is dit normaal met valentijn

15-02-2018 13:42 135 berichten
gesloten en opgelost onderwerp
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 08-11-2018 14:28
Reden: update
94.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
weet je zeker dat je in een relatie zit, met haar?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat ook niet leuk gevonden. Had de collega sowieso bedankt voor de rozen, geef die maar aan een ander. Ik denk dan aan het gezicht van mn man, nee ik had ze niet geaccepteerd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dat ze ze krijgt nou ja, dat kan. Ik had ze niet aangenomen.
Dat ze jouw roos ertussen stopt is wel jammer. Blijkbaar is ze erg nuchter of een ontzettend hark.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 13:46
18.22% gewijzigd
tja.. Ik twijfel nog.
ik zou hogelijk verbaasd zijn, en ongemakkelijk, als ik van een mannelijke collega rode rozen kreeg.
Fluithaas schreef:
15-02-2018 13:47
ik zou hogelijk verbaasd zijn, en ongemakkelijk, als ik van een mannelijke collega rode rozen kreeg.
Dat ligt er aan, misschien als dank voor overnemen van bepaald werk of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk.
Nee is niet ok. Apart ook dat ze de roos heeft aangenomen.
Alle reacties Link kopieren
Was zij de enige die rozen kreeg?
Alle reacties Link kopieren
misschien zoekt zij en die collega er niks achter,

Ben ik ouderwets dat ik het niet ok vind dat je aan een vrouwelijke collega van wie je weet dat ze in een relatie zit dit doet?

- het is maar een boeket-
mamsvan wijzigde dit bericht op 15-02-2018 13:56
60.94% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Laat je de openingspost wel staan dit keer? En kom je mee reageren?
Alle reacties Link kopieren
Denk gewoon dat je jaloers bent, omdat jij één suffe roos hebt gegeven terwijl een ander een hele bos gaf. Ik zie het probleem niet eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
o bah is TO er zo een !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 13:42
Ik vindt het ongepast.
Ik vindt dat ook.

Ongepast van de collega, ongepast van je vriendin dat ze die ostentatief in jullie woning zet.
Moet ik nu googelen op ostentatief?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je vriendin een zak hooi. Zoiets doe je gewoon niet. En dan ook nog jou roos er gewoon tussen proppen. En bedankt.
ik geef mn bek ook maar een douw
tja zit ruim 6 maanden in relatie met haar, die relatie is echt hahaha.
Was nogal flabbergasted, zeg je dat zo? Zelf maakte ze er niet zoveel van toen ik er naar vroeg. Tis pas nu dat ik erover nadenk. Maar vindt stom om er ook nu nog op terug te komen. Overigens is het sinds ik haar ken, een goudeerlijke meid. Geen enkel iets wat er ook maar voor zorgt dat er twijfel is. Alleen heb ik de pech dat ze iets te goed in de markt ligt.......
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
15-02-2018 13:54
Moet ik nu googelen op ostentatief?
Aandacht trekken, opzichtig, overduidelijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als ik rozen/een roos zou krijgen van een collega zou ik dat erg raar vinden en waarschijnlijk weigeren. Als ik ze al zou aannemen (mits duidelijk dat het een grapje is en voor iedereen ofzo) dan zou ik dat meteen aan mijn partner zeggen en uitleggen in welke context het was.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Dus je vertrouwd haar niet omdat ze te goed op de markt ligt.. Klinkt trouwens als een soort product, op de markt liggen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet kunnen dat je als collega een bos rode rozen geeft met valentijnsdag als je weet dat een collega in een relatie zit.

Als ik die rozen had gekregen was ik waarschijnlijk zo verbouwereerd geweest dat ik niet had geweten hoe te reageren en ze dus ook maar gewoon had aangepakt.

Dat ze jouw roos dan bij die rozen in een vaas stopt is gewoon praktisch.

Die collega deugt niet maar dit zegt niets over de gevoelens van jouw vriendin.
Alle reacties Link kopieren
ik vind (zonder t trouwens) een bos bloemen krijgen van een collega prima
Rozen wordt al een beetje minder gewoon, rode rozen OP valentijn, vind ik bijzonder ja.
Madeliefjees schreef:
15-02-2018 13:56
Aandacht trekken, opzichtig, overduidelijk.
Dank je wel, had er nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
15-02-2018 13:55
tja zit ruim 6 maanden in relatie met haar, die relatie is echt hahaha.
Was nogal flabbergasted, zeg je dat zo? Zelf maakte ze er niet zoveel van toen ik er naar vroeg. Tis pas nu dat ik erover nadenk. Maar vindt stom om er ook nu nog op terug te komen. Overigens is het sinds ik haar ken, een goudeerlijke meid. Geen enkel iets wat er ook maar voor zorgt dat er twijfel is. Alleen heb ik de pech dat ze iets te goed in de markt ligt.......
sinds jij haar kent een goudeerlijke meid
daarvoor niet dan ?
dat ze goed in de markt ligt maak toch niks uit
zolang ze maar met jou tussen de lakens gaat toch

vertrouw je haar niet ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven