het al uit is gemaakt.
Dat bepaal jij toch helemaal niet?
Jouw vriend is niet jouw bezit.
Bovendien is het niet zijn probleem dat jij hem niet vertrouwd.
Laat die jongen lekker op vakantie gaan en genieten met zijn maten.
anoniempjelim12 schreef:
12-01-2018 19:40
Ja heb er zelf voor gekozen, maar vooral omdat hij er zo hard voor heeft gevochten. Toen ik heb besloten om met hem verder te gaan heb ik duidelijk gemaakt dat het moeilijk gaat worden en hij mijn vertrouwen moet zien terug te winnen. Om nu op vakantie te gaan is niet slim. Als ik zeg dat dat het vertrouwen niet gaat helpen vind ik wel dat hij zoiets moet hebben van oja shit, dan ga ik gewoon met haar en niet ook nog met mn vrienden. Toch??
Wederom nee.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
12-01-2018 19:46
Alleen met een stel vrienden 10 dagen gaan fuiven ...
Da's echt wel vragen om "de kat bij de melk te zetten".
Dat vind ik ook. Ik hoor van andere meiden in een relatie dat hun vriend niet met vrienden gaat omdat ze dit niet wilt. Het is zoiezo geen fijne gedachte dat je vriend met zijn vrienden op zon feestplek is 10 dagen. En dan komt hier nog bij dat het vertrouwen is beschadigd
anoniempjelim12 schreef:
12-01-2018 19:42
Het verbieden heb ik ook niet gedaan, heb het inderdaad aangegeven en daar heeft hij begrip voor maar vind het toch te ver gaan en wilt gewoon gaan. Ik heb dus ook mijn conclusie getrokken en het uitgemaakt. Niet door de ruzie maar door de situatie
Nou ja als t nu uit is, is er helemaal geen probleem meer toch?
Alle reacties Link kopieren
anoniempjelim12 schreef:
12-01-2018 19:50
Dat vind ik ook. Ik hoor van andere meiden in een relatie dat hun vriend niet met vrienden gaat omdat ze dit niet wilt. Het is zoiezo geen fijne gedachte dat je vriend met zijn vrienden op zon feestplek is 10 dagen. En dan komt hier nog bij dat het vertrouwen is beschadigd
Dan moet je het uitmaken.
Maar ik snap het niet, want nu lijkt het dat je bang bent dat hij weer vreemdgaat, terwijl je net nog in de OP schrijft dat je 100% zeker weet dat hij niks zal doen.
-
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
12-01-2018 19:46
Alleen met een stel vrienden 10 dagen gaan fuiven ...
Da's echt wel vragen om "de kat bij de melk te zetten".
Mensen met een relatie kunnen niet meer met vrienden op vakantie?
zo jong en dat al gewurgd door je relatie. maak het uit en ga leven
Alle reacties Link kopieren
esther55 schreef:
12-01-2018 19:47
De vakantie is waarschijnlijk over 8 maanden, en al 4 maanden doet hij keihard zijn best voor je.

Hoe lang wil je hiermee doorgaan?

Hem vergeven betekent ook hetgeen vergeven en dat vergeven dat kan jij blijkbaar niet. Daarom is het beter dat het uit is, kan hij zonder gezeur op vakantie en heb jij de tijd en ruimte om volwassen te worden.
Naja jullie en jij hebben eigenlijk wel gelijk. Het is geen gezonde relatie op deze manier. Denk dat het wel goed is dat het voorlopig uit is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven