Weet ff niet wat te doen

10-02-2018 13:04 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen of dit hier moet of bij werk/studie maar als het verkeerd staat graag verplaatsen.

Mijn probleem is dat ik stage loop (Ik doe ROC en hou het ff algemeen voor herkenbaarheid). En in mijn stage hebben we 4 begeleiders die afwisselen. Het is een 1 op 1 situatie en als ik dan werk zit ik echt 8 uur lang met die persoon op 4 m2 of minder en hij moet mij dingen echt uitleggen enzo. Er is er 1 bij die door iedereen heel streng word gevonden sommigen zijn zelfs beetje bang voor hem ofzo. Dus omdat ik geen problemen met hem heb delen ze me vaak samen in helemaal prima want hij heeft echt kei veel verstand ervan en ik leer veel veel meer van hem dan wanneer ik met de andere begeleider(s) mee ben want die doen heel makkelijk en zeggen dingen die niet in ons boek staan.

Sinds een paar dagen ben ik alleen helemaal in de war :-S want als ik in zijn buurt ben voel ik me helemaal zelfbewust en op scherp staan en merk ik allemaal lame dingen zoals dat hij lekker ruikt en zelfs dat ik hem knap vind. Het is nu zo erg dat ik constant aan hem denk. Ik had gister het hoofd van de begeleiding gebeld omdat ik dacht 'ik ga slim zijn en vragen of ze mij ook minder indelen met hem' maar dan willen ze een rede en ik kan dat natuurlijk niet gaan zeggen. Die man vroeg of ik ook ruzie of problemen met hem had en toen heb ik gezegd 'nee dat niet' want ik zou het fakking naaistreek vinden van mij als ik lieg dus ik heb gezegd laat maar. Ik moet nog een half jaar zeker 1 a 2x per week werken zo. Help hoe kan ik normaal gaan doen in mijn hoofd.
Oke dus je heb het idee dat je een oogje hebt op een begeleider van je?

Zolang je daar niets mee doet is dat toch helemaal prima. Gaat meestal vanzelf weer over.
Alle reacties Link kopieren
Een crush geeft toch niet? Als je hem maar niet gaat verleiden enzo..
Als je de volgende keer bij hem zit ga je gewoon bedenken hoe hij er naakt uit ziet. Wit met pukkeltjes en zwarte dikke haren op zijn rug.
Een 1 op 1 situatie op 4 m2 of minder

(...)

dat hij lekker ruikt

Dat zijn nou feromonen. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja het is echt een crush ik heb zelfs een keer over hem gedroomd dat hij me knuffelde en me echt zo aankeek alsof we gingen zoenen. Ik werd helemaal in de war wakker.
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 helaas was ik zo dom om hem te googlen en heb ik (het openbare gedeelte) van zijn Facebook gezien. Meeste is afgeschermd maar profielfoto's niet. Zat ook een zomer foto bij en van zijn sporten. Dus wat jij schrijft weet ik al dat het niet zo is.
Antwoord op je vraag: je hoeft niks te doen. Je leert veel van hem en je vindt hem leuk. Prima toch? Die crush waait wel weer over, zie mijn eerdere tip.
Nancyyy schreef:
10-02-2018 13:14
Fauna69 helaas was ik zo dom om hem te googlen en heb ik (het openbare gedeelte) van zijn Facebook gezien. Meeste is afgeschermd maar profielfoto's niet. Zat ook een zomer foto bij en van zijn sporten. Dus wat jij schrijft weet ik al dat het niet zo is.
:proud:
Iets anders bedenken dan? Kalknagels en eeltige voeten bijvoorbeeld.
:-D :-) :) ;-) ;) :-( :-o o_o :-? 8-) :lol: :-x :-P :-$ :"-( :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :-| :mrgreen: :geek: :ugeek: :hyper: :cry: :whip: :loveit: :idee: :hug: :popcorn: |-) :biggrin: :devil: :proud: :facepalm: :P (6) >:-( O_O :bye: :@@: :yes: :rofl: :mad: :zzz: :-] :monkey: :huh: :sherlock: :puh: :cheer: :p: :kwijl: :worship: :yum: :sun: :rrr: :wtf: :bonk: :heart: :high5: ;-)) :-[ :angel: :cheer2: :redrose: :there: :sick: :whoops: :couple: :| :cheers: :frusty: :fortune: :rose: :gift: :HA: :puppy: :nope: :hamer: :sheep: :eh: :hihi: :A: :thumbsup: :furious: :pukey: :moon: O_o :lijstje: :-* :thunder: :sigh: :french: :daisy: :-P) :blauwoog: :hello: :cat: :blob: :jump: :nooo: :lightbulb: :calimero: :steam: :yawnee: ;-)) :misselijk: :lips: :sick: :purple: :byee: :'-( :whut: :lmao: :vechten: :smooch: :rolling: ;-D :peace: :O :'( :uh?: :sleep: :@ :-9 :$ :kneel: :whistle: :-O$ :peep: :clown: :verliefd: 8-. :D :cencored: :swear: B-) :confused: B) :euro: :boooos: :muziek: :nerd: :koffie: :mail: (O) :blabla: XD :( :blond: :O :nut: :sarcastic: :-)-) :flag: :loveys: :photo: :cheer2: :duckie: :bunny: :bigkiss: :love: @( :shout: :applause: :shame: :flirting: :winkie: :woa:
Maar zit het je stage in de weg? Kun je als je hem ziet alleen nog maar kirren en giechelen? Dat is wel afzien, 8 uur achter elkaar.

Als het je lukt normaal te blijven doen, kun je er ook gewoon stilletjes van genieten.
was een test, sorry..
Alle reacties Link kopieren
Het kutte is dus dat een deel van mij heel hard wil dat het overwaait en het andere deel gaat hem googlen en dan denken omggg. Hij is altijd heel stil en komt chagrijnig en bot over maar laatst gebeurde er wat en maakte ik een kei droge opmerking en ging ie lachen en hadden we er super lol om. Ik snap echt niet hoe ik hem leuk kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hahahhah al die plaatjes. Ja zo voel ik me een beetje. Het somt het mooi op Fauna69

Nononono ik ben niet de type ervoor om te zitten giechelen en zwijmelen het is meer in mijn hoofd dat ik me probeer te concentreren en dan in mijn hoofd tegen mezelf zeg RUIK NIET ZO LEKKER #@#@#% ha zo fakking kansloos dit. Of dat we dan pauze hebben en hij gaat roken en ik er beetje dommig bijsta en ondertussen hem zo mooi vind en mezelf wel kan slaan.
Je gedraagt je iig wel als een puber, dus dat is goed.
Lekker blijven zwijmelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer naar hem toe normaal te doen en niet als een puber over te komen gewoon mijn mond te houden en me aan de opdrachten die hij geeft te houden. Niet over onzin praten enzo want hij houdt niet van druk gepraat. Is ook veel 1 op 1 contact bij en soms ook aanraken wanneer hij iets voordoet of ingrijpt als ik het fout doe. Maar hij is altijd heel netjes naar mij en vraagt sinds kort ook wel eens of ik vind dat hij te streng doet.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb wel even gedacht hoe het zou zijn. Als ik wel laat merken dat ik hem leuk vind. Maar ik heb voor mezelf besloten dat dit gewoon echt echt echt niet slim is.
Ik dacht namelijk dat hij begin 40 was en dat vond ik al echt een heel ranzig idee. En toen bleek hij zelfs nog 10 jaar ouder te zijn :-S Dus hij is gwoon 28 jaar ouder als iemand mij dat zou zeggen vriendinnen ofzo dan zou ik echt over mijn nek gaan...
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd zou niet uit moeten maken. Wel of hij een relatie heeft en/of getrouwd is en/of een gezin heeft. Dan doe je uiteraard niks.
Alle reacties Link kopieren
Hij is al jaren alleen van wat ik zo tussen neus en lippen hier en daar heb opgevangen. Hij praat nauwelijks over zichzelf. Maar ik weet wel dat hij gekke tijden werkt en de onpopulaire diensten draait want 'hij heeft toch niemand om mee rekening te houden'.
Vind je de stage erg spannend? Je krijgt namelijk gauwer een crush op iemand als je toch al een beetje uit je evenwicht bent.
Alle reacties Link kopieren
Probeer even te checken of hij überhaupt op vrouwen valt?
Hij lijkt me trouwens niet erg leuk...
Alle reacties Link kopieren
Nononono Ja het is heel moeilijk en ook heel verantwoordelijk. Ik moet heel heel goed opletten en fouten kunnen als hij niet ingrijpt echt fout fout zijn met slachtoffers tot gevolg (ik blijf btje vaag anders is te achterhalen wat ik doe, hou het op transport sector kk?)
Ik had hem paar maanden geleden voor de stage begon ook al eens gezien en hij was btje in mijn achterhoofd wel aanwezig gebleven maar toen we dus echt 1 op 1 moesten gaan samenwerken ging het heel snel naar dit. En sinds die stomme droom heb ik gewoon fantasie in mijn hoofd waar ik me voor schaam.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh dat is precies het probleem wat ik dus ook heb. Als ik er zonder die rare kronkel naar kijk is het een botte chagrijnige man, en de meeste collega's en stagairs moeten hem echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh god Lavalampje dat kan ook nog. Al komt hij helemaal niet zo over het zou nog kunnen natuurlijk. Grappig dat toen ik je opmerking las ik een soort van steek voel zo van shit nee toch. Dus als ik naar mijn gevoel luister in alle eerlijkheid dan weet ik gewoon dat ik keihard fakking verliefd ben op zo'n foute manier waarvan ik dacht dat het mij nooit zou overkomen. Ik heb wel paar keer relaties gehad maar nooit lang en altijd meer soort van friends with benefits idee zonder dat ik echt nie kon eten ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven