Na 1 jaar relatie verteld meneertje dat hij getrouwd is

19-02-2018 15:42 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren belt "de liefde van mijn leven" mij op met de mededeling dat hij me moet spreken en echt heel belangrijk is. Omdat het super goed ging, dat ik aan een positieve mededeling. Gisteravond tijd gemaakt naar hem toe gegaan. Zegt hij; ik kan niet zo langer met jou doorgaan, ik moet je wat vertellen. Ik denk op dat moment, ojee hij gaat toch niet vertellen dat hij niet meer van me houd? Zegt hij; schat, ik ben getrouwd en heb een kind. Ik kon geen woord uitbrengen, ik keek hem alleen maar verbaast aan. Ik heb niet veel gezegd, hij had een heel lariekoek verhaal over niet gelukkig zijn, geen intimiteit, broer/zus relatie bla bla bla. En ik was lam geslagen, ik was alleen maar aan het denken waar ik de signalen had gemist? Hoe komt het dat ik al een jaar met deze man ga hij mij het gevoel geeft dat ik de meest belangrijke vrouw in zijn leven ben en hij gewoon doodleuk een vrouw en kind heeft. Ik ben naar huis gegaan. Zijn nummer heb ik geblokkeerd. En nu ben ik hier letterlijk ziek van. Ik lig in mijn bed met zoveel pijn en verdriet en ben enorm boos op mezelf. Hoe heb ik zo dom kunnen zijn? Ik heb zo n zware zwak voor deze man, hij moet uit mijn leven, uit mijn hart. Ik ben met mezelf een strijd aan het voeren. Ik wil geen contact meer met hem. Ik heb hulp nodig van vrouwen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Hoe hebben jullie dit verwerkt?
Hoe werkt zoiets? Ben je nooit bij hem thuis geweest in dat jaar?
Je titel is briljant.
Heeft hij een aparte woning dan waar hij met jou afsprak?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt in een jaar tijd nooit iets gemerkt dat hij getrouwd was?
Waar woonde hij/spraken jullie af als jullie naar hem toe gingen?
Heb je echt geen enkel signaal gehad of wilde je het niet zien?

Ik heb ook wel zoiets gehad en kwam er na enkele maanden achter. Vrouw bleek nog zwanger ook. Man wat voelde ik me dom en vies.

Niet in die praatjes geloven en hem rigoreus uit je leven bannen!
Jemig wat heftig!

Ten eerste: dit ligt niet aan jou. Hij heeft jou moedwillig om de tuin geleid, en met succes, blijkbaar.

Wat je wel kunt doen, is voor jezelf nagaan hoe zijn gedrag achteraf in het plaatje past, zodat je daar voor een volgende keer lering uit kunt trekken. Bleef hij wel eens bij jou slapen? Zijn jullie wel eens een weekend of een paar dagen samen weggeweest? Kon je hem zomaar bellen als je dat wilde?

Voor nu: wees lief voor jezelf. Sla tissues en chocola in, sta jezelf toe verdriet te hebben en hem te vervloeken. En over een week of zo pak je jezelf weer bij elkaar. Maar voor nu een :hug:

Wat een eikel.
Alle reacties Link kopieren
hoe dan?
ElizabethThatcher schreef:
19-02-2018 15:45
Hoe werkt zoiets? Ben je nooit bij hem thuis geweest in dat jaar?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nooit blijven slapen? Niet een weekendje weg geweest oid?
Heb je dan nooit zijn familie of vrienden ontmoet? Nooit zijn huis gezien?

Vreemd verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak zagen jullie elkaar dan als hij daarnaast nog een gezin blijkt te hebben? Waar spraken jullie af?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij ook af of je dan nooit bij hem thuis bent geweest??
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
19-02-2018 15:45
Hoe werkt zoiets? Ben je nooit bij hem thuis geweest in dat jaar?
Ik ben vaker bij hem thuis geweest, tenminste ik dacht dat het zijn huis was. Nu blijkt dat het huis van zijn vriend is. Omdat ik zelf een hele drukke baan en door de weeks weinig thuis was. Spraken we elk weekend af, elke maand gingen we een weekend weg, ik ben zelfs met hem op vakantie geweest. Ik heb echt totaal niets gemerkt. Hij kan zo auditie gaan doen bij Harry Klooster, echt een top acteur.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
19-02-2018 15:45
Hoe werkt zoiets? Ben je nooit bij hem thuis geweest in dat jaar?
Ik ben vaker bij hem thuis geweest, tenminste ik dacht dat het zijn huis was. Nu blijkt dat het huis van zijn vriend is. Omdat ik zelf een hele drukke baan en door de weeks weinig thuis was. Spraken we elk weekend af, elke maand gingen we een weekend weg, ik ben zelfs met hem op vakantie geweest. Ik heb echt totaal niets gemerkt. Hij kan zo auditie gaan doen bij Harry Klooster, echt een top acteur.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-02-2018 15:45
Je titel is briljant.
Ik moest meteen denken aan



In het land der blonde duinen
En niet heel ver van de zee,
Woonde eens een dwergenpaartje
En dat heette "Piggelmee".

't Waren heel, heel kleine mensjes
En ze woonden - vrees'lijk lot,
Want ze hadden heel geen huisje -
In een oude keulse pot.

Voor de zon en voor de regen
- Nooddruft had hun dat geleerd -
Hadden zij die stenen pot met
d'Opening naar de grond gekeerd.

Toen een gat er in geslagen,
Klein, maar groot genoeg toch voor
Hun zo kleine dwergenlijfjes
En daar kropen zij dan dóór.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Layeni schreef:
19-02-2018 15:53
Ik ben vaker bij hem thuis geweest, tenminste ik dacht dat het zijn huis was. Nu blijkt dat het huis van zijn vriend is. Omdat ik zelf een hele drukke baan en door de weeks weinig thuis was. Spraken we elk weekend af, elke maand gingen we een weekend weg, ik ben zelfs met hem op vakantie geweest. Ik heb echt totaal niets gemerkt. Hij kan zo auditie gaan doen bij Harry Klooster, echt een top acteur.
En waar verbleef zijn vriend dan?
Alle reacties Link kopieren
andersom dan: hoe verklaart hij het bij vrouw dat hij geen enkel weekend thuis is?


Je hebt toch ook wel vrienden van hem ontmoet? en foto`s geplaatst op social media etc?
Layeni schreef:
19-02-2018 15:53
Ik ben vaker bij hem thuis geweest, tenminste ik dacht dat het zijn huis was. Nu blijkt dat het huis van zijn vriend is. Omdat ik zelf een hele drukke baan en door de weeks weinig thuis was. Spraken we elk weekend af, elke maand gingen we een weekend weg, ik ben zelfs met hem op vakantie geweest. Ik heb echt totaal niets gemerkt. Hij kan zo auditie gaan doen bij Harry Klooster, echt een top acteur.
Wow, dan vraag je je toch af wat hij z'n vrouw allemaal verteld. Wat gaf hij voor reden aan dat hij het je nu vertelde?
Alle reacties Link kopieren
Wow wat zul jij geschrokken zijn zeg! :hug:

Ik heb hier geen ervaring mee, daar kan ik je niet bij helpen. Gun jezelf de rust om het te verwerken, het is toch liefdesverdriet. Misschien moeilijker om het te verwerken of juist niet nu je ook de boosheid hebt van zijn dubbelleven.

Bizar dat iemand je een jaar lang zo voor de gek heeft gehouden. Jullie zijn nooit samen weggeweest, geen familie van elkaar ontmoet, je bent wel bij hem thuis geweest lees ik, heeft hij een extra woning? Hier proberen je lering uit te halen voor volgende relaties?

Nogmaals :hug:
Wat jammer dat de nieuwsgierigheid bij sommige hoger in het prio lijstje staat dan iemand even sterkte wenst.

Sterkte TO, geen ervaring mee, maar hoop dat je er snel weer bovenop bent
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
19-02-2018 15:49
Heb je dan nooit zijn familie of vrienden ontmoet? Nooit zijn huis gezien?

Vreemd verhaal.
De laatste tijd drong ik aan dat het tijd was kennis te maken met familie. Ik denk ook dat dat de reden is waarom hij het vertelde. Omdat ik zelf pas familie wilde voorstellen totdat het echt serieus is, vond hij natuurlijk helemaal prima. Anyway, voel me zwaar genaaid.
ik zou hem blokkeren en nooit meer mee praten, ik heb ongeveer ook zoiets meegemaakt en meteen de stekker eruit getrokken
Alle reacties Link kopieren
Zo ziet een dubbelleven er dus uit.

Wat is de reden dat ie er nu ineens wel mee komt? Waarom nu pas?

Edit: al beantwoord.

O_O wat fucked up!
Wat zul jij je bedrogen voelen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zijn vrouw even op de hoogte brengen
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven