Speeddaten

20-01-2018 21:15 6 berichten
Ik heb me vrij impulsief ingeschreven voor een avond speeddaten. Ik heb alleen mijn leeftijd moeten vermelden, dus zal hopelijk niet aan vrouwen van dubbel mijn leeftijd gekoppeld worden. :lol:
Heeft een van jullie ervaring met speeddaten? Wat kan ik verwachten? Ik ben meer introvert, en kijk altijd liever de kat uit de boom dan dat ik direct op de voorgrond treed, dus ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van deze avond. :biggrin:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen :-)
Alle reacties Link kopieren
Paar jaar geleden meegedaan ter ondersteuning van een vriend. Best geinig, maar je hebt zo’n 20x hetzelfde gesprek van 3 minuten. Echt diepgang kreeg ik pas in de pauze dat je rustiger kan kletsen met iemand.
Maar vond het wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Gewoon open minded ingaan.
Alle reacties Link kopieren
Is wel leuk hoor.
De gesprekken zijn indrrdaad wel nietszeggend. Maar als je elkaar aankruist ben je een match en kan je op date.
Ik vond het wel duur, als je ziet hoe weinig kosten en tijd de organisatie zelf maakt.
En oja toen het regende kwamen er meer mensen niet opdagen :P
Ik verwacht niet dat ik twintig gesprekken zal hebben, door de doelgroep is het wat kleinschaliger. Het kost gelukkig ook maar €10,-, daardoor durfde ik de gok wel te nemen, haha.
Wat hebben jullie verteld in die drie minuten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in totaal 2 keer gespeeddat: de 1e keer een goede vriend aan over gehouden en de 2e keer mijn huidige partner. Maar ik vond het ook gewoon erg leuk om te doen!

Tips:
Praat niet te lang over je werk tenzij ze erover doorvraagt .
Sowieso geen al te lange verhalen houden over 1 onderwerp, want 3 minuten zijn zo om!
Ik denk dat het interessanter is om te vertellen over je hobbies, weekends en reisbestemmingen, oftwel de invulling van je vrije tijd aangezien je die doorgaans voor een groot deel met je partner doorbrengt...

Bedenk vantevoren wat je graag van elke vrouw zou willen weten (de zogenaamde dealbreakers bijvoorbeeld roken) zodat je geen match krijgt met iemand waar het toch niks mee kan worden en wat je van sowieso over jezelf wilt vertellen.

Veel plezier!

PS Als je een match hebt, is een goede tip om een mailtje te sturen naar je match met een foto van jezelf en daarbij een kort verhaaltje wie je ook alweer bent. Ik kreeg van 1 van mijn matches alleen een mailtje: We zijn een match, wanneer gaan we op date? en was niet gecharmeerd en er is geen date gekomen (ik mailde terug of hij eerst weer even iets over zichzelf kon vertellen en kreeg toen het bericht; ik heb geen interesse meer.)
@gekopreizen
Goede tips! Leuk ook om te horen dat je zo je huidige partner ontmoet hebt. Ik moet zeggen dat ik het sowieso niet zo boeiend vind om over mijn studie/werk te praten, haha. Mocht ik een match hebben zal ik het tactischer aanpakken dan het voorbeeld wat je geeft. Daar zou ik zelf ook niet zo gecharmeerd van zijn. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven