Break up

21-01-2018 20:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee

Het is net uit met (ex) vriend en ik zit er wel eigenlijk best wel doorheen ik denk dat iedereen dat wel heeft maar mijn vraag is hoe verwerken jullie dit eigenlijk bij iedereen is het natuurlijk net iets anders

Groetjes
Ik heb veel tijd doorgebracht met vriendinnen, veel alleen zijn en huilen, opschrijven en vooral mijn rust nemen. Sterkte, het zal echt beter worden. :hug:
Afleiding en goed uithuilen.
Alle reacties Link kopieren
Hey, super naar.
Wat hielp bij mij was leuke dingen plannen met vrienden/vriendinnen (dagtripjes/vakantie), op de bank terug trekken met een bak ijs en netflix/film, voor jezelf doelen blijven stellen (sporten, even naar buiten) en blijven praten met een goede vriendin/familielid. Duurt even maar komt uiteindelijk goed:)
Alle reacties Link kopieren
kheetlin schreef:
21-01-2018 20:19
Hey, super naar.
Wat hielp bij mij was leuke dingen plannen met vrienden/vriendinnen (dagtripjes/vakantie), op de bank terug trekken met een bak ijs en netflix/film, voor jezelf doelen blijven stellen (sporten, even naar buiten) en blijven praten met een goede vriendin/familielid. Duurt even maar komt uiteindelijk goed:)


Bak ijs is wel goed idee 😍
Het komt goed hoor.
Filmpje, lekkere chocola (alleen je lievelingschocola), een stuk gaan wandelen in bos.
Houd je van hardlopen? Dan een stuk hardlopen in het bos.

Ik ben een cursus van een aantal weken gaan volgen. (Dat mocht op kosten van mijn werk). Toen ik mijn certificaat had, was ik supertrots. Ook nog goed voor mijn cv.
Alle reacties Link kopieren
_Isolde_ schreef:
21-01-2018 20:28
Het komt goed hoor.
Filmpje, lekkere chocola (alleen je lievelingschocola), een stuk gaan wandelen in bos.
Houd je van hardlopen? Dan een stuk hardlopen in het bos.

Ik ben een cursus van een aantal weken gaan volgen. (Dat mocht op kosten van mijn werk). Toen ik mijn certificaat had, was ik supertrots. Ook nog goed voor mijn cv.
Naawh super bedankt voor de tips 😊
Alle reacties Link kopieren
Pff! Ik zit er zelf ook nog midden in. Wat bij mij toch echt helpt is toegeven aan het verdriet. Heel veel gehuild nu af en toe nog. Maar je merkt dat het steeds minder word!! En heb hem zelf overal verwijderd, omdat contact houden niet werkt!


Verder lief zijn voor jezelf. Verwacht niet dat je er binnen 1 week overheen bent. Neem de tijd die je nodig hebt dat verschilt per persoon en de situatie.
En vooral afleiding zoeken!!
Alle reacties Link kopieren
Huilen, huilen en nog eens huilen. Laat die tranen maar stromen, ze opkroppen doet alleen maar meer pijn.

Blijf ook buiten komen, sluit je niet voor weken op. Zoek afleiding, bij vrienden, sporten, hobbies, ...

Waar ik ook veel deugd aan gehad heb is dit forum, en het topic 'relatie uit'. Je bent niet alleen, ookal lijkt dat zo. Door dat hier te lezen en te schrijven is dat wel duidelijk geworden. En het geeft ook hoop voor de toekomst!

Alles komt goed, niet vandaag, waarschijnlijk ook niet morgen, maar alles komt goed!

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Callie_15 schreef:
21-01-2018 20:37
Huilen, huilen en nog eens huilen. Laat die tranen maar stromen, ze opkroppen doet alleen maar meer pijn.

Blijf ook buiten komen, sluit je niet voor weken op. Zoek afleiding, bij vrienden, sporten, hobbies, ...

Waar ik ook veel deugd aan gehad heb is dit forum, en het topic 'relatie uit'. Je bent niet alleen, ookal lijkt dat zo. Door dat hier te lezen en te schrijven is dat wel duidelijk geworden. En het geeft ook hoop voor de toekomst!

Alles komt goed, niet vandaag, waarschijnlijk ook niet morgen, maar alles komt goed!

Sterkte!
Hee super lief en idd het is beter om even alles er uit te gooien ik doe dan juist het tegenovergestelde ik krop het op omdat ik niet iemand ben die zo snel huilt maar stay strong 💪💯 morgen bak ijs halen chocola en dan neflixen en me gedachten even ergens anders naar toe brengen
Alle reacties Link kopieren
Callie_15 schreef:
21-01-2018 20:37
Huilen, huilen en nog eens huilen. Laat die tranen maar stromen, ze opkroppen doet alleen maar meer pijn.

Blijf ook buiten komen, sluit je niet voor weken op. Zoek afleiding, bij vrienden, sporten, hobbies, ...

Waar ik ook veel deugd aan gehad heb is dit forum, en het topic 'relatie uit'. Je bent niet alleen, ookal lijkt dat zo. Door dat hier te lezen en te schrijven is dat wel duidelijk geworden. En het geeft ook hoop voor de toekomst!

Alles komt goed, niet vandaag, waarschijnlijk ook niet morgen, maar alles komt goed!

Sterkte!
Dankjewel! En alles komt wel keer goed maar als het net over is voelt het alsof je echt niemand meer hebt en daarom ook idd gewoon je ding blijven doen ook al is het rot
Ik ging bijv een groepsreis doen, aanmelden bij een cursus, t contact met ex verbreken, storten op werk of studie, dingen van je afschrijven of lezen op internet over liefdesverdriet. Na een tijdje werkt daten bij mij ook wel goed!
Gewoon even lekker janken, lekker een taartje eten met een goede vriendin waar je tegenaan kunt kletsen, brief schrijven aan jezelf (heb ik ook gedaan toen ik 18 was, en dat is dan op je 38 echt heel ontroerend en aandoenlijk om terug te lezen), en naar buiten als de ozn schijnt voor vitamine D, kan nooit kwaad! Sterkte meis!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, meisjelief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven