Gebruikt voelen door man

13-01-2018 21:42 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2018 11:06
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.96% gewijzigd
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:49
Ik vind niet dat ik verdien. Ik ben zelf heel zorgzaam en sta altijd voor hem klaar, maar dit lijkt niet wederzijds te zijn
Ga dan bij hem weg. Wat heb je te verliezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je veel te lief bent voor hem....
Alle reacties Link kopieren
z-u-s schreef:
13-01-2018 21:51
Ga dan bij hem weg. Wat heb je te verliezen?
Ik weet het niet, ik denk dat ik bang ben om alleen te zijn.
z-u-s schreef:
13-01-2018 21:51
Ga dan bij hem weg. Wat heb je te verliezen?
Zij moet niet weggaan bij hem.
Hij woont in bij haar.

Met andere woorden:
Zet zijn spullen op straat en verander het slot in de deur.

En ga 3 weken bij je ouders logeren zonder telefoon, zodanig dat je Oost-Indisch doof en onbereikbaar bent als hij weer es wil terugkeren.
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:53
Ik weet het niet, ik denk dat ik bang ben om alleen te zijn.
Dus op jouw eigen manier gebruik je hem ook.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
13-01-2018 21:52
Ik denk dat je veel te lief bent voor hem....
Dat ben ik ook! En het doet me echt veel pijn dat dit niet gewaardeerd wordt en ik me niet geliefd voel.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:50
Ik ben bang dat ik mijn geld dan nooit meer terug krijg

Dat krijg je ook niet als je als oppas en zaadbakje blijft functioneren.

Klinkt niet als een liefdevolle stabiele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leukerd!
Die man heeft geen geld en nauwelijks ander onderdak.

Ik zou de droom maar laten varen dat je ooit die 2.500 euro gaat terugzien.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-01-2018 21:55
Die man heeft geen geld en nauwelijks ander onderdak.

Ik zou de droom maar laten varen dat je ooit die 2.500 euro gaat terugzien.
Ja ik denk het ook eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je veel te lief bent voor hem....
Alle reacties Link kopieren
TO;
Vind je dat jij dit verdient?
Niet; "ik weet het niet" zeggen...
Wat zou jij een vriendin adviseren in deze situatie?
anoniem_362540 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 21:57
1.22% gewijzigd
Het leven is een zure bom.
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:54
Dat ben ik ook! En het doet me echt veel pijn dat dit niet gewaardeerd wordt en ik me niet geliefd voel.
Zie dan in dat jijzelf pijn doet door steeds te investeren in een bodemloze put.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-01-2018 21:53
Zij moet niet weggaan bij hem.
Hij woont in bij haar.


Met andere woorden:
Zet zijn spullen op straat en verander het slot in de deur.

En ga 3 weken bij je ouders logeren zonder telefoon, zodanig dat je Oost-Indisch doof en onbereikbaar bent als hij weer es wil terugkeren.
Dat staat er helaas niet. Er staat 'WE wonen ... in een nieuw huis.' Dan kan het natuurlijk toch nog zijn dat het juridisch gezien háár huis is, maar het huis waar ze eerst alleen woonde heeft ze kennelijk niet meer.
lariba wijzigde dit bericht op 13-01-2018 21:59
14.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij zei nare dingen over jou tegen zijn toenmalige partner; hij gaat vreemd (met jou weliswaar, maar toch) ; hij gaat bij je weg; hij gaat terug naar zijn ex; hij liegt daarover; hij liegt over bij een vriend te hebben gewoond; hij komt met hangende pootje terug, jij accepteert dat, waarna hij vervolgens financieel van jou gaat profiteren; hij laat jou zijn kind ophalen, oppassen; hij gokt; en hij manipuleert je door te dreigen bij je weg te gaan als je om het geld vraag dat hij je verschuldigd bent.

Ik zou voor een liefdesbaby gaan.
winkje87 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:01
5.00% gewijzigd
Wat is er leuk aan hem?
Alle reacties Link kopieren
Kies voor jezelf, dat kan al moeilijk genoeg zijn. Maar beter dan met zo'n bloedzuiger erbij
Alle reacties Link kopieren
Vogelnestje schreef:
13-01-2018 21:56
TO;
Vind je dat jij dit verdient?
Niet; "ik weet het niet" zeggen...
Wat zou jij in vriendin adviseren in deze situatie?
Ik weet dat ik hem moet dumpen en snap ook niet dat ik dat niet doe. Ik ben denk ik erg bang om alleen te zijn, maar zal toch echt de knoop door moeten hakken. Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties geuit bij zijn vrienden toen die bij hem op bezoek waren. Daarna ben ik in huilen uitgebarst.
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:50
Ik ben bang dat ik mijn geld dan nooit meer terug krijg
Daar ben ik ook bang voor, maar blijven in deze relatie kost meer.
Misschien geen geld, maar eigenwaarde en voor jezelf opkomen is meer waard!
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 21:57
Hij zegt nare dingen over jou tegen zijn toenmalige partner; hij gaat vreemd (met jou weliswaar, maar toch) ; hij gaat bij je weg; hij gaat terug naar zijn ex; hij liegt daarover; hij liegt over bij een vriend te hebben gewoond; hij komt met hangende pootje terug, jij accepteert dat, waarna hij vervolgens financieel van jou gaat profiteren; hij laat jou zijn kind ophalen, oppassen; hij gokt; en hij manipuleert je door te dreigen bij je weg te gaan als je om het geld vraag dat hij je verschuldigd bent.

Ik zou voor een liefdes baby gaan.
Ja je hebt helemaal gelijk. Wat ik niet begrijp van mezelf is dat ik dit allemaal toelaat en nog steeds bij hem blijft. Heb ik dan geen zelfrespect of eigenwaarde?
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:00
Ja je hebt helemaal gelijk. Wat ik niet begrijp van mezelf is dat ik dit allemaal toelaat en nog steeds bij hem blijft. Heb ik dan geen zelfrespect of eigenwaarde?
Het voornaamste lijkt mij dat je eindelijk het licht hebt gezien.
En dat je er hopelijk ook naar gaat handelen.

Ofwel dat je in deze relatie blijft steken, maar dat je tenminste weet dat je met een geldverslindende en jouw niet-respecterende bloedzuiger te maken hebt.
Waarbij je je alleen maar hoeft af te vragen wanneer hij teruggaat naar zijn ex of naar de volgende vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:00
Ja je hebt helemaal gelijk. Wat ik niet begrijp van mezelf is dat ik dit allemaal toelaat en nog steeds bij hem blijft. Heb ik dan geen zelfrespect of eigenwaarde?
Wat zou je een vriendin adviseren om te doen als zij in deze situatie zou zitten?
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:00
Ja je hebt helemaal gelijk. Wat ik niet begrijp van mezelf is dat ik dit allemaal toelaat en nog steeds bij hem blijft. Heb ik dan geen zelfrespect of eigenwaarde?
Of je wilt er tegen beter in het beste van maken. Je hebt geïnvesteerd in he relatie. Uitmaken vereist weer andere stappen. Zoals nieuwe woning zoeken, spullen verdelen. Misschien overzie je dat allemaal niet. Het is niet allemaal zo zwart/wit. Maar je moet íets. Niets doen is ook een keuze.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-01-2018 22:02
Het voornaamste lijkt mij dat je eindelijk het licht hebt gezien.
En dat je er hopelijk ook naar gaat handelen.

Ofwel dat je in deze relatie blijft steken, maar dat je tenminste weet dat je met een geldverslindende en jouw niet-respecterende bloedzuiger te maken hebt.
Waarbij je je alleen maar hoeft af te vragen wanneer hij teruggaat naar zijn ex of naar de volgende vrouw.
Ja inderdaad. Ik moet hier ook naar handelen, maar ik weet alleen nog niet hoe.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 21:58
Ik weet dat ik hem moet dumpen en snap ook niet dat ik dat niet doe. Ik ben denk ik erg bang om alleen te zijn, maar zal toch echt de knoop door moeten hakken. Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties geuit bij zijn vrienden toen die bij hem op bezoek waren. Daarna ben ik in huilen uitgebarst.
Maar dat heeft je niks gebracht.
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen.
Bang om alleen te zijn? Nu ben je ook alleen. En eenzaam als ik tussen de regels door lees.
Sterkte met je keuze...
Het leven is een zure bom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven