Vriend dochter komt niet meer bij ons thuis

21-01-2018 16:38 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft 1.5 jaar een vriend. Hij is een tijdlang vaak bij ons thuis gekomen. Was altijd erg gezellig. Na wat voorvallen heb ik gezegd hoe ik er over dacht en dat is niet goed bij hem overgekomen. Kan niet goed tegen kritiek. Sindsdien komt hij niet meer. Mijn dochter gaat altijd naar hem. Ik heb er zeer veel moeite mee. Ik mag hem graag en wil ook dat mijn dochter met haar vriendje bij haar thuis komt. Dit zou zij ook graag willen. Dochter al vaak gevraagd, hij gezegd te komen maar hij komt uiteindelijk nooit. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het gaat worden. Wat kan ik eraan doen???
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn ze en om welke voorvallen ging het?
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je in vredesnaam gezegd? tja, je kunt hem niet dwingen.
Heb je al eens je excuses aangeboden?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Welke voorvallen zijn gebeurd en wat heb je toen gezegd?
Hoe oud zijn je dochter en haar vriend?
Hij kan niet tegen kritiek? Wat heb je dan gezegd? Stevige woorden van een volwassene die ook nog ouder is van je vriendin, kunnen nogal hard aankomen.
lolapaloeza schreef:
21-01-2018 16:39
Wat heb je in vredesnaam gezegd? tja, je kunt hem niet dwingen.
Heb je al eens je excuses aangeboden?
Waarom ga je er meteen vanuit dat zij excuses moet aanbieden zonder dat je weet wat er allemaal gebeurd is?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat er voorgevallen is maar anders ze is gezamenlijk gewoon uitnodigen voor een etentje om dingen te bespreken?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem eens op; je hebt toch wel zijn nummer?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ze ooit trouwen en kinderen kweken komen ze wel terug.

En anders ... jammer de bammer.
Alle reacties Link kopieren
Welke voorvallen en wat heb je gezegd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
blijfgewoonbianca schreef:
21-01-2018 16:45
Bel hem eens op; je hebt toch wel zijn nummer?
Moet ie wel zijn telefoon nog willen opnemen.

Als ik al tijden bewust geen contact heb met mijn (toekomstige) schoonmoeder en die belt mij ineens op ... dan krijgt ze toch alleen mijn voice-mail te horen.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-01-2018 16:43
Waarom ga je er meteen vanuit dat zij excuses moet aanbieden zonder dat je weet wat er allemaal gebeurd is?
Zij wil dat ie langskomt. Vasthouden aan haar gelijk gaat haar daar waarschijnlijk niet bij helpen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
21-01-2018 16:47
Zij wil dat ie langskomt. Vasthouden aan haar gelijk gaat haar daar waarschijnlijk niet bij helpen.
Dan wil je toch eerst weten wat er gebeurd is?
Je gaat niet zomaar roepen over excuses etc.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
21-01-2018 16:46
Moet ie wel zijn telefoon nog willen opnemen.

Dan kan ze ook nog een whats appje er tegenaan gooien en dan houdt het wel op. Dan is het gewoon een lompe lul die niets uit wil praten en ook weinig moeite doet voor zijn vriendin die hier ook mee zit.


Als ik al tijden bewust geen contact heb met mijn (toekomstige) schoonmoeder en die belt mij ineens op ... dan krijgt ze toch alleen mijn voice-mail te horen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben erg benieuwd wat er dan is gebeurd

Misschien was hij niet gewend om op een bepaalde manier te worden toegesproken of denkt hij dat je hem niet mag ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind hij het niet meer gezellig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd. En heb al zeker mijn excuses aangeboden. En wat ik heb gezegd is echt niet heel erg. Kan best zo bij hem zijn overgekomen maar heb dus al zeker excuses aangeboden en paar keer gezegd dat wij het leuk vinden als hij weer komt.
Alle reacties Link kopieren
Heidy1972 schreef:
21-01-2018 16:51
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd.
En je mag hem nog steeds graag? Wauw................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-01-2018 16:48
Dan wil je toch eerst weten wat er gebeurd is?
Je gaat niet zomaar roepen over excuses etc.
Ik stelde een vraag.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Heidy1972 schreef:
21-01-2018 16:51
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd. En heb al zeker mijn excuses aangeboden. En wat ik heb gezegd is echt niet heel erg. Kan best zo bij hem zijn overgekomen maar heb dus al zeker excuses aangeboden en paar keer gezegd dat wij het leuk vinden als hij weer komt.
Jij hebt je bemoeid, stel je voor dat hij bij jou langs komt en even zijn mening over de relatie met jouw man verteld.
Het is aan jouw dochter om met hem om te gaan en zeker niet aan jou om als moeder even de vriend van dochter terecht te wijzen.
enn wijzigde dit bericht op 21-01-2018 16:57
0.69% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heidy1972 schreef:
21-01-2018 16:51
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd. En heb al zeker mijn excuses aangeboden. En wat ik heb gezegd is echt niet heel erg. Kan best zo bij hem zijn overgekomen maar heb dus al zeker excuses aangeboden en paar keer gezegd dat wij het leuk vinden als hij weer komt.
Ik had eerder je dochter erop aangesproken - zonder hem erbij - en weerbaar gemaakt.
Dat ze zo'n dingen niet zomaar slikt van gelijk welke man.

Wil ze het wel slikken ... lijkt het mij vooral haar probleem.
Alle reacties Link kopieren
Heidy1972 schreef:
21-01-2018 16:51
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd. En heb al zeker mijn excuses aangeboden. En wat ik heb gezegd is echt niet heel erg. Kan best zo bij hem zijn overgekomen maar heb dus al zeker excuses aangeboden en paar keer gezegd dat wij het leuk vinden als hij weer komt.
En jij wilt hem nog thuis ontvangen? Wow, ongelofelijk. Je had je dochter wel wat weerbaarder op mogen voeden. Zo'n jongen wijs je toch meteen de deur?

Nogmaals: hoe oud zijn ze?
Alle reacties Link kopieren
Jouw dochter is degene die hem haar grenzen moet laten voelen en geven. Nooit als moeder je hiermee bemoeien, die tijd is voor een moeder echt over als ze oud genoeg zijn om het bed en leven te delen met elkaar.
enn wijzigde dit bericht op 21-01-2018 16:56
2.18% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zou hij met jullie mee gaan op vakantie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heidy1972 schreef:
21-01-2018 16:51
Haar dingen beloofd en niet nagekomen, kussen met ander meisje en vakantie op laatste moment afgezegd. En heb al zeker mijn excuses aangeboden. En wat ik heb gezegd is echt niet heel erg. Kan best zo bij hem zijn overgekomen maar heb dus al zeker excuses aangeboden en paar keer gezegd dat wij het leuk vinden als hij weer komt.
Waarom bemoei jij je daarmee? Kan je dochter dat niet zelf afhandelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven