Vrouw gaat vreemd

19-01-2018 09:34 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft mij bedrogen met een, daarvan iets opgebiecht maar niet alles. Ik weet dat omdat ik ook haar "vriend" heb gesproken. Ik wil haar graag vergeven maar ik vind dat heel moeilijk als zij er over blijft zwijgen, wat kan ik doen?
Alle reacties Link kopieren
goed gesprek:
"schat, als wij samen verder gaan, heb ik nodig, dat je me vertelt Wat er gebeurd is en Waarom"
Alle reacties Link kopieren
Weet ze al dat jij het weet?
Daar zou ik beginnen...
Alle reacties Link kopieren
Relatietherapie?
Alle reacties Link kopieren
tja aan jou de keuze

doorgaan met de weinig info die je van haar hebt gekregen en misschien wel niet zal krijgen
of een gesprek aangaan met haar en naar de info vragen,

of gewoon niet met haar doorgaan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Openheid van zaken eisen. Of ben je bang dat ze er van door gaat als jij eisen stelt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bespreken dat je het gevoel hebt dat ze informatie achterhoudt en dat jij de hele waarheid nodig hebt om verder te kunnen.
Ze zal vast bang zijn je kwijt te raken, maar dat had ze voor haar domme actie moeten bedenken.
Alle reacties Link kopieren
haar een dikke schop onder haar bevallige derriere geven*, haar spulletjes pakken en er achteraan keilen.
Google aanzetten en een goede advocaat zoeken.
(in willekeurige volgorde)

Gratis advies, graag gedaan :biggrin:

*figuurlijk dan hé. Ik wil niet aanzetten tot huiselijk geweld. :$
pokkewijf wijzigde dit bericht op 19-01-2018 10:35
Reden: typo
0.00% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
19-01-2018 10:34
haar een dikke schop onder haar bevallige derriere geven*, haar spulletjes pakken en er achteraan keilen.
Google aanzetten en een goede advocaat zoeken.
(in willekeurige volgorde)

Gratis advies, graag gedaan :biggrin:

*figuurlijk dan hé. Ik wil niet aanzetten tot huiselijk geweld. :$

Hij wil haar vergeven, niet eruit schoppen.

Praten TO!!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je van haar weten?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-01-2018 09:37
goed gesprek:
"schat, als wij samen verder gaan, heb ik nodig, dat je me vertelt Wat er gebeurd is en Waarom"
Heb ik gedaan, alleen maar ontwijkende antwoorden. Het valt best mee, maar ze hebben wel seks gehad samen.
Alle reacties Link kopieren
Iekx schreef:
19-01-2018 09:42
Weet ze al dat jij het weet?
Daar zou ik beginnen...
Ze weet het wel. Ook dat ik een gesprek met die ander gehad heb, ze blijft afhouden.
Alle reacties Link kopieren
maaugre schreef:
19-01-2018 11:18
Heb ik gedaan, alleen maar ontwijkende antwoorden. Het valt best mee, maar ze hebben wel seks gehad samen.
Maar wat wil je nog meer weten dan?
Alle reacties Link kopieren
maaugre schreef:
19-01-2018 11:19
Ze weet het wel. Ook dat ik een gesprek met die ander gehad heb, ze blijft afhouden.
Sja.. je kan haar niet dwingen verder. Aan jou de keus of je haar vergeeft of niet.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je precies weten dan?
Misschien is het voor haar erg ongemakkelijk alles in detail te bespreken
(wat ik wel weer zou snappen).

Ik zou het niet kunnen in ieder geval, ze is al fout geweest dan kan
ze op zijn minst jouw geven wat je vraagt, de waarheid.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
Alle reacties Link kopieren
HighOnLife schreef:
22-01-2018 14:12
Wat wil je precies weten dan?
Misschien is het voor haar erg ongemakkelijk alles in detail te bespreken
(wat ik wel weer zou snappen).

Ik zou het niet kunnen in ieder geval, ze is al fout geweest dan kan
ze op zijn minst jouw geven wat je vraagt, de waarheid.
Dat is wat ik wil, de man met wie ze vreemd ging vertelde mij veel meer als zij. Hoe het begon een chat, die steeds vaker, en uiteindelijk alleen maar ging over hoe zij seks met hem zou hebben. Onder de douche, hoe ze het zou doen, wat ze zou doen en uiteindelijk is het tot een aantal ontmoetingen gekomen waarbij ze elkaar bevredigd hebben. Dat hoor ik niet van haar. En tot seks dus. Voel mijzelf ook onzeker en wil haar niet kwijt. Het is, sorry voor het woordgebruik, een ontzettend lekkere meid.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-01-2018 09:37
goed gesprek:
"schat, als wij samen verder gaan, heb ik nodig, dat je me vertelt Wat er gebeurd is en Waarom"
Ik wil haar niet kwijt maar ook dat ze alles verteld. Een duivels dilemma.
maaugre schreef:
26-01-2018 23:19
Dat is wat ik wil, de man met wie ze vreemd ging vertelde mij veel meer als zij. Hoe het begon een chat, die steeds vaker, en uiteindelijk alleen maar ging over hoe zij seks met hem zou hebben. Onder de douche, hoe ze het zou doen, wat ze zou doen en uiteindelijk is het tot een aantal ontmoetingen gekomen waarbij ze elkaar bevredigd hebben. Dat hoor ik niet van haar. En tot seks dus. Voel mijzelf ook onzeker en wil haar niet kwijt. Het is, sorry voor het woordgebruik, een ontzettend lekkere meid.
Heeft ze nog meet kwaliteiten dan een hoog " lekker" gehalte?
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
19-01-2018 10:01
tja aan jou de keuze

doorgaan met de weinig info die je van haar hebt gekregen en misschien wel niet zal krijgen
of een gesprek aangaan met haar en naar de info vragen,

of gewoon niet met haar doorgaan
Ben een gesprek aangegaan, weet van haar date dat ze lang niet alles heeft verteld maar wil haar niet kwijt. Snap je dat dilemma. Als ik bij haar in bed kruip ontgaat vaak de "lust" terwijl het een goede sekspartner is, of misschien was.
maaugre schreef:
26-01-2018 23:20
Ik wil haar niet kwijt maar ook dat ze alles verteld. Een duivels dilemma.
Wat voor details moet je zo nodig weten?
Je hebt fantasie genoeg neem ik aan?
maaugre schreef:
26-01-2018 23:23
Ben een gesprek aangegaan, weet van haar date dat ze lang niet alles heeft verteld maar wil haar niet kwijt. Snap je dat dilemma. Als ik bij haar in bed kruip ontgaat vaak de "lust" terwijl het een goede sekspartner is, of misschien was.
Dus je ligt nog wel gezellig in bed naast haar. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben je ook niet al te scheutig met informatie hier. Hoe lang zijn jullie al samen? En waarom wil je alle details van haar vreemdgaan weten?
Het klinkt nu eigenlijk alsof je er alleen mee zit dat de lust je vergaat als je bij haar in bed kruipt. Hebben jullie alleen een seks-relatie?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je nu al besloten dat je haar wilt vergeven, terwijl je nog niet alles weet en ze bewust dingen achterhoudt? Je mag ook wel een beetje voor jezelf opkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker voor iemand anders, iemand die wel eerlijk en oprecht tegen je is.
Alle reacties Link kopieren
Zou t beeld niet eens meer van me netvlies afkrijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven