Overspel partner

19-01-2018 17:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 weken weet ik dat mijn man seks heeft gehad met een collega op het werk.
Volgens mijn man heeft het maar een week of 6 geduurd en hebben ze er zelf mee besloten te stoppen. Dus op het moment dat ik erachter kwam was het ook al 6 weken gestopt.
Zij heeft hem een gepijpt en andere keer afgetrokken.
Hij mocht niets bij haar doen wilde ze niet. Ze hebben meerdere keren gezoend. Aan haar borsten en billen gezeten als hij haar op het werk tegen kwam. Ongeveer dus 6 weken om elkaar heen gedraaid. Ook heeft hij haar in die periode meerdere keren opgehaald voor het werk en weer thuis gebracht! Hij zegt nooit mee naar binnen te zijn gegaan. Wel ben ik er ook achter gekomen dat ze op een stil afgelegen plekje met de auto hebben gestaan. Hij zegt dat ze alleen gezoend hebben en verder niets! Dat vind ik moeilijk te geloven als je wel op je werk je laat pijpen en risico gesnapt te worden en je baan kunt verliezen het dan niet doet in de auto waar niemand je ziet!
Hij blijft volhouden dat er echt verder niets gebeurt is en ze niet geneukt hebben. We hebben besloten om het toch nog een keer te proberen omdat ik ook mijn aandeel hierin zie hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik heb hem echt verwaarloost nauwelijks seks nauwelijks intimiteit heb hem meerder keren afgewezen.
Werd ook opgeslokt door problemen met mijn dochter die in een psychose zit. En waar maar geen hulpverlening voor van de grond kwam.
Zelf ook geopereerd aan een hernia met weinig herstel. Dus al langdurig in de ziektewet.
Revalidatie traject gevolgd enz.
Dus daar ook intensief mee bezig geweest. En onze relatie mijn man voor lief genomen.
Maar nu vraag ik me dus af hoe vergeet je dat je man overspel heeft gepleegd? Hoe krijg je het vertrouwen terug?
Hoe krijg je dit uit je hoofd uit je systeem. Het doet zo veeel pijn!
Heb het gevoel dat deze pijn nooit meer weg gaat!
Maar nu vraag ik me dus af hoe vergeet je dat je man overspel heeft gepleegd?
vergeten gaat natuurlijk niet
vergeven wel
Alle reacties Link kopieren
Heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat vergeten niet haalbaar is. Dan leg je de lat voor jezelf wel heel hoog. Het zal eerder in de hoek van vergeving gezocht moeten worden. En vertrouwen... ik denk dat daar heel veel tijd overheen gaat.

Sorry dat ik niets beter weet, in ieder geval heel veel sterkte.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Dus als je zelf ziek bent en je dochter heeft een psychose, dan heb je ook een aandeel in het vreemdgaan van je man????
Ik heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen heb ik je flink wat ellende meegemaakt. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen! :hug:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 17:22
5.56% gewijzigd
Als je het kunt en je wil echt samen verder, dan zul je moeten proberen je man zijn misstap te vergeven.
Ik wil je ook veel sterkte wensen, je hebt veel ellende te verduren gehad. :hug:
Zeg ga jij jezelf nou absoluut niet schuldig voelen. Sterkte!
karin12345 schreef:
19-01-2018 17:15
Dus als je zelf ziek bent en je dochter heeft een psychose, dan heb je ook een aandeel in het vreemdgaan van je man????
O_o inderdaad.
Je hóeft nu helemaal niks he? Je weet het nog maar sinds 2 weken. Neem de tijd om écht na te denken wat je hiervan vindt. Zoiets heeft tijd nodig. Jouw aandeel is geen reden geweest, maar een excuus. Ik krijg het idee dat jij van je man geen gelegenheid krijgt om dit te verwerken . Of jij zit jezelf in de weg en durft niet echt boos te worden, omdat je wellicht bang bent dat je hem dan kwijt raakt.
Echt, neem je tijd hierin. :hug:
Overigens kun jij pas beginnen met helen als jij het gevoel hebt dat jouw man weet wat hij aangericht heeft en alles in het werk zet om jou vertrouwen terug te krijgen. En daar geen tijdslimiet aan vastpint.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 17:26
2.42% gewijzigd
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 17:23
Ovetifens kun jij pas beginben met helen als jij het fevoel gebt dat jouw man weet wat hij aangericht heeft en alles in het werk zet om jou vertrouwen terug te krijgen. En daar geen tijdslimiet aan vastpint.

Jij bent al aan de vrimibo begonnen?
Star² schreef:
19-01-2018 17:24
Jij bent al aan de vrimibo begonnen?
Was da?
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 17:26
Was da?

Vrijdagmiddagborrel. Gezien je typkunsten ;-)
Star² schreef:
19-01-2018 17:24
Jij bent al aan de vrimibo begonnen?
:rofl: slécht was dat he! Ik typte veel te snel.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
19-01-2018 17:15
Dus als je zelf ziek bent en je dochter heeft een psychose, dan heb je ook een aandeel in het vreemdgaan van je man????
Dit, en ik geloof er ook niks van dat er enkel gepijpt en afgetrokken is.

Je kan dit niet vergeten. Enkel vergeven, als je hem nog of weer genoeg vertrouwt.
pijnboompitje25 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 19:14
Reden: Spelling
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat jij door omstandigheden niet even de "perfecte" echtgenote was, maar ipv vreemdgaan had hij dat ook bespreekbaar kunnen maken. Dus in hoeverre jij aandeel hebt in zijn gedrag... ik weet niet.
Je moet de schuld niet bij jezelf leggen. Heel logisch dat jij geen zin hebt in seks als je dochter problemen heeft en jij een hernia hebt. Dat mag voor hem geen vrijbrief zijn om vreemd te gaan. Wat een walgelijke man!
Inderdaad wat een smeerlap zeg!
Een man die zijn vrouw met respect behandelt die maakt het bespreekbaar dat hij seks / intimiteit tekort komt, gaat het niet bij een ander zoeken! Bah. Walgelijke kerel.
Alle reacties Link kopieren
Pijnboompitje25 schreef:
19-01-2018 17:38
Dit, en ik geloof er ook niks van dat er enkel gepijpt en afgetrokken is.

Je kan dit niet vergeten. Enkel vergeven, als je hem nog of weer genoeg vertrouwd.
Pijpen en aftrekken laat je toch ook niet door een andere vrouw doen, het is net zo goed overspel als 'echt' neuken.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
19-01-2018 17:15
Dus als je zelf ziek bent en je dochter heeft een psychose, dan heb je ook een aandeel in het vreemdgaan van je man????
+1
creativeguy schreef:
19-01-2018 18:01
Pijpen en aftrekken laat je toch ook niet door een andere vrouw doen, het is net zo goed overspel als 'echt' neuken.
Precies! Ik vind kussen met een ander al overspel. Dat zou ik ook niet pikken.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook een lul de behanger, dus aub TO aan wat hij heeft gedaan heb jij geen schuld.

En ik ken dat alleen maar pijpen, aftrekken en zoenen, en ik geloof nog in Sinterklaas.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
19-01-2018 18:01
Pijpen en aftrekken laat je toch ook niet door een andere vrouw doen, het is net zo goed overspel als 'echt' neuken.
Ben ik met je eens!
Hij heeft zich nadien laten testen op soa's en hiv? Of geloof je dat hij toevallig een condoom bij had?
karin12345 schreef:
19-01-2018 17:15
Dus als je zelf ziek bent en je dochter heeft een psychose, dan heb je ook een aandeel in het vreemdgaan van je man????
Goede vraag. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven