Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
bah! niet gezond..
Alle reacties Link kopieren
gelukkig geen ervaringen mee maar kon het niet laten er even wat uit te gooien !
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou t is niet echt heel erg afschuwlijk, maar ach, ben pas net begonnen :D



Nu nog een gepaste manier zoeken om het duidelijk te maken dat er geen dates meer komen... Probeer hem nu een beetje af te houden met dat ik het druk heb, maar ik zal de confrontatie toch eens aan moeten.
Alle reacties Link kopieren
Oh my god, hahaha wel ernstig hoor. Ik vind het wel een verhaal. Kan me idd voorstellen dat hij nog single is. Hoe oud is die jongen in hemelsnaam?

Ik heb zelf wel wat mindere dates gehad maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Hij heeft gewoon een relatie met zn moeder en dat vind zn moeder ook wel prima. Daar kom je volgens mij nooit tussen, als je dat al zou willen..........

Wat een enorme afknapper, en dan ook nog al die toffe verhalen over merken en VIP behandelingen, nee ik zou maar lekker verder kijken wat er nog meer rondloopt!

succes
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, dat zal een concurentiestrijd worden tussen mama en haar toekomstige schoondochter!! Ik dacht dat alleen homo's zo close kunnen zijn met hun moeder maar dit is wel heel erg, krijg er een naar gevoel bij! Dit soort mannen verwachten ook dat hun vriendin de rol van de moeder overneemt, mits de schoonmoeder dat natuurlijk toelaat!



Volgende hoofdstuk zou ik zeggen meid, wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
he bah, volgens mij een typisch geval van een verwend moederskindje.

lijkt me ook helemaal niks hoor als hij nog niet eens zelf z'n boodschappen doet en zijn eigen was laat doen.

zo'n man zal dat later waarschijnlijk ook van zijn vrouw verwachten. iemand die het nooit gewend is geweest om zulke dingen zelf te doen, zijn moeilijk om te turnen, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Kwas 18, werkte op zaterdag bij een supermarkt. Wordt er ineens gebeld voor mij, telefoon aan de kassa. "Hoi met Kees (verzonnen naam), heb je er zin in?"

Ik een giga-kop, want al die klanten hadden wel door dat er iets raars gebeurde.

Dus ik vragen wie hij was, nou die ene jongen die altijd bij mij aan de kassa kwam, met z'n moeder weet je wel, op zaterdag.....

???????????????

Of ik mee uit wilde met hem. Dus ik zeg ik wil je eerst leren kennen, weet niet wie je bent!

Hij zou op een zeker tijdstip bij de klantenservice staan, ik kijken, zag niemand die ik herkende....

Komt er die zaterdag er op een vrouw naar me toe (wat erg, ik herkende haar wel!), die zegt waarom laat je mijn zoon zo in de steek, hij was er wel, hij heeft jou niet gezien.

Pfffff jong als ik was een nieuwe afspraak gemaakt, hem wel gezien, gut, ga ik toch met je uit.....

Komt-ie zaterdagavond mij ophalen, stropdas, bos rode rozen (ojee.....ik ben niet erg romantisch hoor!), klam handje aan papa en mama....ik wilde al niet meer.

Ben nog met hem naar de kroeg geweest, zo'n ouwewijven kroeg, kom op, ik was 18, ik wilde zo graag stappen en lol maken en hij wilde maar diepgaand praten.

Uiteindelijk heb ik (kreng!) voorgesteld om hem mijn stamkroeg te laten zien, harde muziek, druk.....stond-ie met zijn vingers in zijn oren want de muziek was zo hard........



Uiteindeijk heb ik maar voorgesteld om naar huis te gaan.

De week erna werd een bos bloemen bezorgd......hij belde nog of ik mee ging met een autopuzzeltocht....nogmaals, ik was ACHTTIEN en niet TACHTIG!!!!!

Daarna begreep hij wel dat ik hem niet zo interessant vond.



Wat heeft mijn moeder me uitgelachen zeg..........
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou, je moeder had in ieder geval wel gevoel voor humor:D



Ik ben ook niet van plan om verder met hem te daten hoor... wat als we ooit sex zouden hebben... dalijk belt zn moeder dan om te vragen of ze nog condooms moet brengen:$ Nee, dat bespaar ik me liever!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, wat een geweldige topic is dit!! Okee, dat verhaal met de moeder-zoon-relatie vind ik behoorlijk eng en ziek...

Ben zelf een ster (geweest) in rampzalig daten, vind ik zelf. Bijvoorbeeld mijn date met een jongen die ik via internet had leren kennen (BIG MISTASKE!!) Wij spraken af op station en ik zag een enorm lange magere slungel aankomen, zeker van 2 meter (ben zelf net geen 1m60), verder ook totaal niet mijn type (op een foto leek het niet zo erg te zijn). Goed, ik kan er maar het beste van maken dacht ik, want kan nu moeilijk terug. Dus wij naar een bioscoop- ik blij want ik hoefde hem dus niet aan te kijken noch met hem te praten- toen kwam Matrix net uit. Hij had hem al een paar keer gezien en wilde hem dolgraag nog een keer samen met mij kijken. Ging hij in de pauze de film helemaal analyseren en hoe geweldig het wel niet zou zijn om een virtueel leven te leiden etc etc.:o Ik zei nog 'dit is vast een grapje' maar nee hoor, meneer was bloedserieus. FREAK!!! Nou, met moeite de film afgekeken en vervolgens wilde hij nog gaan poolen, maar toen wist ik hem gelukkig af te poeieren. Logischerwijs heeft deze date nooit een vervolg gehad...

Of een andere date met een redelijk leuke jongen (vond ik toen), hij had me uitgenodig om bij hem thuis te komen eten. Naief als ik dacht hoopte ik dat hij niet zou proberen om sex met me te hebben, maar helaas...Ik had mijn eten nog niet op of ik voelde zijn grijpgrage handjes werkelijk overal aan zitten. Toen ik aangaf dat ik er niet van gediend was, kreeg meneer me toch een woedeaanval! En toen kwam het- 'gdvr, heb ik eens een keertje zin, moet jij nou weer moeilijk doen!!" Pardon???!!! Ik ken je net 2 dagen of zo!! Jullie zullen begrijpen dat ik snel maakte dat ik wegkwam....



En mijn portie van bemoeizieke moeders heb ik ook gehad- zo belde de moeder van mijn ex-vriend mij op toen ik het uitgemaakt had om te melden dat ik HAAR hart gebroken had....Pretty weird....



Zo kan ik nog even doorgaan maar zal het jullie besparen...
Alle reacties Link kopieren
:o Die verhalen, haha! Erg hoor!



Ik had een aantal jaren geleden een jongen leren kennen. Hij was al 30. Dus echt volwassen in mijn ogen. Nou, dat was dus niet zo. Hij deed niks in het huishouden, echt helemaal niks. Zijn moeder vond dat zo leuk om te doen... dus liet hij haar maar... (ze hadden met z'n tweetjes een eigen zaakje).

Hij gaf ook aan dat hij nooit zijn bed op zal maken of ramen zou lappen. Dat is vrouwenwerk.

Ik vond het leuk om dingen met hem samen te doen. Maar elke keer als ik iets voorstelde belde hij meteen zijn vrienden om te vragen of zij dat ook leuk vonden. Hij zei op een dag "jij mag kiezen waar we gaan eten". Dus ik zo blij als een kind. Ik wilde pannenkoeken! (ik was trouwens een jaar of 23). Dus zonder ook maar iets te zeggen pakte hij zijn telefoon en vroeg zijn vrienden of ze zin hadden in pannenkoeken. Nee, dat wilden ze niet. Dus uiteindelijk zaten we met z'n allen bij de chinees.

Maar het was wel typisch, ik kan me haast niks bedenken wat we samen hebben gedaan.

En het erge is, ik dacht erover om het uit te maken, maar wist nog niet hoe. Kreeg ik een SMS-je van hem dat hij het niet meer zag zitten tussen ons.

Wat had ik graag gewild dat IK het had uitgemaakt!!!



Leuk topic trouwens.
Alle reacties Link kopieren


Haha, nou, je moeder had in ieder geval wel gevoel voor humor:D



Ik ben ook niet van plan om verder met hem te daten hoor... wat als we ooit sex zouden hebben... dalijk belt zn moeder dan om te vragen of ze nog condooms moet brengen:$ Nee, dat bespaar ik me liever!





Aangezien ze al 6 keer belt tijdens een film.. kun je nagaan hoe dat gaat als je sex met die gast hebt! :P



haha leuke verhalen :D
Alle reacties Link kopieren


Of een andere date met een redelijk leuke jongen (vond ik toen), hij had me uitgenodig om bij hem thuis te komen eten. Naief als ik dacht hoopte ik dat hij niet zou proberen om sex met me te hebben, maar helaas...Ik had mijn eten nog niet op of ik voelde zijn grijpgrage handjes werkelijk overal aan zitten. Toen ik aangaf dat ik er niet van gediend was, kreeg meneer me toch een woedeaanval! En toen kwam het- 'gdvr, heb ik eens een keertje zin, moet jij nou weer moeilijk doen!!" Pardon???!!! Ik ken je net 2 dagen of zo!! Jullie zullen begrijpen dat ik snel maakte dat ik wegkwam....



En mijn portie van bemoeizieke moeders heb ik ook gehad- zo belde de moeder van mijn ex-vriend mij op toen ik het uitgemaakt had om te melden dat ik HAAR hart gebroken had....Pretty weird....



Zo kan ik nog even doorgaan maar zal het jullie besparen...
Jeetje!!!:o:o:o Wat een debiel! Een woede aanval? Omdat je geen sex wou? Het moet niet gekker worden! Dat lijkt me nog erger dan mijn date!



Haha, moet me trouwens niet voorstellen om sex met hem te hebben! Komt ie dalijk aan met zn Armani condoom met een goude randje;)
Alle reacties Link kopieren




quote: Ally_M reageerde



Of een andere date met een redelijk leuke jongen (vond ik toen), hij had me uitgenodig om bij hem thuis te komen eten. Naief als ik dacht hoopte ik dat hij niet zou proberen om sex met me te hebben, maar helaas...Ik had mijn eten nog niet op of ik voelde zijn grijpgrage handjes werkelijk overal aan zitten. Toen ik aangaf dat ik er niet van gediend was, kreeg meneer me toch een woedeaanval! En toen kwam het- 'gdvr, heb ik eens een keertje zin, moet jij nou weer moeilijk doen!!" Pardon???!!! Ik ken je net 2 dagen of zo!! Jullie zullen begrijpen dat ik snel maakte dat ik wegkwam....



En mijn portie van bemoeizieke moeders heb ik ook gehad- zo belde de moeder van mijn ex-vriend mij op toen ik het uitgemaakt had om te melden dat ik HAAR hart gebroken had....Pretty weird....



Zo kan ik nog even doorgaan maar zal het jullie besparen... Jeetje!!!:o:o:o Wat een debiel! Een woede aanval? Omdat je geen sex wou? Het moet niet gekker worden! Dat lijkt me nog erger dan mijn date!



Haha, moet me trouwens niet voorstellen om sex met hem te hebben! Komt ie dalijk aan met zn Armani condoom met een goude randje;)



Zit zijn moeder op het randje van het bed om te kijken of hij het allemaal wel goed doet :?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ow ik ken nog een goede ivm schoonmoeders!, toen ik nog wat jonger was! Had ik sex met een jongen die nog thuis woonde (nou ja, had ook wel de leeftijd om al op kamers te gaan maar goed) het was s'avonds uurtje of 10, waren we bezig in zjin bed, komt zn moeder de kamer in om zijn was op te bergen in zijn kast!!! HALLO!!! En denk je dat ze klopte, nee hoor, en denk je dat ze uberhaupt weg liep, nee hoor! :o Ze ging gewoon verder met de kast vol laden met kleren. Ik zakte haast van schaamte door het bed heen! Achteraf denk ik dat ik de laatste in de kamer was die zich moest schamen!



Is ook niets geworden...
Alle reacties Link kopieren
off topic aan de TO; ben je nog steeds Hopenloos en verdrietig?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nee, gaat inmiddels eigelijk best wel goed single en alleen. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind om mijn eigen plekje te hebben met mijn eigen spulletjes die IK leuk vindt! Geen spanningen meer om te vermijden, de muziek kunnen draaien die ik zelf wil, eindelijk weer een kleren kopen die ik zelf wil! Bellen met vriendinnen zonder dat iemand 20 keer zit te zuchten op de bank. Heerlijk die vrijheid!



Zou me ook nooit meer zo laten behandelen door iemand.
Mijn vreselijkste date ervaring is van heeeel lang geleden..ik was toen 18 geloof ik..eerste date van mij was het.



Was behoorlijk verliefd en helemaal hyper dat ze zowaar met mij uit wilde..maja..ik was nogal verlegen..haar ophalen, naar de bioscoop, film kijken, weer uit de bioscoop..en als we zover 5 zinnen hebben gesproken is het veel :o ik sloeg echt helemaal dicht..stappen weer in de auto, start ik hem slaat het bandje de radio in en die begint knalhard romantische muziek te schallen :?  meteen met een rotgang die radio uit :@ werd gewoon helemaal pissig gefrustreerd om mezelf...haar maar snel weer thuis gebracht en mezelf enorm vervloekt erom.



jeetje...wat een date out of hell was ik toen zeg..
Alle reacties Link kopieren


Nee, gaat inmiddels eigelijk best wel goed single en alleen. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind om mijn eigen plekje te hebben met mijn eigen spulletjes die IK leuk vindt! Geen spanningen meer om te vermijden, de muziek kunnen draaien die ik zelf wil, eindelijk weer een kleren kopen die ik zelf wil! Bellen met vriendinnen zonder dat iemand 20 keer zit te zuchten op de bank. Heerlijk die vrijheid!



Zou me ook nooit meer zo laten behandelen door iemand.




Meid, gelijk heb je! Vond je nickname zo zielig klinken, daar dacht ik, ik vraag het ff.



Kom zelf ook net uit een niet zo goede relatie van 5,3 jaar en wat een opluchting zeg!

Kortom, ik begrijp je.





On-topic; iok ben wel eens met iemand uitgeweest die op moment supreme ging vertellen dat hij astma had en moeilijk klaar kwam. Hoe bedoel je romantisch.:?



Daarna durfde hij te beweren dat ik toenadering tot hem had gezocht in de disco, terwijl ik hem niet eens had gezien. Hij stond ineens naast me.



En tot slot maakte hij het over de telefoon uit (we hadden niet eens een relatie) omdat ik volgens hem meer voor hem voelde dan hioj voor mij :?



Wat een arrogantie!



(volgens mij was het ook nog een stiekeme nicht, want hij praatte héél verwijfd)
Frankly my dear, I don"t give a damn
ok, na zo'n verhaal was ik gewoon een verlegen tiener date en that's it :D
Alle reacties Link kopieren




quote: hopeloosenverdrietig reageerde





Kom zelf ook net uit een niet zo goede relatie van 5,3 jaar en wat een opluchting zeg!

Kortom, ik begrijp je.*;





On-topic; iok ben wel eens met iemand uitgeweest die op moment supreme ging vertellen dat hij astma had en moeilijk klaar kwam. Hoe bedoel je romantisch.:?





HAHAHAHAHHAHA, het zou je maar verteld worden!!! misschien had dat moeiljk klaarkomen dan toch met zijn geaardheid te maken ;)
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast had hij ook nog eens zo'n oude mannenslip aan met groene bloemetjes



Geloof me, daar word ik iig niet wild van ;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Hij had toch wel Page toiletpapier hoop ik?:D Of was het Edet?
Alle reacties Link kopieren
Haha, zo heb ik eens iemand gehad met een groene boxer met poehbeertjes erop.... dat ding moest zeker 10 jaar oud zijn!



En nog eentje, die had zo'n verwassen grijze boxer met rode hartjes erop aan... ja ja, die had ie vast niet zelf gekocht! (of die had zo;n moeder als mn laatste date)
Alle reacties Link kopieren
heb ooit eens een artikel gelezen met alleeeeen maar verhalen zoals TO.al die schoonmoeders en hun zoons. ongelofelijk, ik was gillend gek weggerendals ik een vent trof die zo close was met zijn ma! en het ligt echt aan die mannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven