Contact na eerste date?

19-01-2018 00:11 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké waarschijnlijk is dit een topic die al vaker is geopend maar toch heb ik behoefte aan advies.

Gisteravond heb ik een eerste date gehad met een hele leuke jongen die ik nog nooit in het echt had gezien. Het was (naar mijn mening) ontzettend gezellig, we hebben een paar drankjes gedaan en er viel eigenlijk geen moment stilte.

Hij zou diezelfde nacht (afgelopen nacht dus) op vakantie gaan voor een paar dagen, dus toen hij weg liep naar zijn auto en zei dat hij nog wel en foto van daar zou appen toen riep ik grappend dat hij pas een foto mocht appen als hij weer hard aan het werk was omdat ik anders jaloers zou worden dat hij lekker op vakantie was.

Nou heeft hij dus na de date helemaal niks gestuurd (ik ook niet) en is het radiostilte. Ik wil graag weten of hij het leuk vond en nog een date ziet zitten maar andersom wil ik ook niet de eerste zijn die een berichtje stuurt. Ik heb snel de neiging om iets voor een ander in te vullen.. maar als een man echt interesse heeft dan had hij al wel iets laten horen toch? Ik weet niet of ik het er nu maar bij moet laten of dat ik iets moet sturen..

Hé normaal ben ik nooit zo onzeker maar dit heeft toch wel iets bij me los gemaakt. Iemand advies?
Alle reacties Link kopieren
Als je graag contact wil omdat je het heel leuk en gezellig vond zou ik hem zelf appen🙃
Alle reacties Link kopieren
Als een man niet luistert is het niet goed, maar als een man wél luistert, dan is het nog niet goed? Hoe moet een man nu weten wat hij wel of niet moet doen??

Maar serieus, stuur hem een leuk berichtje, wie weet is hij zenuwachtig...
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Hij moest toch wachten met sturen? :lol:
Vraag of hij het leuk heeft.
Dit is een andere situatie omdat hij op vakantie is.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur een berichtje dat je toch nieuwsgierig bent naar zn vakantie oid.

Ik vind je theorie dat als hij geïnteresseerd zou zijn, hij wel zou appen echt heel suf omdat je zelf zegt dat hij niks moet sturen.
Oe dat was geen handige grap. Gewoon wat sturen, dan merk je het vanzelf.
Je kunt nooit andermans gedachten lezen, maar je weet wel wat je zelf denkt.

Stuur gewoon iets luchtigs, “Hé, bij nader inzien kan ik toch wel wat vakantievibes gebruiken. Nog een leuke foto?”. Of je vraagt gewoon of de vakantie door ging met de storm (files/vlucht). Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Idd ik denk..als hij je echt zou zien zitten, is hij nergens anders mee bezig, tenzij hij een jaar of twintig is. Dan kan ik het moeilijker inschatten...indien niet, volg de aanbevelingen en stuur een berichtje...
Ik twijfel nog, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, hij houdt het contact niet echt warm. Maar die opmerking was ook niet handig.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een bericht sturen. Anders blijf je onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je te verliezen als je appt?
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen nemen de zaken wat al te letterlijk. Zo had ik een eerste date met mijn vriend, was heel gezellig. Hadden we tijdens de date ook wel uitgesproken. Maar ik had kennelijk laten vallen dat ik het de komende week heel druk had met het voorbereiden van een evenement.
Na de date hoorde ik niks meer van hem. Ik was koppig en heb dus ook niks gestuurd. Avond voor het evenement kreeg ik wél een berichtje van hem waarin hij me veel succes en plezier wenste. Ik heb hem een aantal weken daarna nog weleens gevraagd waarom hij na die eerste date niks liet horen. 'Je had het te druk, zei je!' was zijn antwoord...
:whistle:
Laat maar
Alle reacties Link kopieren
“De mijnes” heeft die neiging ook. Hele dag appen over allerlei gezellige dingen (btw, niet meer in de datefase trouwens), maar als hij weet dat ik iets aan het doen ben, is het stil. Vraag ik achteraf of hij soms omgevallen is (hij is écht een kletser op de app namelijk), zegt ie “neuh, maar je had toch iets te doen?”
Alle reacties Link kopieren
Joh, appen gewoon! Ten eerste; hij is op vakantie. Dus ergens wel logisch dat hij even wat anders aan zijn hoofd heeft. Ten tweede; je zei; app me daarna pas.

Waarom zo bang om te appen? Je moet er natuurlijk niet als een idioot bovenop gaan zitten als hij op vakantie is, maar je kan best zeggen dat je het leuk vond en hem een fijne vakantie wensen. Als hij je leuk vindt gaat hij echt niet op je afknappen als je hem appt hoor. Als hij dat wel doet vond hij je toch al niet leuk en is er niks verloren.
Alle reacties Link kopieren
Zou voor één keer toch gewoon luchtig berichtje sturen zo van heey hoe is het op vakantie, etc etc, gelet op jouw niet heel handige opmerking. Voor de rest geldt: een man die je echt wil die appt wel hoor reken maar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips!

Ik heb hem een berichtje gestuurd hoe het is daar en toen stuurde hij “ik dacht dat we niet zouden appen” met een smiley. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, dat is toch juist leuk. Hij plaagt je een beetje.
winkje87 schreef:
19-01-2018 20:03
Ah joh, dat is toch juist leuk. Hij plaagt je een beetje.
Precies, dat zou ik zelf trouwens ook zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, en ik zou waarschijnlijk iets flirterigs terugsturen als ; "Ik kon me niet inhouden, dat snap je natuurlijk wel ;) "
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
19-01-2018 19:54
Bedankt voor jullie tips!

Ik heb hem een berichtje gestuurd hoe het is daar en toen stuurde hij “ik dacht dat we niet zouden appen” met een smiley. :frusty:
:biggrin:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Tja, daar kon je op wachten
Alle reacties Link kopieren
Oké. Ik heb gisteren aangegeven dat het me erg leuk lijkt om nog een keer af te spreken en hij zei “ja dat lijkt me ook leuk ;)” vervolgens bijna niet gepraat, over koetjes en kalfjes.

Moet ik nou wachten tot het vanuit hem komt wanneer we weer afspreken of moet ik er zelf over beginnen? Ik heb geen zin om alles voor te kauwen. We houden ook allebei niet echt van intensief app contact dus dat is er ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je nadat hij "ja leuk" zei niet meteen gevraagd "wanneer kan je?" ?

Hmm.. ik zou nu denk ik wel doorpakken met een datum-voorstel. En dan kijken hoe hij reageert. Als hij niet kan dan, en niet met een tegenvoorstel komt dan houdt het een beetje op denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven