Hij negeert me

18-02-2018 11:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hadden gisteren enorm zware ruzie gehad en sinds tot nu negeert hij mij...
We hadden zware ruzie en hij praatte gemeen over mijn familie en zo is de ruzie verergert. Hij is wel constant online maar mij beantwoorden doet hij niet ik had hem ochtens bericht gestuurd en geprobeerd te bellen maar geen antwoord of niet terug gebeld..
ik kan daar niet mee omgaan als iemand me negeert en zeker niet mijn vriend
Ik weet echt niet wat ik moet doen...
Loep jezelf eens. Ik weet wel wat je moet doen dan.
Laat hem denken dat je terugnegeert maar in werkelijkheid ben je gewoon uit deze fucked up relatie gestapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook! Je zegt dat je niet kunt omgaan met genegeerd worden. Dat snap ik. Ik zou dat ook niet kunnen en derhalve zou ik iemand met zo'n strategie er subiet uit knallen.
Als dat zijn manier van (niet) communiceren tijdens een ruzie is....Ik zou het niet pikken.Probeer hem dat uit te leggen. Blijft hij het doen....Next!
Alle reacties Link kopieren
Stop met achter hem aan lopen doen, vooral als hij fout was door jouw familie te beledigen.

Hij zit nu te genieten van hoe jij als een hondje achter hem aan loopt. En de volgende keer dat hij je familie weer beledigt, durf je niks meer te zeggen. Hij richt je dus af.
Alle reacties Link kopieren
Fijne gozer zo te lezen. Je moet er maar zin in hebben :nope:

Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog bij elkaar (afgaande ook op de andere topics die je hebt gemaakt)
Alle reacties Link kopieren
Dumpen natuurlijk!...deze was makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Negeren = exit.

Ruzie kan gebeuren. Hij zegt iets, jij reageert, hij reageert daar weer op etc....
Als je (hij) (symbolisch) klappen kan uitdelen, moet je (hij) ook kunnen incasseren.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
TO, wat maak je het jezelf moeilijk.
Je hebt nog niet lang een relatie met deze jongen/man en je hebt alleen maar gedoe.
Wat doen jullie in godsnaam samen? Waarom zijn jullie überhaupt een stel?
Je vriend negeert je nu. Doe dat maar ook bij hem, voorgoed.
Deze relatie is kansloos, ga je tijd en energie maar stoppen in leuke dingen.
Je appt hem dat je het wel van hem hoort als hij klaar is met zijn kinderachtige negeren.

En dan ga je nu leuke dingen plannen voor vanmiddag, morgen en de rest van je leven.
Alle reacties Link kopieren
Lekker terug negeren en een leukere vriend zoeken.
Jullie halen, gezien je vorige topics over je relatie, nou niet echt het beste ik elkaar naar boven zeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je relatie is niet leuk en niet gezond. Gun jezelf iets beters.

Sowieso: iemand die mij negeert is per definitie exit. Dat gedrag tolereer ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet lullig bedoeld, maar dit je derde topic in een maand tijd over je vriend/relatie. Misschien tijd om daar, hoe moeilijk dan ook!, een conclusie uit te trekken?

En negeren is inderdaad super irritant! Ik zou hem vandaag en morgen even geen aandacht meer geven. In de hoop dat hij in die tijd contact opneemt. En anders exit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem blokkeren en dan komt hij er vanzelf achter hoe dit voelt.

Nooit meer deblokkeren!
Dit is geen gezonde relatie
Als ik de vorige berichten van je lees, klinken jullie niet als een match.
Of wil je nog heel veel jaren aanmodderen met hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven