wat is er aan de hand met mijn man??????

17-01-2018 21:07 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik lees al jaren mee, ik dacht dat het zelf nooit nodig zou zijn om een topic te maken maar hier ben ik dus toch... de dag waarvan ik toch wel ergens wist dat ie zou komen... voor herkenbaarheid maar even een nieuw account aangemaakt.
Hihi het is een hele bijbel geworden, maar ik ben echt ten einde raad

Even voor de beeldvorming: ik en m'n man zijn al 31 jaar samen, waarvan 25 getrouwd. Hebben drie prachtige kinderen en een kleinkind op komst. Net is al het kroost uit huis en dan overkomt dit je...

Het begon allemaal tien maanden geleden, toen mijn man een nieuwe collega kreeg. Hij werkt in de bouw en al snel begon hij veel te praten over, laten we hem in dit verhaal Simon noemen. Ze spendeerde veel tijd samen tijdens het werk en mijn man had het vaak over de spieren van hem. Ik was bang dat hij onzeker werd door Simon en gaf hem daarom ook meer complimenten over zijn uiterlijk. Dit werd ook steeds beter, want hij ging zich beter kleden naar zijn werk en deed parfum op. Ik wilde hem steunen en zij dat hij niet aan de maatstaven van Simon hoeft te voldoen, want ik vind hem al mooi zoals hij is. Ons seksleven was niet meer denderend maar in deze periode wilde hij wel 3x per week van bil!

Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij ook na werk steeds vaker met Simon iets ging doen. Dan gingen ze bijvoorbeeld samen naar de kroeg of een biertje drinken bij Simon thuis. Ik vroeg hem waarom hij zo vaak naar Simon ging en hij zei dat Simon recent was gescheiden van zijn vrouw en een beetje steun nodig had. Simon woont buiten de stad en op een avond kwam mijn man niet thuis. Ik kreeg een appje dat hij te dronken was om te rijden en dat hij maar bij Simon bleef slapen. Dit gebeurde toen steeds vaker, vond ik verder geen probleem, want ik vind het fijn dat hij een nieuwe vriend had, maar vaak lag ik dan in bed te wachten en kreeg ik dan pas een appje... van de seks kwam al snel niets meer terecht. :(
Maar dan nu wat mij zorgen baart. Vorige week dinsdag kwam mijn man thuis (na een nacht bij Simon). Ik lag nog in bed, en mijn man kroop even tegen mij aan. Toen rook ik toch duidelijk een parfum die echt niet van hem was. Ik ben al 31 jaar met m'n man en ik weet wel hoe mn vent ruikt, en dit was niet zijn geur!! Uiteraard was ik behoorlijk van de kaart, ik vroeg me nog af of hij misschien een nieuw luchtje had aangeschaft maar daarna heb ik het niet meer geroken...
Op kantoor begon het toch aan me te knagen dus 's avonds heb ik aan 'm gevraagd of er iets was, of hij misschien niet bij Simon sliep, die nacht of al die tijd al... Maar dat was niet zo. Gewoon een leuk avondje met Simon. Hier geloofde ik weinig van maar ik liet het maar even zo.
Nu net was m'n man even naar de bouwmarkt en hij had z'n 'smartphone' thuis laten liggen. Ik kon me niet inhouden en heb er dus even in gekeken. Zag er normaal uit, maar ik dacht dat hij misschien gesprekken had verwijderd met vrouwen. Ik dacht: misschien heeft hij het er wel met Simon over gehad, dus keek ik even in die chat.
Wat ik hier zag verbaasde me wel. Geen gelul over vrouwen maar juist heel lief tegen elkaar, niet wat je van mannen verwacht. Veel emotionele gesprekken en hartjes. En ook: "ik vond het heel fijn vanavond" als ze bij elkaar hadden geslapen, wat ik toch wel bijzondere woorden vind voor een biertje doen.

Ik ben blij dat mijn man dus geen affaire heeft, maar ik merk wel dat ik het jammer vind dat hij kennelijk een hele diepgaande band heeft met Simon en niet zijn gevoelens kwijt kan bij mij. Dat kan ik natuurlijk niet afdwingen, maar hoe bespreek ik dat?
Alle reacties Link kopieren
Hebben je man en Simon geen affaire?
Alle reacties Link kopieren
Jaja, goed verhaal, lekker kort....
Leg het aan met de vrouw van simon.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik denk zomaar is dat je man een affaire heeft met Simon, wellicht is je man Bi
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg.
Jeetje.
Het is wat.

Goed geschreven. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Je man heeft een verhouding met een man, die zag je ff niet aankomen denk ik...
die ik wilde bestaat al...
Hihi

*insert nekharen-recht-overeind-smiley*
Alle reacties Link kopieren
Eehmm... Hoeveel hints heb je nog nodig, denk je?
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Dubbele post
anoniem_348528 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 21:13
88.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ehm....ik denk eigenlijk wél dat je man een affaire heeft.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
17-01-2018 21:09
Hebben je man en Simon geen affaire?
Dit was ook 't eerste wat ik dacht, al bij het lezen over het praten over de spieren van Simon..
Alle reacties Link kopieren
Vooral die 6 vraagtekens zijn erg aandoenlijk...
Winter is coming...
Zalmsnipper schreef:
17-01-2018 21:09
Hebben je man en Simon geen affaire?
Dit. Mijn conclusie zou zijn dat Simon en man wel een affaire hebben.
Alle reacties Link kopieren
Boven de 50 schrijf je niet; "Ze spendeerde veel tijd samen", dan was je de n niet vergeten. Jammer maar helaas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk n soort Brokeback Mountain in Noorwegen.
Cum non tum age
Stuur het naar Mijn Geheim.
Alle reacties Link kopieren
Het is als een leesverhaaltje geschreven , niet als een wanhoopskreet.
Love is the meaning of life
Sorry To maar jezus.. je snapt toch wel dat je man een affaire heeft met deze man? Dat is vanaf de 1e regel wel duidelijk lijkt me zo.
Je bent blij dat hij geen affaire heeft?

Ik heb er geen verstand van, maar in het begin toen hij Simon net ontmoette hadden jullie heel veel sex. Net alsof hij in de war is van zijn gevoelens en wil bewijzen (aan zichzelf) dat hij heel erg hetero is.

Daarna blijft hij bij Simon slapen en heb je geen sex meer?
Omdat hij sex van Simon krijgt.

Of je man is heel erg bi en heeft een affaire met Simon of Simon is een afkorting van Simone.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft hij geen affaire.
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk geprobeerd. 'Smartphone' ook.
Natte tosti..
jouw man maakt van Simon’s sterretje een rondje.
Alle reacties Link kopieren
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Hihi! Ik zou 'm vragen of ie het met laten we hem Simon noemen doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven