Vriendin 1malig bedrogen

23-01-2018 20:56 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een verhaal kort samen te vatten,

Ik ben heel dom geweest en heb hier heel veel spijt van en een zeer groot schuld gevoel,zelfs zo een groot schuld gevoel dat ik er bewijze van spreken echt misselijk van word dat ik dit heb kunnen doen!

Tijdens de zwangerschap wou mijn vriendin zeer weinig seks,wat ik ook kan begrijpen maar ik heb een zeer hoog libido en ben dus iemand dat het moeilijk heeft met geen seks te hebben met haar...
Ik voelde mij telkens weer afgewezen toen ik zin had in haar en ze zij dan altijd vanavond maar dat kwam er bijna nooit van.om een dag ben ik dus naar een prostitué geweest en had mij toen laten pijpen,waar ik meteen heel veel spijt van had,sinds dien heb ik al een groot schuld gevoel,nu ons kindje er is zijn we natuurlijk zeer gelukkig,maar het schuld gevoel word alleen maar groter,heb het gevoel dat ik haar en het kindje dus totaal niet verdien!
Nu moet ik mij echt inhouden om het haar niet te vertellen!ik weet hoe veel ze van me houd en omgekeerd ook!
De tijd kan ik jammer genoeg niet meer terug draaien,hoe graag ik dit wil!
Moet in deze fout nu bekennen en haar kwetsen?en kan dat in alles kwijt ben?of leren leven met een schuld gevoel?

Ik weet dat dit allemaal mijn eigen domme schuld is!
Alle reacties Link kopieren
ik zou niks zeggen, zet je schuldgevoel om in daden

doe het nooit meer en ben de beste partner die ze zich maar kan wensen
Lorem Ipsum
Waarom wil je het vertellen? Wat voegt dat toe? Jij bent heel even opgelucht, maar daarna volgt het verdriet van je vriendin. Dan is die ene seconde van opluchting echt niets meer waard.

Hou het dus voor je, en wees inderdaad de beste partner voor haar.
Alle reacties Link kopieren
om een dag ben ik dus naar een prostitué geweest en had mij toen laten pijpen,waar ik meteen heel veel spijt van had

Wat zonde ; als je iets doet moet je het goed doen; had er wat meer geld tegenaan gegooid en had al je stoutste wensen laten vervullen, dan had je iets geweldigs gehad om op terug te kunnen kijken, ipv een suffe pijpbeurt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
23-01-2018 21:01
Waarom wil je het vertellen? Wat voegt dat toe? Jij bent heel even opgelucht, maar daarna volgt het verdriet van je vriendin. Dan is die ene seconde van opluchting echt niets meer waard.

Hou het dus voor je, en wees inderdaad de beste partner voor haar.
Dit. Dump jouw schuldgevoelens niet bij haar. Deal with it
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-01-2018 20:58
ik zou niks zeggen, zet je schuldgevoel om in daden

doe het nooit meer en ben de beste partner die ze zich maar kan wensen
Dit precies, een fout kan iedereen maken, ze heeft wel recht op de waarheid, daarna op je oprechte gevoelens (als die er zijn....). Doe dit nooit meer en richt je op je vrouw en kind....ga ervoor (een droom kan zomaar uitkomen...) succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Geef aub wel toe dat je de schoft geweest bent die je bent geweest...snap het best wel aan de ene kant, aan de andere kant; hoe kan je dat doen flapdrol??
Alle reacties Link kopieren
Is het sinds de baby er is wel weer naar je zin? Op seksgebied bedoel ik. Ik zou het ook voor me houden.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
23-01-2018 21:04
Dit. Dump jouw schuldgevoelens niet bij haar. Deal with it
Ja. Slappe zak.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-01-2018 21:03
om een dag ben ik dus naar een prostitué geweest en had mij toen laten pijpen,waar ik meteen heel veel spijt van had

Wat zonde ; als je iets doet moet je het goed doen; had er wat meer geld tegenaan gegooid en had al je stoutste wensen laten vervullen, dan had je iets geweldigs gehad om op terug te kunnen kijken, ipv een suffe pijpbeurt.
Er is voor mij persoonlijk wel een verschil in bedriegen,er is een verschil tussen laten pijpen met condoom en echt seks hebben met condoom,maar dit neemt niet weg dat ik een domme onomkeerbare fout begaan heb.

Het is al 5maand geleden,en zal nog paar weken duren wnn we nog eens seks hebben want na de bevalling moet je paar weken wachten voor seks.

Had toen wel het gevoel dat alles draaide rond de baby dat er nog niet was,was altijd maar die en dat kopen voor de baby en toen had ik echt het gevoel dat ik niet meer telde.
Ik leer uit mijn fouten en dat is denk ik ook niet onbelangrijk....
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-01-2018 21:03
om een dag ben ik dus naar een prostitué geweest en had mij toen laten pijpen,waar ik meteen heel veel spijt van had

Wat zonde ; als je iets doet moet je het goed doen; had er wat meer geld tegenaan gegooid en had al je stoutste wensen laten vervullen, dan had je iets geweldigs gehad om op terug te kunnen kijken, ipv een suffe pijpbeurt.
Haha, daar heeft ze wel gelijk in.....
Alle reacties Link kopieren
Knell schreef:
23-01-2018 21:49
Er is voor mij persoonlijk wel een verschil in bedriegen,er is een verschil tussen laten pijpen met condoom en echt seks hebben met condoom
O, nu was het geen echte seks ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Castor1975 schreef:
23-01-2018 21:18
Geef aub wel toe dat je de schoft geweest bent die je bent geweest...snap het best wel aan de ene kant, aan de andere kant; hoe kan je dat doen flapdrol??
Recht op de waarheid? Niet als doe alleen maar alles kapot maakt. Het voegt echt niks toe als zij het weet. Het was eenmalig, TO gaat het nooit meer doen. Dus moet hij zijn kop houden.
Alle reacties Link kopieren
Je geweten gaat aan je knagen en de reden dat je het haar nu wilt vertellen is om van je schuldgevoel af te zijn.

Ik zou het niet willen weten als het eenmalig was en ik er nooit op een andere manier achter zou kunnen komen. Zou ze hier achter kunnen komen?
Alle reacties Link kopieren
Lul niet zo vaag...de baby is het belangrijkste wat er is...wees een vent...deal ermee...ga ervoor....
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-01-2018 21:52
O, nu was het geen echte seks ?
Dat zeg ik niet,bedoel daar alleen mee,
Moest zij mij bedriegen door alleen maar met iemand te kussen of echt seks hebben dat ik het daar toch wel moeilijker mee zou hebben om iemand dit te vergeven.
Knell schreef:
23-01-2018 21:49
Er is voor mij persoonlijk wel een verschil in bedriegen,er is een verschil tussen laten pijpen met condoom en echt seks hebben met condoom,maar dit neemt niet weg dat ik een domme onomkeerbare fout begaan heb.
Zodra jij je leuter uit je broek haalt bij een andere vrouw, is het wel degelijk seks hoor. Nou niks recht gaan lullen wat hartstikke krom is.
Knell schreef:
23-01-2018 21:49
Er is voor mij persoonlijk wel een verschil in bedriegen,er is een verschil tussen laten pijpen met condoom en echt seks hebben met condoom,maar dit neemt niet weg dat ik een domme onomkeerbare fout begaan heb.

Het is al 5maand geleden,en zal nog paar weken duren wnn we nog eens seks hebben want na de bevalling moet je paar weken wachten voor seks.

Had toen wel het gevoel dat alles draaide rond de baby dat er nog niet was,was altijd maar die en dat kopen voor de baby en toen had ik echt het gevoel dat ik niet meer telde.
Ik leer uit mijn fouten en dat is denk ik ook niet onbelangrijk....
...and you DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMAN....

Steek nog een sigaar op grapjas :D

ps: heet je toevallig Clinton, Bill Clinton :P
Alle reacties Link kopieren
Knell schreef:
23-01-2018 21:49
Er is voor mij persoonlijk wel een verschil in bedriegen,er is een verschil tussen laten pijpen met condoom en echt seks hebben met condoom,
Ik leer uit mijn fouten en dat is denk ik ook niet onbelangrijk....
Nou gefeliciteerd! Je hebt geleerd, en jij ziet verschil.

Maar wel het schuldgevoel van je af willen zetten door haar het te vertellen.
Bullshit, jij wilde leren en jij ziet verschillen. Fijn voor jou en zadel anderen vooral niet op met jouw leerpunten en ideeën over jouw persoonlijke verschillen. Haar zeker niet, laat haar onbezorgd genieten van jullie kleintje en jij leert zelf maar lekker verder. Bijvoorbeeld dat je beter kunt nadenken voordat jij je piemel achterna gaat.... ga dát anders eens leren.
enn wijzigde dit bericht op 23-01-2018 21:58
21.31% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Knell schreef:
23-01-2018 21:54
Dat zeg ik niet,bedoel daar alleen mee,
Moest zij mij bedriegen door alleen maar met iemand te kussen of echt seks hebben dat ik het daar toch wel moeilijker mee zou hebben om iemand dit te vergeven.
Maar als ze zich alleen laat beffen door een hoer/gigolo hoe je het noemen wil, tegen betaling iig is het wel ok?
Alle reacties Link kopieren
Knell schreef:
23-01-2018 21:54
Dat zeg ik niet,bedoel daar alleen mee,
Moest zij mij bedriegen door alleen maar met iemand te kussen of echt seks hebben dat ik het daar toch wel moeilijker mee zou hebben om iemand dit te vergeven.
En als zij alleen maar zou pijpen, of als zij zich alleen lekker had laten likken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je nou geleerd, Spelende vrouw?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En wat is bedriegen voor je vriendin? Ik zou er al niet van moeten weten als mijn vriend een andere vrouw zou kussen, dat is voor mij al een brug te ver.

Je kon er dus niet tegen dat kind wat lang op de eerste plek stond, dit kan in de toekomst nog gebeuren.. Hoe ga je dat dan aanpakken?

Ikzelf zou het graag weten als mijn vriend een misstap begaat, ook al zal ik hier niet gelukkiger van worden. Ik mag er niet aan denken als dit zoveel jaren later boven zou komen, ik walg van de gedachte. Jij hebt de fout begaan, heb op zijn minst het fatsoen om eerlijk te zijn en haar te laten beslissen wat ze verder wil en of ze het kan en wil vergeven.

5 maand vind ik al lang genoeg voor zo iets te weerhouden
Alle reacties Link kopieren
Knell schreef:
23-01-2018 21:54
Dat zeg ik niet,bedoel daar alleen mee,
Moest zij mij bedriegen door alleen maar met iemand te kussen of echt seks hebben dat ik het daar toch wel moeilijker mee zou hebben om iemand dit te vergeven.
:biggrin:
Mooi verhaal en niet terzake doende. Jij bent hier degene die bedriegt. Maar een ander vergeven zou je wel moeite mee hebben. Hypocriet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
23-01-2018 21:52
Je geweten gaat aan je knagen en de reden dat je het haar nu wilt vertellen is om van je schuldgevoel af te zijn.

Ik zou het niet willen weten als het eenmalig was en ik er nooit op een andere manier achter zou kunnen komen. Zou ze hier achter kunnen komen?
Nee niemand weet dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven