Mijn man heeft gezoend en gechat met een ander

14-02-2018 01:30 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn 35 jaar samen, zijn jeugdliefdes, hebben 2 kinderen en waren altijd heel happy.
Gezelligheid, lekker eten samen, leuke dingen doen en sex was goed.
Een paar jaar geleden zijn we in onze eigen zaak samen gaan werken waardoor we 24/7 op elkaars lip zitten en waardoor we veel meer zijn gaan ruzien.
Onlangs ben ik erachter gekomen dat mijn man een paar jaar geleden, nadat hij a een ruzie wat was gaan drinken in de stad, gepraat had en gezoend met een andere vrouw. Hij heeft toen ook zijn telnr aan haar gegeven.
De volgende dag had hij spijt en toen zij hem meteen de vlg dag al belde, heeft hij gezegd dar hij dat niet wil en dat hij voor zijn gezin kiest. In de 2-3 jaar erna kwamen we haar overal tegen, ik kende haar alleen van zien en wist al die tijd van niets. Nu 2 maanden geleden, nadat we ruzie hadden, heeft hij haar weer toegevoegd op fb en is hij weer gestart met een gesprek. Eerst om te praten maar na 10 zinnen ging t al over op erotische praat. En toen ik s nachts wakker werd omdat hij laat naar bed kwam, kreeg ik zo’n raar voorgevoel en heb toen hij in slaap viel, zijn tel gecheckd. Toen kwam ik er dus achter dat hij met haar wilde praten omdat hij problemen met mij had en dat hij met haar had gezoend (ja want je kus was zo lekker, en hij wilde weer zoenen en knuffelen en meer want ze was zo opwindend)
Ook vroeg hij haar, wie weet van ons. En zij wilde met hem afspreken en hij gaf een tijd aan dat ze hem weer kon kontakten als ik naar mijn sport zou gaan
Ik dacht dat ik in een diepe put viel
De volgende ochtend heb ik hem geconfronteerd
Eerst ontkende hij maar toen ik zei dat ik zijn tel gezien had, gaf hij toe.
Maar t stelde niks voor, t kwam alleen doordat hij zijn verhaal over de ruzies kwijt wilde. Er was verder niks. Hij voelde echt niks voor haar. Die tongkus was gebeurt 3 jaar ervoor bij t afscheid nemen etc
Ik geloofde er niet veel van
Binnen een uur had hij haar geappt om te zeggen dat ik alles wist
Wat ik ook erg raar vind, waarom moet je haar meteen op de hoogte brengen als t zogenaamd niks voorsteld
Ik ben alle vertrouwen in hem verloren,. Mijn hoofd maalt en ik heb t gevoel dat er meer is gebeurt (sex). Hij blijft ontkennen dat dat zo is
Ik kan pas door met hem als hij helemaal eerlijk tegrn me is en ik heb t gevoel dat hij dat niet is.
Ik heb druk op mijn borsr vd spanning en ik lig snachts te huilen
Ik weet niet meer wat ik moet doen
Alle reacties Link kopieren
Wat k.u.t. TO. Ik heb hier 0,0 ervaring mee maar op dit tijdstip is iedere reactie wel welkom dacht ik.

Voor wat het waard is: ik geloof ook van zijn lang zal 'ie leven niet dat een vrouw drie (3!!!!) jaar lang op afroep beschikbaar is na een tongzoen. Tenzij ze per uur te boeken is zeg maar.

Ik snap je TO. Die actie van hem om haar te appen is ook bizar als het gaat om 1 tongzoen en wat gechat.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je berichtje
Had net een heel bericht getypt maar dat zie ik nu niet meer.
Hij zegt dat ie t verschrikkelijk vind om mij zo verdrietig te zien. En dat hij er alles voor over heeft om t terug te draaien
En hij blijft ontkennen dat er meer is gebeurt
Voor mij kunnen we alleen verder wanneer er totale eerlijkheid is en hij alles eerlijk verteld. Anders zal dit altijd tussen ons in blijven staan en kan ik m nooit meer vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit of er echt meer gebeurd is of niet? Hij heeft je vertrouwens zo erg beschadigd dat je hem niet gelooft als hij zegt dat er behalve die zoen niets gebeurd is.
Je wil zijn telefoon controleren op zoek naar bevestiging van wat je eigenlijk al weet.
Heeft het dan nog zin om door te gaan?
Is het een optie om het aan haar te vragen?

Misschien is ze wel zijn minnares, zoals hierboven gesuggereerd. Dan hoopt ze waarschijnlijk dat hij eens voor haar kiest en zal ze de gelegenheid te baat nemen om jou alle details te vertellen. In de hoop dat jij gaat. En als ze niet zijn minnares is dan zal ze hem verdedigen. Wat de kans groter maakt dat er weinig meer is dan een (nogal intieme) vriendschap.

Het meest vreemde aan jouw verhaal is dat hij haar schrijft dat "ze het weet", een uur na jouw confrontatie. Dat getuigt niet van openheid naar jou, doch zelfs van het tegenovergestelde. En het woordje "ze" in die zin. Brrr. Heet is haast samenzweerderig tegen jou.

Sterkte TO. Wat een kut-situatie zit jij in!
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het nu nog om die kus van drie jaar eerder gaat. Maar om hem nu hierom buiten te mikken is nogal drastisch. Zorg dat hij eerst de waarheid gaat vertellen TO, en kijk dan wat jullie samen moeten doen om jullie relatie weer goed te krijgen. Sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is dat die zoen me nog t minste doet. Vooral t liegen en dat hij voor de gemakkelijkste weg gekozen heeft. Hij heeft een bom gelegd onder onze relatie van 35 jr. Ik kan mijn maatje niet meer vertrouwen. En ik voel dat er meer is maar dat hij dit niet wil vertellen. Misschien heb ik t mis maar mijn intuitie zegt van wel. Dat maakt t haast onmogelijk om door te gaan. Maar we hebven ook kinderen, en na 35 jaar ga je niet zo gemakkelijk uit elkaar. Ik weet t gewoon niet op dit moment.
Je hoeft het ook niet te weten nu. Neem de tijd die jij nodig hebt om te bedenken wat je wil. :hug: sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit wat hij wel of niet zegt, het zal voor jou nooit voldoende zijn. Er zal altijd wel weer een vervolgvraag komen.

Of het bij 1x is geweest of niet, dan kan alleen je man weten.

Niemand, maar dan ook helemaal niemand is zonder fouten. En wat er gebeurd is kan je niet meer terug draaien.

De keuze is nu aan jullie. Maar een goede relatietherapeut lijkt me een verstandige eerste stap. Pas daarna kan je besluiten of dat je samen verder wilt gaan of niet. Met de slechte communicatie nu wordt zowel bij elkaar blijven als uit elkaar gaan een zware strijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe jouw manier van communicatie en (in het bijzonder) ruziemaken is maar misschien kan hij dan alleen maar een goed gevoel over zichzelf krijgen als hij zich door een ander begeerd voelt en het in zijn macht voelt om jou te kunnen kwetsen?

Zomaar aan het raden hoor, maar gedrag komt ergens vandaan. Ik zou relatietherapie starten als ultimatum.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mensen die de godganselijke dag op een scherpe, zeurende, wantrouwende, verwijtende, geringschattende ruzietoon met elkaar praten en dat weten ze nieteens van zichzelf. En dan zijn ze verbaasd dat die persoon bijzonder gaat hechten aan iemand die wat aardiger doet en hem bewondert? Bijna iedereen is dan aardiger dan zijn thuisvrouw dus het zal niet die nieuwe mevrouw zijn. Als zij uit beeld is moet er weer een ander komen om hem wat meer lucht te geven in zijn relatie.

Om jezelf te ervaren zoals jij bent (voor hem) in de relatie heb je een therapeut nodig.

Er zijn overigens heel veel patronen mogelijk (vrouwtje heel meegaand maar stierlijk vervelend bijvoorbeeld) en uiteraard kan het ook in de man zelf zitten. Sommigen hebben aan één niet genoeg hoe volmaakt hun vrouw ook is.

Je hebt hier echt een onpartijdige derde voor nodig om te weten wat er aan de hand is. Probeer jezelf te bekijken door de ogen van je partner.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De kans is groot dat hij nu meer moeite gaat doen om zijn gesprekken met haar, of met anderen, te verbergen.

Feit blijft dat hij bij haar "een luisterend oor" zocht, in plaats van bij zijn vrienden, en dat hij niet alleen maar wilde praten.

Hij had bij jou moeten komen als hij zich zorgen maakte om jullie relatie of bepaalde dingen mist. Dan hadden jullie eraan kunnen werken. Die keuze heeft hij bewust niet gemaakt, die kans om eraan te werken heeft hij jullie ontnomen, jouw vertrouwen in hem heeft hij bewust minstens 2x geschaad.

Je kan eraan proberen werken wat je wil nu, maar je gaat hem nooit meer 100% kunnen vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen kunnen alleen maar intimiteit en acceptatie voelen in een erotische relatie. In alle andere relaties zijn ze te stoer uit zelfbescherming. Maar bij de prositituee bijvoorbeeld praten ze honderd uit, wat best rottig is want die kan het ook geen zier schelen zolang hij betaalt. De buitenvrouw luistert tenminste gratis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat een kwalijke manier om zo met ruzies om te gaan.

Al ben je nog zo vervelend, zoals mensen hierboven opperen als mogelijkheid, dan nog had hij het gewoon kunnen bespreken. Met jou.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat hem nooit meer vertrouwen, terecht of niet. Doe jezelf en hem een plezier en ga uit elkaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Retrostar, ik begrijp wat je bedoelt. Natuurlijk is ruzie maken nooit leuk. Maar zo'n relatie van continu elkaar afzeiken, hebben we niet. Wel is het zo dat wat je eerder zegt, dat hij na een ruzie denkt, ik doe wat ik zelf wil en als ik jou daarmee kwets, soi. Heb net met hem gesproken en hij heeft me opgebiecht dat hij niet 1 x maar 3 x met haar heeft gepraat en na afloop gezoend. En dat hij t heeft gedaan als vlucht voor de ruzies. Maar dat hij t liefste goed wil zijn met mij. Tja......wat moet je daarmee. Ik wil ook t liefste goed zijn met hem maar dat los ik niet op door naar een ander te gaan, daar lekker mee te praten en te zoenen. Dan blokkeer je eigenlijk de weg naar je partner, degene waar je goed mee zou moeten praten. Hij is erg gesloten en kan moeilijk bij zijn gevoel komen. Wanneer we een ruzie uitspreken is het voor hem belangrijk dat hij gelijk krijgt en niet zozeer om uit te spreken hoe hij zich voelt. En dan kom je dus moeilijk tot elkaar. En nu achteraf denk ik, tja als je ook iemand anders hebt waar je dat wel mee kan, dan wordt het helemaal moeilijk om elkaar weer te vinden. Hij zit er erg mee, en dat zie ik ook wel. Hij zegt dat hij nu pas beseft wat hij heeft gedaan en hoeveel verdriet hij mij daarmee heeft gedaan. Ik voel me erg depressief op het moment, zo zwaar teleurgesteld in mijn maatje
Alle reacties Link kopieren
Lieve123456 schreef:
14-02-2018 11:41
Retrostar, ik begrijp wat je bedoelt. Natuurlijk is ruzie maken nooit leuk. Maar zo'n relatie van continu elkaar afzeiken, hebben we niet. Wel is het zo dat wat je eerder zegt, dat hij na een ruzie denkt, ik doe wat ik zelf wil en als ik jou daarmee kwets, soi. Heb net met hem gesproken en hij heeft me opgebiecht dat hij niet 1 x maar 3 x met haar heeft gepraat en na afloop gezoend. En dat hij t heeft gedaan als vlucht voor de ruzies. Maar dat hij t liefste goed wil zijn met mij. Tja......wat moet je daarmee. Ik wil ook t liefste goed zijn met hem maar dat los ik niet op door naar een ander te gaan, daar lekker mee te praten en te zoenen. Dan blokkeer je eigenlijk de weg naar je partner, degene waar je goed mee zou moeten praten. Hij is erg gesloten en kan moeilijk bij zijn gevoel komen. Wanneer we een ruzie uitspreken is het voor hem belangrijk dat hij gelijk krijgt en niet zozeer om uit te spreken hoe hij zich voelt. En dan kom je dus moeilijk tot elkaar. En nu achteraf denk ik, tja als je ook iemand anders hebt waar je dat wel mee kan, dan wordt het helemaal moeilijk om elkaar weer te vinden. Hij zit er erg mee, en dat zie ik ook wel. Hij zegt dat hij nu pas beseft wat hij heeft gedaan en hoeveel verdriet hij mij daarmee heeft gedaan. Ik voel me erg depressief op het moment, zo zwaar teleurgesteld in mijn maatje
Ga er maar vanuit dat je nog niet alles weet. Mannen biechten pas iets op als ze merken dat ze er echt niet onderuit kunnen. Zolang hij weet dat jij nog niet meer weet dan je nu weet, zal hij blijven ontkennen. Als hij daadwerkelijk oprecht en eerlijk was, had hij natuurlijk gelijk al wel open kaart gespeeld over alles wat er is gebeurd.
Lieve123456 schreef:
14-02-2018 11:41
Retrostar, ik begrijp wat je bedoelt. Natuurlijk is ruzie maken nooit leuk. Maar zo'n relatie van continu elkaar afzeiken, hebben we niet. Wel is het zo dat wat je eerder zegt, dat hij na een ruzie denkt, ik doe wat ik zelf wil en als ik jou daarmee kwets, soi. Heb net met hem gesproken en hij heeft me opgebiecht dat hij niet 1 x maar 3 x met haar heeft gepraat en na afloop gezoend. En dat hij t heeft gedaan als vlucht voor de ruzies. Maar dat hij t liefste goed wil zijn met mij. Tja......wat moet je daarmee. Ik wil ook t liefste goed zijn met hem maar dat los ik niet op door naar een ander te gaan, daar lekker mee te praten en te zoenen. Dan blokkeer je eigenlijk de weg naar je partner, degene waar je goed mee zou moeten praten. Hij is erg gesloten en kan moeilijk bij zijn gevoel komen. Wanneer we een ruzie uitspreken is het voor hem belangrijk dat hij gelijk krijgt en niet zozeer om uit te spreken hoe hij zich voelt. En dan kom je dus moeilijk tot elkaar. En nu achteraf denk ik, tja als je ook iemand anders hebt waar je dat wel mee kan, dan wordt het helemaal moeilijk om elkaar weer te vinden. Hij zit er erg mee, en dat zie ik ook wel. Hij zegt dat hij nu pas beseft wat hij heeft gedaan en hoeveel verdriet hij mij daarmee heeft gedaan. Ik voel me erg depressief op het moment, zo zwaar teleurgesteld in mijn maatje
Als ik lees hoe hij is dan lijkt het meer dat hij in haar een ja-knikker heeft gevonden dan een luisterend oor.

Ik vind jouw opmerking dat uitpraten voor hem betekent: 'gelijk krijgen', in plaats van: 'uitspreken hoe je je voelt', heel relevant hierbij. Denk je dat hij zich nu zo rot voelt over deze situatie omdat jij je rot voelt? Of omdat jij nu gelijk hebt dat je verontwaardigd bent?

Het zou wel helpen als jullie iemand zoeken die hem kan bijstaan in het zoeken naar zijn gevoel, want dat lijkt de hoofdoorzaak van alle ellende. Een therapeut dus.
Alle reacties Link kopieren
:hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
TO, wat verdrietig. Ik denk dat het je helpt als je zelf iemand zoekt om mee te praten. Een vriendin, de huisarts, wie dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Na 35 jaar is zo'n affaire heel spannend en nieuw. Ik denk niet dat je man op dit moment helder nadenkt. Hij ziet je verdriet, maar het spannende blijft trekken, als een verslaving. Moeilijk hoor. Relatietherapie kan, maar dan in volledige openheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de reactie van Hoezoos.
Een half jaar geleden ben ik eindelijk gestopt met een relatie van 16 jaar, waarin mijn ex de laatste 4 jaar, 3 minnaressen heeft gehad waar van ik het achteraf altijd heb geweten. Bij elke affaire merkte ik het aan hem, heb hem honderden keren er mee geconfronteerd, maar nee, ik zag spoken en ik was wantrouwend...
Bij het uitkomen vertelde hij altijd dat het maar bij 1 keer was gebleven...
Maar uiteindelijk kwam altijd de waarheid naar boven. Maanden van bedrog kwamen uit. En wat ik heel duidelijk heb geleerd, is dat je altijd naar je eigen instinct moet luisteren. Vertrouw je instinct. Hoe moeilijk het ook is en wat de gevolgen ook zijn.
Een relatie zonder vertrouwen is weinig waard. 35 jaar samen is prijzenswaardig maar voor de kinderen hoef je waarschijnlijk niet meer samen te blijven.

Het klinkt eerlijk gezegd of die twee gewoon al een hele tijd een relatie hebben, die zich afspeelt als jij gaat sporten of om andere redenen weg bent.
Alle reacties Link kopieren
Dank jevoor jullie reakties. Het is voor mij ook moeilijk te geloven dat hij nu alles eerlijk opgebiecht heeft. En ik merk dat dat mijn gevoel voor hem blokkeert. Er zijn teveel twijfels over verschillende dingen. Hij blijft ook maar zeggen dat hij alleen bij haar is geweest wanneer wij ruzie hadden en dat hij liever een leuke avond met mij had willen doorbrengen. En dat hij in principe alleen wilde praten.
Maar hij heeft welk elke x met haar gezoend. En vlg hem had hij er dan meteen spijt van. Maar wel weer opnieuw doen.
De vraag "wie weet van ons" stel je denk ik niet aan iemand die je alleen een afscheidszoen hebt gegeven. Ook de opmerking dat ze zo opwindend is vind ik opvallend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven