Wat nu?

19-02-2018 11:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Zoals mijn gebruikersnaam al aangeeft ben ik een beetje wanhopig en heb ik jullie advies nodig.
6 maanden geleden is de relatie met de vader van mijn dochter na 16 jaar op de klippen gelopen nadat bleek dat hij (alweer) maanden een affaire had. Inderdaad alweer. Meerdere keren heb ik hem een affaire vergeven, uit naam van liefde.. maar ik was gewoon blind.
Nu heb ik alles weer op de rails, leuk huisje en het gaat goed met mijn kinderen en ook met mij. Ik kan oprecht zeggen dat ik weer gelukkig ben.

Nu ben ik afgelopen december begonnen met Tinder en Lexa, gewoon voor de aandacht. Tinder na 1 maand al weer opgezegd, Lexa nog steeds een abonnement op.
Via Tinder heb ik een man ontmoet waar ik meerdere keren sex mee heb gehad. Was erg prettig en de aandacht was erg fijn, maar hij was absoluut geen relatiemateriaal en van deze man heb ik dan ook weer afstand genomen.
Eind januari kwam ik op Lexa in contact met een hele leuke man. Al snel gingen wij appen en na ongeveer een week hadden wij een date. In de app kwam hij al heel leuk op mij over en tijdens de telefoongesprekken klikte het heel erg goed. Toen ik hem zag tijdens de eerste date sloeg de vonk onmiddellijk over. Wat een leuke man! Helemaal mijn type. We hebben een hele gezellige avond gehad en we vonden het allebei jammer dat we afscheid moesten nemen. Die avond had hij mij al meerdere keren aangegeven dat hij mij wel heel héél erg leuk vond en dat, toen hij mij zag staan, hij dacht: zij is het. We hebben die avond uitgebreid zoenend afscheid genomen en vanaf dat moment werd ons app contact en de telefoongesprekken alleen maar intenser. Er ging geen moment voorbij of hij stuurde een appje om mij goedemorgen te wensen enz. Hij gaf mij heel veel aandacht. Na een paar dagen hebben we elkaar weer ontmoet en weer klikte het zo goed! We zaten beiden helemaal te glunderen en hij kon niet van mij afblijven en ik niet van hem. Een paar dagen later is hij bij mij komen eten en zijn we in bed beland.
Zo is het 2 weken goed gegaan en hadden we veel app contact en belden we. Het vervelende is dat we op 45 minuten rijden van elkaar afwonen en dus niet zo gauw even naar elkaar toe rijden. Ik heb de zorg voor mijn dochter en hij heeft alleen de zorg voor zijn zoontje. Hij heeft hierdoor meerdere keren een afspraak moeten afzeggen omdat er iets tussendoor kwam i.v.m. zijn zoontje. We baalden hier allebei heel erg van, want we wilden elkaar graag weer zien. Vorige week zondag spraken we nog af (op zijn initiatief) dat hij de dag daarna 's avonds na het sporten naar mij toe zou komen. Zijn zoontje logeerde die dag bij opa en oma. Opeens kreeg ik tijdens het sporten een appje dat zijn zoontje ziek was en dat hij hem had opgehaald bij opa en oma. Hij kon dus niet naar mij toe komen. Hij baalde er erg van en ik ook.
De dinsdag hebben we nog geappt, maar ik merkte een verandering. Hij gaf einde van de middag aan dat als zijn zoontje nog zo ziek was dat onze date op Valentijnsdag ook niet door kon gaan. Natuurlijk had ik daar alle begrip voor, maar ik baalde wel.
Die avond stuurde hij om 22.45 een appje dat hij er mee wilde stoppen. Het gaat volgens hem niet werken. De afstand, de zorg voor zijn zoontje, zijn drukke baan, veel sporten en veel vrienden, hij kan er geen weg in vinden. Ik begreep er niets van en we hebben gebeld met elkaar. In dat gesprek gaf hij aan dat hij wel heel erg twijfelde omdat hij mij zo leuk vindt, maar hij vindt het gewoon te moeilijk. Hij had al zoveel keer moeten afzeggen.
Ik stond met mijn mond vol tanden en eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet. Hij heeft om tijd gevraagd om alles op een rijtje te zetten. We zouden gisteren bellen, maar ik heb hem zaterdagavond een lange app gestuurd met vragen en hoe het toch komt dat hij eerst aangeeft dat ik de ideale vrouw voor hem ben, hij vindt me sexy, mooi en is verliefd op me. En nu neemt hij zo'n afstand. Ik heb hem toen gevraagd om mij niet te bellen als hij in dat telefoongesprek van zondag zeker zou gaan zeggen dat het over is. Dat ik dat niet aan zou kunnen. En nu heeft hij dus helemaal niets meer van zich laten horen... Eigen schuld van mij natuurlijk, ik geef aan dat hij niet hoefde te bellen, maar dat was natuurlijk in de hoop dat hij mij wel zou bellen... (het verschil tussen mannen en vrouwen??)
Ik word hier gek van! Ik ben zo verliefd op deze man en hij vertelde mij dat hij ook verliefd was op mij. Dat ik niet onzeker moest zijn (gezien mijn historie met mijn ex) en dat hij mij zou beschermen en eerlijk zou zijn.

Wat moet ik nu dames?? En misschien is er ook wel een heer hier op het forum aanwezig die mij advies kan geven?
Hoe kan het dat iets wat zo goed lijkt en goed voelt (en zeker niet alleen van mijn kant) zomaar zo makkelijk opzij geschoven kan worden?
Is dit een gevalletje bindingsangst? Moet ik hoop houden of verder gaan met mijn leven en deze man vergeten?
Nu moet ik ook zeggen dat ik zie dat hij veel online is in what's app. Misschien heeft hij een andere dame ontmoet en kan hij daardoor zo makkelijk afscheid nemen van mij? Of maakt mijn brein weer overuren en denk ik te veel na (wat voor mij een bijna natuurlijke reactie is na het bedrog van mijn ex?)
Ik weet het allemaal niet meer. Graag jullie advies
Alle reacties Link kopieren
Laten gaan....
Als hij je echt zo leuk vind dan hoor je hem wel weer. Als je hem niet meer hoort dan vind hij je toch niet zo leuk. Of hij heeft issues. Maar in het begin problemen geeft in de toekomst alleen maar meer problemen.

Uithuilen en verder gaan.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat hij meerdere pannetjes op het vuur had staan en dat hij de voorkeur geeft aan 1 van de andere dames.
Alle reacties Link kopieren
Neem zelf contact op?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet gebeld. Dat zegt iets over zijn motivatie... Het is klaar en je kunt niets doen. Op wat voor advies hoop je?
Laten gaan. Wat Saartje zegt, als hij je echt zo leuk vindt komt het wel weer. Maar ik heb zo'n vermoeden dat de nieuwigheid er nu vanaf is, en dat hij erachter kwam dat het inderdaad niet werkt voor hem op deze manier. Geef hem dan ook die ruimte die zijn leven van hem vraagt nu en laat hem los.
Alle reacties Link kopieren
Je had een man waar je niet op de eerste plaats kwam en nu wil je een exemplaar met dezelfde prioriteiten? Blijf waar je bent, als hij je de moeite waard vind komt hij wel terug. In de tussentijd gewoon lekker tinderen, daten en vooral leuke dingen doen met je dochter.
Alle reacties Link kopieren
Beetjewanhopig schreef:
19-02-2018 11:01

Die avond stuurde hij om 22.45 een appje dat hij er mee wilde stoppen. Het gaat volgens hem niet werken. De afstand, de zorg voor zijn zoontje, zijn drukke baan, veel sporten en veel vrienden, hij kan er geen weg in vinden. Ik begreep er niets van en we hebben gebeld met elkaar. In dat gesprek gaf hij aan dat hij wel heel erg twijfelde omdat hij mij zo leuk vindt, maar hij vindt het gewoon te moeilijk.
[...]
Hij zei [...] dat hij mij zou beschermen en eerlijk zou zijn.
Hij doet wat hij aangegeven heeft te doen: Hij is er eerlijk over dat hij denkt dat het niet gaat werken.
Jammer, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan ze niet zelf bellen? Als hij merkt dat je zelf een beetje moeite doet wil hij misschien nog wel een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
Hij is gewoon realistisch. Dit gaat toch niet werken zo, hij heeft al zo vaak af moeten zeggen. Is voor jullie allebei niet leuk toch. Je verdient een man die wel tijd voor je heeft!
Alle reacties Link kopieren
Onbevangen schreef:
19-02-2018 11:21
Hij is gewoon realistisch. Dit gaat toch niet werken zo, hij heeft al zo vaak af moeten zeggen. Is voor jullie allebei niet leuk toch. Je verdient een man die wel tijd voor je heeft!
Dit. Het werkt niet, jullie wonen te ver van elkaar. Even spontaan binnenwippen zit er niet in. Gelukkig had hij dat al snel door.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste vraag er staat het gaat goed met mijn kinderen maar heb het maar over een kind (je dochter) en vader van dochter waar je al 16 mee had schijnbaar

Zijn die andere kinderen dan ouder dan je dochter of heb je meerdere kinderen met je ex ?

Het staat enorm warrig 😬

Voor de rest deze man wilt duidelijk niet verder met je..Ik.zou de contact laten verwateren wat hij tenslotte al doet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Deze man heeft toch een hele valide reden om elke keer af te zeggen? Wat moet je met een man die zijn kind niet op de eerste plaats zet? Zoiets moet je gewoon niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je leuk maar niet leuk genoeg. Het is rot maar laat hem gaan. Wat Saartjepoes ook al zegt: als je aan het begin al problemen hebt, wordt het er meestal niet beter op. Hij kan dit niet. Geloof hem nou maar en sluit dit af. Er komt heus wel weer een andere leukerd voorbij.
kloddertje wijzigde dit bericht op 19-02-2018 11:43
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het doet jou pijn en dat voelt afschuwelijk!
Maar spiegel het eens. Hij heeft dat gevoel niet.
Verwerk het!
Gaat over. Echt, je wil iemand toch niet gaan overtuigen?

Sterkte en een :hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties.
Jullie bevestigen wat ik eigenlijk al wist natuurlijk, dat ik hem moet laten gaan. En als het echt zo moet zijn, dan komen we elkaar wel weer tegen.
Maar ik had even dat extra duwtje nodig om dat in te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gevalletje "bezette man".
Niet geschoten is altijd mis
Ik zou niet meteen het allerslechtste van die man denken. Hij is gewoon realistisch en hij stelt z'n kind op de eerste plaats. Daar zou je hem juist credits voor moeten geven.

Misschien kan je de volgende keer beter iemand daten die wat dichter bij je in de buurt woont.
Je date kiest op dit moment voor zijn zoontje, voor zijn gezin. Hij denkt dat het niet werkt. Ook al zijn jullie verliefd. Dat is zijn keuze en dat is alleen maar te respecteren.

Het forum staat vol met verhalen van samengestelde gezinnen die niet werken. Vaak topics van vrouwen die te snel zijn gaan samenwonen en schrijven dat de combinatie nieuwe partner/ kinderen uit eerdere relaties niet werkt en problemen oplevert.


Je loopt ook nogal hard van stapel vind ik. Jullie daten net een week of 3.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
19-02-2018 11:31
Mijn eerste vraag er staat het gaat goed met mijn kinderen maar heb het maar over een kind (je dochter) en vader van dochter waar je al 16 mee had schijnbaar

Zijn die andere kinderen dan ouder dan je dochter of heb je meerdere kinderen met je ex ?

Het staat enorm warrig 😬

Voor de rest deze man wilt duidelijk niet verder met je..Ik.zou de contact laten verwateren wat hij tenslotte al doet

Jouw constante fouten in lidwoorden staan ontzettend vervelend, waar je meermaals op aangesproken bent. Commentaar op een ander geven is dus niet in orde.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
19-02-2018 14:29
Jouw constante fouten in lidwoorden staan ontzettend vervelend, waar je meermaals op aangesproken bent. Commentaar op een ander geven is dus niet in orde.
Ten eerste was het een vraag geen commentaar, vervolgens advies
Ten tweede wow 😕 als jij mij als vervelend aanvaard dan blokkeer je mij maar of reageer je maar niet op mij, zeker gezien het je enigste bijdrage in dit topic tot nu toe is om mij er op aan te spreken

Meermaals op aangesproken :sarcastic: 😂 wow forum politie
mamsvan wijzigde dit bericht op 19-02-2018 14:54
8.78% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dit leuke contact met deze leuke man voorbij is. Kennelijk kan hij een relatie met jou niet combineren met de zorg voor zijn zoon en de afstand. Maar dit zegt niet per definitie iets over zijn gevoel voor jou.
Doe je wat je deed, dan krijg je wat je kreeg
Alle reacties Link kopieren
Heel realistisch van die man; het is al moeilijk om iets met iemand op te bouwen als je zelf een kind hebt, laat staan als die leukerd dan ook nog zelf een kind heeft én een behoorlijk eind weg woont.
Slim om het zo snel mogelijk af te kappen. Maar voor jou heel naar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vervelend dit ook voelt, ik begrijp hem wel. Mijn partner en ik gaan nu 4 jaar met elkaar om en we zien elkaar heel graag maar het altijd moeten schipperen begint mij wel een beetje tegen te staan. Mannen zijn misschien rationeler en wellicht is het op lange termijn juist wel de goede beslissing die hij nu heeft genomen. Wanneer je beiden 24/7 de zorg hebt voor kinderen ben je gewoon minder flexibel en je kunt het de kinderen (m.i) ook niet aandoen om maar elk weekend heen en weer te pendelen.
Sterkte want hoe dan ook...liefdesverdriet sucks.
TO ik snap je verwarring... je kunt er niks mee ben ik bang.
Ik snap die kerels ook niet, ik had laatst ook zo'n date, hartstikke serieus en hij deed echt moeite en noemde ons een stel en ineens ging hij raar doen en kreeg ik allemaal verwijten naar mn hoofd en wilde niet meer.
Hem kon ik snel loslaten, het deed me eerlijk gezegd niet zoveel dus ik denk dat hij veel te snel ging voor mij. (Ik krijg niet 123 gevoel voor iemand)

Ik had meteen daarna ook weer contact met ex, en die flikt me momenteel precies hetzelfde. (Maar ben bang dat dat ook wel een gevalletje Karma is 😁, hij wilde me terug en toen belde ik hem toen ik net 'gedumpt' was door die date. Erg fout, zoiets is eigenlijk niks voor mij maar het boeide me geen hol op dat moment.. 😁)
Wb ex snap ik echt niet waarom hij eerst zo serieus was, hele gesprekken gehad die lang waren en goed.
En ineens compleet in de negeer. (Wat ik meteen doorhad en gereageerd heb door ook geen contact meer te zoeken. Graag of niet hoor..)
Maar ik zie wel in dat hij niet voor niks mn ex is, dat hij niet gaat veranderen, dat ik niet gelukkig va hem wordt en dat ik hem beter kan laten gaan.

Anyway ik snap dat wispelturige ook niet van die kerels, TO i.m.o doe jij niks fout.
Misschien snappen die gasten zichzelf ook niet....
Ga in ieder geval niks voor hem invullen want daar schiet je niks mee op en niemand kan denken voor een ander.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 15:54
5.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven