Twijfel

15-01-2018 22:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na 3 jaar een relatie te hebben gehad, heb ik gisteren voor de 2e keer gehoord dat hij het wil beeindigen. De 1e x was 1 1/2 jaar geleden. We hebben altijd gezegd dat we de ware gevonden hadden. De 1e keer heeft hij de relatie beeindigd, omdat hij het op sexueel gebied miste (ik had veel te verwerken en heb hem daar niet over ingeligd) hij heeft zijn heil uiteindelijk bij een vriendin gezocht, terwijl we uit elkaar waren. We zijn toen 8 dagen uit elkaar geweest en ik heb hem in zn sop gaar laten koken en niet tot weinig gereageerd als hij appte. Na 8 dagen stond hij als een wrak voor mn deur, dat hij me terug wou. Na 2 dagen ben ik er achter gekomen, dat hij was vreemdgegaan. Ik was helemaal kapot, maar besloot er samen uit te komen. Niet wetend dat mijn zelf vertrouwen kapot was. Dus weer een hoge drempel op fissiek vlak. Uiteindelijk heb ik de drempel proberen te verlagen, door mijn twijfels uit te spreken, maar van een gesprek is het nooit gekomen.. hij vind een gesprek dat hij praat en als het hem te heet onder de voeten word, dan verdwijnt die. En blijft die 24 uur weg.

We hebben al eerder een gesprek gevoerd wat er moet veranderen, want dat vreemdgaan staat nog in mn geheugen als de dag van gisteren, ook omdat ze een collega is geworden en als er wat gebeurd op t werk, dan brieft ze dat door. Nu al een tijd niks meer gehoord. Vrijdag zijn we naar de sauna geweest, helemaal niks aan de hand, heel gezellig en verliefd. Zaterdagavond kinderverjaardag en daar werd gevraagd wanneer wij aan kids beginnen. Ik heb gezegd als het financieel op orde is (kwam in onze relatie met schulden, zijn nu weg) en als we een optie hebben voor t huis. We wonen klein en ik zie geen mogelijkheid tot een box.

Hij weet dat, meermaals ook aangegeven maar dan werd het gesprek afgekapt. Nu gisteren open kaart gespeeld en alles kwam op tafel, dat hij het niet meer kan en dat hij het gevoel van de ware nooit meer terug heeft gehad. Ik ben kapot. Ook heeft hij gezegd dat hij me alleen nog maar ongelukkig ziet en dat hij niet meer weet hoe hij mij gelukkig kan maken. Aangegeven dat ik van een 100000 dingen die hij doet gelukkig word, maar zijn antwoord is dat ik dat nooit heb laten merken. Uitleg gegeven dat ik dat doe door dank je wel te zeggen of een glimlach te geven, helaas voor dovemans oren. Hij heeft me uiteindelijk gevraagd wat hij voor me kon doen, of het beter was dat hij wegging uit zijn huis. Normaal gesproken loopt hij meteen kwaad de deur uit, maar nu heeft hij 45 min met zijn jas aan door t huis lopen dralen. Uiteindelijk geroepen, word maar boos op me en sla me maar. Ik heb dat niet gedaan, hij heeft zijn tas gepakt en gezegd dat ik tijd kon nemen om spullen te regelen en dat we nog zouden appen. Toen vroeg hij om een knuffel en die heb ik geweigerd. Hij heeft achterom gekeken en is weggegaan naar de auto. Ik ben hem achterna gegaan en gevraagd of hij wou blijven, hij zegt, omdat je door wil gaan en het masker weer op wil zetten en toen reed hij weg. Normaal altijd hard rijdend, nu stapvoets. Gisteravond kreeg ik een appje met "sorry meis, denk dat het zo beter is voor ons 2en". Ik ben gebroken. Zit nog in het huis, hij is weg, ik mis hem en houd van hem. Maar ben ook heel heel hee erg boos.

De vorige x is die terug gekomen na 8 dagen zonder dat ik wat heb gedaan. Ik had daar een gevoel van en die heb ik nu weer. Alleen de vraag, waarom 45 min lopen dralen, ipv weg te lopen, waarom zeggen dat ik hem moet slaan en boos moet zijn. Waarom een knuffel willen en appen, en dan weg gaan. Vervolgens niet willen blijven, maar stapvoets wegrijden en dan zo'n berichtje sturen.

Ik heb zoveel twijfels, iedereen zegt dat ik hem moet appen, maar mn eigen plan moet trekken en moet weggaan. Wat is wijsheid. Ik houd van hem en hij is mijn ware. Wil er voor knokken, maar wel samen, snap dat het niet lukt, als ik dat alleen moet doen.

Bedankt
Het is uit. Hij is niet jouw ware, want als dat zo was, zou hij er nu nog zijn. Verwerk je verdriet en ga door met je leven. Sterkte.
Wat valt er te knokken als een partij niet meer wil? Niks toch?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is hij vreemd geweest? Hij had de relatie beëindigd schreef je.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat hij vrij duidelijk is geweest.. Hoe pijnlijk ook, je zal die waarheid onder ogen moeten zien. Natuurlijk houd hij ook van jou, maar hij ziet jullie niet samen oud worden. Daar kan je echt niks aan doen helaas en is niemands schuld.
ShamRock schreef:
15-01-2018 22:32
Wanneer is hij vreemd geweest? Hij had de relatie beëindigd schreef je.
Dit, als het uit was dan is het geen vreemdgaan he.
Alle reacties Link kopieren
@stellar en @shamrock. Vind ik wel, zeker als het is begonnen met erotische appjes terwijl wij nog een relatie hadden
2x uit in 3 jaar om hetzelfde issue. De vraag is: waarom zou het een 3e keer dan wel gaan werken?

Ik zou hem los laten, en er met goede herinneringen op terug kijken en eventueel lessen uit leren hoe je het in een nieuwe relatie niet wil. Liefdesverdriet is rot, maar uiteindelijk komt er vast een ander mooi persoon op je pad
Alle reacties Link kopieren
Kellyb1989 schreef:
15-01-2018 22:55
@stellar en @shamrock. Vind ik wel, zeker als het is begonnen met erotische appjes terwijl wij nog een relatie hadden
Hij heeft impulsief de relatie verbroken om bij die andere vrouw te kunnen zijn en toen dat tegenviel is hij op hangende pootjes teruggekomen? Leuke vent. Denk je dat er nu weer iets speelt met een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
15-01-2018 23:18
Hij heeft impulsief de relatie verbroken om bij die andere vrouw te kunnen zijn en toen dat tegenviel is hij op hangende pootjes teruggekomen? Leuke vent. Denk je dat er nu weer iets speelt met een vrouw?
Nee
Alle reacties Link kopieren
Dat hij die appjes stuurde tijdens jullie relatie kun je hem zeker verwijten, maar wat hij deed toen het al uit was tussen jullie niet. En nu eigenlijk ook niet, mensen maken het nou eenmaal wel eens uit. En dat is ontzettend kut, maar niemands schuld.

Liefdesverdriet is vreselijk, veel sterkte TO. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
15-01-2018 23:18
Hij heeft impulsief de relatie verbroken om bij die andere vrouw te kunnen zijn en toen dat tegenviel is hij op hangende pootjes teruggekomen? Leuke vent. Denk je dat er nu weer iets speelt met een vrouw?
ik twijfel aan mezelf. van de week met die storm kreeg ik een appje, dat de dakpannen van het huis van een vriend er af wareb gewaaid. dan denk ik, ik zou dat alleen sturen als ik daar zou zijn, maar aan de andere kant, maak ik mezelf gek, dat hij bij een ander zit. ik weet in ieder geval dat ik weg moet uit zijn huis. voor mijn gevoel wil hij mij zo dicht bij zich houden..
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor hij vindt het gewoon zielig voor je, ook als je iemand niet meer wil kan het moeilijk zijn om het uit te maken, zeker als je weet dat de andere partij het er moeilijk mee heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven