Herkenbare zenuwen?

19-02-2018 16:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
He there!

Ik heb vanavond een afspraakje met een jongen waar ik nu twee maanden mee app. We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien! Nu is het eigenlijk niet met de intentie voor meer dan vriendschap, we willen elkaar ontmoeten zodat we weten met wie we appen en het contact is prima.

Maar.. ik heb normaal al echt drie dagen voor ik met iemand af spreek, die ik niet ken, diarree (hoe erg?). Dat heb ik nu gelukkig (nog) niet. Maar de zenuwen die ik heb zijn echt niet normaal. Is dit herkenbaar? Zo ja, hoe gaan jullie hier mee om?

Het is heel vervelend want het voelt alsof mijn zenuwen de overhand nemen. Terwijl, bij de mensen die ik ken praat ik ontzettend veel en heb ik nooit zenuwen.
Er is niets om je voor te schamen, wees gewoon jezelf. Zenuwen bij een vrouw vind ik eerder lief dan vervelend.
DEATH schreef:
19-02-2018 16:59
Er is niets om je voor te schamen, wees gewoon jezelf. Zenuwen bij een vrouw vind ik eerder lief dan vervelend.
Aaaah :flirting:
En eens.
DEATH schreef:
19-02-2018 16:59
Er is niets om je voor te schamen, wees gewoon jezelf. Zenuwen bij een vrouw vind ik eerder lief dan vervelend.
Bijzondere reclame maak je death :rofl:
Reclame? :whut:
En ik vind Death dan weer eerder lief dan vervelend! :bigkiss:

On topic, no worries TO, beetje de zenuwen hoort er soms gewoon bij!
Nicotientje schreef:
19-02-2018 18:37
En ik vind Death dan weer eerder lief dan vervelend! :bigkiss:

On topic, no worries TO, beetje de zenuwen hoort er soms gewoon bij!
Je bent een schatje Nico :smooch:
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
19-02-2018 16:59
Er is niets om je voor te schamen, wees gewoon jezelf. Zenuwen bij een vrouw vind ik eerder lief dan vervelend.

Heel lief, dankjewel.

Afspraakje verliep goed. Een kerel met inhoud want we hebben uren aan een stuk door gekletst. Voelde me vrijwel direct op mijn gemak :-)
Naomi_xx schreef:
20-02-2018 00:32
Heel lief, dankjewel.

Afspraakje verliep goed. Een kerel met inhoud want we hebben uren aan een stuk door gekletst. Voelde me vrijwel direct op mijn gemak :-)
:thumbsup: Heb je ook getongd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven