Mannen..

17-01-2018 21:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu ruim anderhalve maand uit met mijn ex. Hij heeft het uitgemaakt met mij. Het is van een hele lieve jongen naar een ijskoude kikker gegaan.. hoe gaan mannen om met liefdesverdriet? Ik denk er elke dag aan en huil er af en toe nog om. Iets te vaak zelfs. Ik weet, dat ik door moet gaan en dat probeer ik ook heel hard. Alleen vragen spoken door mijn hoofd. Heb hem niet meer gezien/gesproken en ik mis hem best wel. Ik heb alleen het gevoel dat ik er meer pijn en verdriet van heb dan dat hij heeft. Ook is het vaak zo dat mannen veel later pas “spijt” gevoelens en “gemis” ervaren, tenminste dat is bij mij vaak het geval geweest. Iedere man is anders natuurlijk.. ik verwacht geen speciafieke antwoorden, want ik ken hem en zelfs ik weet gewoon niet waar hij met zijn hoofd zit.. wel kan iemand mij misschien vertellen hoe dat werk bij mannen. Liefdesverdriet verwerken, de klap krijgen en gemis ervaren?
Alle reacties Link kopieren
Dat werkt exact hetzelfde bij alle 3 miljard ofzo mannen.

Je weet al dat dat verschilt en toch vraag je het?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
De liefde is over, daarom gedraagt hij zich ineens zo anders.

Hij is allang over je heen
Wat hebben we nu weer gedaan? :wtf:
Amant schreef:
17-01-2018 21:54
Wat hebben we nu weer gedaan? :wtf:
Niks hoor Amant :there:
Zelfde als voor vrouwen hoor die het uitmaken. Op dat punt ben je er eigenlijk al overheen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hem iets teveel geclaimd en is het er echt helemaal klaar mee?
Wij kennen hem niet. En niet alle mannen zijn hetzelfde. Nee echt niet :-D
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het uitgemaakt omdat hij al niets (of niet genoeg) meer voor je voelde. Daarom is hij nu waarschijnlijk minder verdrietig dan jij. Dat was ook zo geweest als de man/vrouw rol in dit verhaal omgedraaid was.
Hightower schreef:
17-01-2018 21:59
Misschien heb je hem iets teveel geclaimd en is het er echt helemaal klaar mee?
Wij kennen hem niet. En niet alle mannen zijn hetzelfde. Nee echt niet :-D
Ik moet zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in mannen, ik denk alleen dat dat meer aan mij ligt dan aan de mannen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t zelfde meegemaakt, ze denken echt niet meer aan ons. Puur omdat ze het al eerder verwerkt hebben. Misschien zagen hun de breuk wel aankomen en wij niet. Dus wij verwerken pas vanaf dat moment terwijl het voor hun rustgevend is dat t klaar is. Klinkt hard maar daar ben ik nu wel achter. Ik dacht ook echt Huh hij was zo dol op mij? Heb nooit iets gemerkt niks. Maar nu hoor ik helemaal niks meer. Puur omdat hun het eerder afsluiten. Heel hard en pijnlijk vooral als je lang samen bent geweest. Ik denk nog steeds wel eens: maar hij moet me toch missen? Bedoel we hadden het echt goed en leuk. Maar nee, realiteit is echt anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven