Wat doe ik fout?

19-01-2018 11:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2018 13:53
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als hij niks liefs meer tegen je zegt en niet naar je omkijkt dan maak je het gewoon uit

dan ga je niet zitten zoeken naar wat hij zegt tegen anderen, dat is niet erg productief

je gaat zoeken naar wat je wil hebben
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
visvlinder schreef:
19-01-2018 12:13
Ja, dat klopt mijn zelfvertrouwen is minder, maar dat komt omdat ik me niet gewardeerd voel door mijn vriend. Ik heb gekeken omdat ik heel duidelijk merkte dat zijn aandacht naar mij toe minder werd. En hij dus nooit echt van die vriendjes/vriennetjes dingen tegen me zegt. Terwijl hij deed eerst wel deed. Ja, hierdoor is zelfvertrouwen een stuk verminderd.
Heb je dit al rustig en zonder verwijten aangegeven bij je vriend? Hij kan natuurlijk niet ruiken wat jij voelt. In zijn telefoon gaan gluren maakt natuurlijk ook niet dat hij je leuker gaat vinden, eerder het tegenovergestelde. Je moet in de relatie wel aangeven wat je nodig hebt en waar je behoefte aan hebt.
Fauna69 schreef:
19-01-2018 12:04
En die hartjes, tsja, het zou mijn een biet wezen al stuurt mijn lover elke dag 100 hartjes aan de paus. Als ik maar weet dat hij van mij houdt.
Jij bent de droomvrouw van menig man.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
19-01-2018 12:19
Jij bent de droomvrouw van menig man.
Haha. Dat denk ik ook. Wel knap als je er zo in staat. Ik zou er nooit hetzelfde over kunnen denken.
Maarja, naar de paus toe mag nog
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
19-01-2018 12:16
Heb je dit al rustig en zonder verwijten aangegeven bij je vriend? Hij kan natuurlijk niet ruiken wat jij voelt. In zijn telefoon gaan gluren maakt natuurlijk ook niet dat hij je leuker gaat vinden, eerder het tegenovergestelde. Je moet in de relatie wel aangeven wat je nodig hebt en waar je behoefte aan hebt.
Ja, wel geprobeerd. Maar hij voelt het toch als verwijten
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat je niet moeilijk doet over dingen die het niet waard zijn?
visvlinder schreef:
19-01-2018 12:13
Ja, dat klopt mijn zelfvertrouwen is minder, maar dat komt omdat ik me niet gewardeerd voel door mijn vriend.
Je moet je zelfvertrouwen uit jezelf gaan halen, niet uit de waardering van anderen. Dat is hun taak ook niet.
Als jij jezelf waardeert, ga je ook geen genoegen meer nemen met een ander die jou niet waardeert. Andersom geldt ook: waarom zou een ander jou waarderen als je jezelf niet eens de moeite waard vindt?

Ik zou het dus lekker uitmaken en een jaar of 2 single blijven. Eerst maar eens vriendinnen worden met jezelf.
Alle reacties Link kopieren
visvlinder schreef:
19-01-2018 12:01
Ik ben echt benieuwd of er mannen bestaan die echt alleen jou willen.
Heb vaak het idee dat als er iemand voorbij loopt die mooier is dan jij en aandacht aan ze besteed dat ze dat wel leuk vinden.
Maar misschien date ik steeds idd de verkeerde
.
.
Natuurlijk bestaan die mannen. Helaas val jij echter op een totaal ander type man, de man die het niet zo nauw neemt in een relatie.

Voor mezelf durf ik te zeggen dat ik nog nooit een misstap begaan heb binnen een relatie. Dus ik durf wel te stellen dat ik niet jouw type ben :)
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Pas jij je misschien juist teveel aan aan je vriend? Je gaat steeds zoeken wat jij fout doet maar hoe vaak is hij juist niet fout? Steeds maar excuses aanbieden terwijl jij misschien niets fout hebt gedaan helpt ook niet echt.

Doe eerst eens iets aan je zelfvertrouwen dan hoef je ook niet zo snel meer jaloers te zijn.

Misschien val jij steeds op mannen die gewoon niet leuk zijn voor je.

Zolang jij je steeds terugtrekt zal je vriend steeds een stap naar voren zetten en steeds meer over je heen laten lopen. Kom eens voor jezelf op en als je niet om kan gaan met hoe je behandelt wordt dan doe je er iets aan of je kiest voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Discussies over de whatsapp zijn sowieso vrij zinloos en onvolwassen. Wanneer je dan toch iets aan jezelf wil veranderen dan zou ik daar als eerste mee stoppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als de schuldvraag en wie het goed of fout doet regelmatig belangrijk is, dan is dat misschien wel iets om aan te werken. Waarom heb je zo'n behoefte aan een schuldbekentenis en een welgemeend excuus? Kun je niet allebei lekker jezelf zijn bij elkaar, met elk goede en minder goede punten? Accepteer elkaar zoals je bent in plaats van dat je een lijstje bijhoudt dat recht zou moeten geven op excuses.

En werk aan die jaloezie en aan jezelf.

Ik ben geen psycholoog maar ik denk dat jouw gedrag ertoe zou kunnen leiden dat je het soort man aantrekt dat niet bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven