Probeert hij me jaloers te maken?

14-01-2018 10:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al sinds zo’n 3 maanden met een jongen “bezig”. In het begin was het appen heel leuk, en gezellig etc. Toen hadden we een feest waar we beiden heen gingen en ja toen is er natuurlijk gezoend. Die week daarop ook heel leuk geappt, en hadden we afgesproken - misschien een beetje snel achteraf - dat ik die week daarop zou komen blijven slapen na een feest waar we ook beiden heen gingen. Op dat feest was ook alles koek en ei en hebben we ook weer gezoend, wat logisch is. Toen het feest was afgelopen zijn wij samen naar zijn huis gefietst, en toen we in bed lagen hebben we seks gehad. De volgende dag in de avond gging ik weer naar huis, en toen werd het appen niet minder, maar wel stukken droger en minder leuk. Hij reageerde heel droog, en het gesprek liep constant - door zijn toedoen- helemaal dood. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik hem genegeerd voor 2 dagen en heb ik na die 2 dagen gevraagd wat er aan de hand was, hij was erg druk geweest. Oke fijn. Toen werd het appen weer leuk, en hebben we op de feestjes daarna weer gezoend, en een paar keer seks gehad nog. Maar het appen gaat de hele tijd met pieken en dalen, het ene moment lijkt alles koek en ei, en het andere moment is het gewoon kut. Ik heb gevraagd waarom dat zo was, want het was voor mij erg verwarrend, maar hij had nu nog niet echt zin in een relatie, en hij was weer druk geweest dus ja.
Maar dan komt nu het hele punt waaraan ik me hélemaal dood frustreer, is dat hij in openbaarheid op feestjes aandacht geeft aan andere meisjes terwijl hij weet dat ik er ben, en ik het waarschijnlijk ook zie. Waarom doet hij dat, probeert hij me jaloers te maken? Ik zag ook, dat hij haar een kus op de mond gaf, maar dat was buiten en hij schrok na de kus, dat ik het gezien had. Mijn gezicht stond natuurlijk oo standje boos, en heb geprobeerd hem te negeren en niet aan te kijken in de avond. Maar toch blijft hij me ook aandacht geven en hangt die de “leuke jongen” uit tegenover mij, wat ik leuk vind, en diep van binnen wil ik hem niet “afgeven” aan dat andere meisje. Ik wil hem eigenlijk een soort van.

Maar waar komt zijn gedrag vandaan, probeert hij me jaloers te maken door dat klote in mijn bijzijn met die andere meid?
VHH

Vraag
Het
Hem
Wat bedoel je met 'droog'? Verder: kan het zijn dat jij denkt dat jullie een relatie hebben en dat hij denkt van niet?
Alle reacties Link kopieren
Hij doet waar hij zin in heeft. Seks met jou, prima, verder niks. Heeft niks te maken met jou jaloers proberen te maken. Waarom zou hij? Hij heeft jou al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij wil geen relatie met je, hij wil gewoon seks. En dat heeft hij, dus doet hij verder wat hij wil. Ik denk niet dat hij je jaloers probeert te maken, het boeit hem gewoon geen fuck.
Je bent er voor de seks. Niet meer, niet minder.
Jullie hebben helemaal geen relatie, dus hij doet met andere meiden wat hij ook met jou doet. Aan jou de vraag of je daar zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij zoent, want dat is logisch (?), hebt seks, maar vindt het te moeilijk om duidelijk te zijn en duidelijkheid te vragen. En dat is zijn fout, omdat.....?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zegt dit gedrag niet genoeg voor jou dan? Hij is duidelijk op zoek naar iets beters, waarom zou hij anders gewoon met anderen flirten waar jij op staat te kijken.
Als jij "het" helemaal zou zijn voor hem, zou hij zich heus niet zo gedragen hoor. Dan zou hij nl niet het risico willen lopen jou te verliezen, zo eenvoudig is dat.

Zoek het niet te ver, af en toe wat sex met jou en ondertussen wat uitkijken naar iets anders/ beters (voor hem) dat is, zoals ik het interpreteer, wat hij doet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij probeert je niet jaloers te maken. Ik denk eerder dat het hem gewoon niet zo boeit dat je erbij staat. Klinkt niet als een leuke jongen die jou heel leuk vindt.
Ik denk dat je twee opties hebt; Het accepteren en er zelf ook erg los in gaan staan.
Of een ander en leuker exemplaar vinden die jou even leuk vindt als jij hem.
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
14-01-2018 11:02
Wat bedoel je met 'droog'? Verder: kan het zijn dat jij denkt dat jullie een relatie hebben en dat hij denkt van niet?
Dit
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dan exclusiviteit afgesproken?
marie_123 schreef:
14-01-2018 11:06
Zegt dit gedrag niet genoeg voor jou dan? Hij is duidelijk op zoek naar iets beters, waarom zou hij anders gewoon met anderen flirten waar jij op staat te kijken.
Als jij "het" helemaal zou zijn voor hem, zou hij zich heus niet zo gedragen hoor. Dan zou hij nl niet het risico willen lopen jou te verliezen, zo eenvoudig is dat.

Zoek het niet te ver, af en toe wat sex met jou en ondertussen wat uitkijken naar iets anders/ beters (voor hem) dat is, zoals ik het interpreteer, wat hij doet.


Hij is niet op zoek naar iets beters, hij flirt met anderen omdat hij geen relatie heeft. Itt wat TO schijnt te denken.
Alle reacties Link kopieren
He is playing the field!

En hij is daar eerlijk over naar jou. Hij zegt dat hij geen relatie wil. Hij zit in een fase dat hij gewoon wat aan het rondkijken en uitproberen is.
Als jij wel een serieuze relatie wil, dan is dit niet de man voor jou.
Here I am - now what are your other two wishes...
Kasboom schreef:
14-01-2018 11:03
Hij wil geen relatie met je, hij wil gewoon seks. En dat heeft hij, dus doet hij verder wat hij wil. Ik denk niet dat hij je jaloers probeert te maken, het boeit hem gewoon geen fuck.

Dat denk ik ook. Helaas voor jou. Ga er niet teveel emotioneel in investeren.
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden: richting een feestje toe waar jij ook heengaat app ie leuk en gezellig, daarna (en dus na zoenen en seks) app ie droog. Tot er weer een feestje aankomt. Klopt dat een beetje? Zie jij een patroon?

Verdereens met wat de rest zegt dit is niet de ware. Jij ook niet voor hem.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
sarahdijken schreef:
14-01-2018 10:57
hij had nu nog niet echt zin in een relatie .... diep van binnen wil ik hem niet “afgeven” aan dat andere meisje.
Ok, korte cursus: hoe denken mensen die zichzelf niet als prinsesje zien.

Hij zegt geen relatie te willen = hij wil geen relatie.

Hij wil geen relatie = er is geen relatie

Er is geen relatie = jij hebt niets om “af te geven”

Wellicht is het door je ouders nooit verteld en dan kan dit een schok voor je zijn, dus ga even zitten voor je verder leest.

Je kut is geen magisch orgaan waarmee je rechten op een ander opbouwt. Als jij seks hebt, is dat seks. Verder niets.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-01-2018 11:24
Ok, korte cursus: hoe denken mensen die zichzelf niet als prinsesje zien.

Hij zegt geen relatie te willen = hij wil geen relatie.

Hij wil geen relatie = er is geen relatie

Er is geen relatie = jij hebt niets om “af te geven”

Wellicht is het door je ouders nooit verteld en dan kan dit een schok voor je zijn, dus ga even zitten voor je verder leest.

Je kut is geen magisch orgaan waarmee je rechten op een ander opbouwt. Als jij seks hebt, is dat seks. Verder niets.
Het is wat puntig beschreven, maar ik ben het hier wel mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil neuken. Zoveel mogelijk.

Dus hij neukt met jou, maar probeert nog meer seks binnen te halen en flirt daarom met andere meisjes.

Het is niet leuk dat hij opeens minder leuk op de app deed, maar dat gaf al aan dat hij de buit binnen had en het niet meer boeide. Als hij dan af en toe wil neuken, doet hij weer leuk tegen jou.

Zo klaar als een klontje.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je alles veel te veel analyseert. Je vind het toch leuk met hem, geniet daar gewoon van. En als je echt niet van kan genieten omdat je meer wilt, moet je er een punt achter zetten. Dus geen seks en gezoen meer. Het is zuur maar dat zijn helaas de keuzen die je hebt. Je kan hem niet dwingen tot een relatie. Heel mischien dat het nog groeit en hij over een tijdje wel een relatie wil. Maar dan zeker niet als je zo dwingend blijft doen, dan heb je meer kansen als je gewoon relaxed ermee omgaat.
anoniem_355891 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 13:58
4.40% gewijzigd
Je vindt alles maar logisch terwijl ik het juist logisch vind dat hij niks met je wil.. Dat blijkt uit alles.
licht-blauw schreef:
14-01-2018 11:48
Ik denk dat je alles veel te veel analyseert. Je vind het toch leuk met hem, geniet daar gewoon van. En als je echt niet van kan genieten omdat je meer wilt, moet je er een punt achter zetten. Dus geen seks en gezoen meer. Het is zuur maar dat zijn helaas de keuzen die je hebt. Je kan hem niet dwingen tot een relatie. Allicht dat het nog groeit en hij over een tijdje wel een relatie wil. Maar dan zeker niet als je zo dwingend blijft doen, dan heb je meer kansen als je gewoon relaxed ermee omgaat.
Hmm ik weet niet of het verstandig is dat TS dit in haar oren knoopt. Wellicht gaat ze teveel hopen dat het groeit terwijl er 0 aanwijzingen zijn dat hij ook maar iets meer in haar ziet dan tijdverdrijf.

Verder snap ik je gebruik van het woord "allicht" niet helemaal wat in mijn ogen "zeer waarschijnlijk" betekent. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Alleen de OP gelezen. Mijn interpretatie: Hij vindt je alleen leuk voor de seks en voelt verder niets voor je. Jij bent verliefd en hoopt hem door seks aan je te binden. Dat gaat dus nooit lukken. Bescherm jezelf tegen nog meer ellende (verdere verliefdheid op iemand die niet verliefd op jou is) en kap ermee. Dus blokkeren op de app/telefoon, geen seks e.d.
Is dit trouwens je eigen naam? Want dan ben je wel erg herkenbaar...
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je leuk, maar wil geen relatie met je.
licht-blauw schreef:
14-01-2018 11:48
Ik denk dat je alles veel te veel analyseert. Je vind het toch leuk met hem, geniet daar gewoon van. En als je echt niet van kan genieten omdat je meer wilt, moet je er een punt achter zetten. Dus geen seks en gezoen meer. Het is zuur maar dat zijn helaas de keuzen die je hebt. Je kan hem niet dwingen tot een relatie. Allicht dat het nog groeit en hij over een tijdje wel een relatie wil. Maar dan zeker niet als je zo dwingend blijft doen, dan heb je meer kansen als je gewoon relaxed ermee omgaat.
Dat gaat echt niet meer groeien hoor. Zodra To stopt met de seks stopt hij met appen, mark my words.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven