Probeert hij me jaloers te maken?

14-01-2018 10:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al sinds zo’n 3 maanden met een jongen “bezig”. In het begin was het appen heel leuk, en gezellig etc. Toen hadden we een feest waar we beiden heen gingen en ja toen is er natuurlijk gezoend. Die week daarop ook heel leuk geappt, en hadden we afgesproken - misschien een beetje snel achteraf - dat ik die week daarop zou komen blijven slapen na een feest waar we ook beiden heen gingen. Op dat feest was ook alles koek en ei en hebben we ook weer gezoend, wat logisch is. Toen het feest was afgelopen zijn wij samen naar zijn huis gefietst, en toen we in bed lagen hebben we seks gehad. De volgende dag in de avond gging ik weer naar huis, en toen werd het appen niet minder, maar wel stukken droger en minder leuk. Hij reageerde heel droog, en het gesprek liep constant - door zijn toedoen- helemaal dood. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik hem genegeerd voor 2 dagen en heb ik na die 2 dagen gevraagd wat er aan de hand was, hij was erg druk geweest. Oke fijn. Toen werd het appen weer leuk, en hebben we op de feestjes daarna weer gezoend, en een paar keer seks gehad nog. Maar het appen gaat de hele tijd met pieken en dalen, het ene moment lijkt alles koek en ei, en het andere moment is het gewoon kut. Ik heb gevraagd waarom dat zo was, want het was voor mij erg verwarrend, maar hij had nu nog niet echt zin in een relatie, en hij was weer druk geweest dus ja.
Maar dan komt nu het hele punt waaraan ik me hélemaal dood frustreer, is dat hij in openbaarheid op feestjes aandacht geeft aan andere meisjes terwijl hij weet dat ik er ben, en ik het waarschijnlijk ook zie. Waarom doet hij dat, probeert hij me jaloers te maken? Ik zag ook, dat hij haar een kus op de mond gaf, maar dat was buiten en hij schrok na de kus, dat ik het gezien had. Mijn gezicht stond natuurlijk oo standje boos, en heb geprobeerd hem te negeren en niet aan te kijken in de avond. Maar toch blijft hij me ook aandacht geven en hangt die de “leuke jongen” uit tegenover mij, wat ik leuk vind, en diep van binnen wil ik hem niet “afgeven” aan dat andere meisje. Ik wil hem eigenlijk een soort van.

Maar waar komt zijn gedrag vandaan, probeert hij me jaloers te maken door dat klote in mijn bijzijn met die andere meid?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gezegd ik wil geen relatie. Wat begrijp je niet aan die boodschap?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Toch echt te snel seks gehad, denk ik.
Want als ze langer hadden gewacht had hij wel een relatie met haar gewild denk je? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
14-01-2018 13:38
Want als ze langer hadden gewacht had hij wel een relatie met haar gewild denk je? :sarcastic:
Dat is het geloof in de magische kut weer. Opmerkelijk hoeveel vrouwen daar in geloven. Opmerkelijk en een beetje sneu.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja dat dus. Heel bijzonder vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
14-01-2018 12:00
Hmm ik weet niet of het verstandig is dat TS dit in haar oren knoopt. Wellicht gaat ze teveel hopen dat het groeit terwijl er 0 aanwijzingen zijn dat hij ook maar iets meer in haar ziet dan tijdverdrijf.

Verder snap ik je gebruik van het woord "allicht" niet helemaal wat in mijn ogen "zeer waarschijnlijk" betekent. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Goed punt was niet de juiste woordkeuze. Het is inderdaad niet waarschijnlijk dat dat gebeurd. Kan echter wel. Ken genoeg stellen waar de een eerst niks wilde. Altijd maar meteen iedereen het advies geven weg te rennen bij mensen die ze wel echt leuk vinden, vind ik ook een beetje overdreven. Ik weet na 3 dates toch ook nog niet of ik een relatie wil. Dat moet ook groeien. Zo krijgt deze jongen niet eens de kans om te ontdekken of hij TO leuk genoeg vindt.
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
14-01-2018 11:03
Hij wil geen relatie met je, hij wil gewoon seks. En dat heeft hij, dus doet hij verder wat hij wil. Ik denk niet dat hij je jaloers probeert te maken, het boeit hem gewoon geen fuck.

Precies
Alle reacties Link kopieren
Hij wil alleen seks.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven