Ik begrijp haar niet!

19-02-2018 21:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 8 maanden geleden haar ontmoet, ze is 2 jaar ouder als mij. Ik heb haar leren kennen via mijn grootmoeder, zij is een verpleegster en ik kom vaak bij mijn grootmoeder. Zij bleef meestal voor nog een koffie en een gesprek. Het voelde goed aan bij mij. We hadden de zelfde interesses, veel oogcontact en ze moest altijd lachen met mij. Dus ik dacht dat we wel een klik hadden. Ik dacht ik stuur haar een vriendschapsverzoek via facebook, maar ik kreeg geen reactie daar op. Na een half jaar een crush te hebben op haar had ik de stap durven zetten om haar mee uit te vragen, maar ik vond de juiste moment niet en kon het ook niet zeggen in de realiteit ( ik ben nog al verlegen). Ik stuur haar een bericht:

Hey…, ik wil u al een tijdje iets vragen, maar ik heb niet de juiste moment gevonden om het te vragen. Ik weet niet wanneer ik je terug ga zien daarom zou ik het via deze manier willen vragen. Ik vroeg me af of je zin had om is af te spreken. Het is misschien een beetje een ambetante vraag, maar ik vind u een toffe waar ik mij goed bij voel

Ze reageerde niet en ik had gewacht tot zondag en nog altijd geen reactie...
Maar ik wist dat je een melding kreeg en dat je niet kon zien of de persoon in kwestie jouw bericht gezien had of niet. Ik waagde erop en ik had haar een 2de bericht gestuurdt.

Sorry, het was niet mijn bedoeling om je lastig te vallen. Ik begrijp je keuze! We vergeten gewoon wat ik gestuurd heb, ik ga volgende keer als ik je zie gewoon normaal doen, ik hoop ook dat je het ook tegen mij kan doen.

Tien minuten daarna stuurde ze me terug

Sorry dat ik zo laat antwoord… natuurlijk kunnen gewoon normaal doen.

Ik snap het echt niet ik dacht dat we een klik hadden en ze reageerd echt koel. Ze ontwijkt precies de vragen of ze komt over dat ze twijfelt. ik weet niet wat ik er van moet denken en maak mijn hoofd zot. Ik heb haar nog maar 1 keer gezien en dat was toevallig op straat en toen lachte ze naar mij. ik zit nu te wachten tot ik haar terug zie bij mijn grootmoeder.. maar ik weet niet wat ik er van moet denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet denken? Dat ze je vast wel aardig vindt ( anders gaat ze wel zo snel mogelijk weg als jij bij je oma bent ) , maar dat ze je niet leuk genoeg vindt om mee op stap te gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Denk eens wat langer na over het feit dat ze wél reageert (en snel ook) als je voorstelt om normaal te doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Niet iedereen die aardig tegen je doet wil met je op date.
Laat het los. Ze vindt je niet leuk, ga daar niet verder over malen en val haar niet meer lastig: ze heeft aangegeven geen interesse te hebben en hoe vervelend ook, daar moet je het mee doen.
Hé goed geprobeerd toch?
Ze wil helaas niet meer dan het nu is, een praatje bij oma.
Jammer maar nee is ook een antwoord.
Volgende dame meer geluk.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
19-02-2018 21:11
Denk eens wat langer na over het feit dat ze wél reageert (en snel ook) als je voorstelt om normaal te doen.
Dit dus. Ze is het er mee eens om maar te vergeten wat je haar gestuurd hebt en om gewoon normaal te blijven doen. Verder niks (op je eerste berichtje wist ze waarschijnlijk gewoon niet hoe te reageren aangezien ze blijkbaar niets wilde afspreken. Maar ja, hoe zeg je dat tegen een verder wel gewoon aardige jongen zonder hem te kwetsen?).
Wat begrijp je juist niet? Denk je dat een vrouw die eens lacht en vriendelijk is daarmee bedoelt dat ze interesse heeft?
Ze heeft geen interesse in een privé ontmoeting, ze heeft dat recht.
Ze wil werk en prive gescheiden houden.
Ze vindt je een aardige jongen, maar meer niet. Shit happens.
Goed dat je het geprobeerd hebt, maar nu weer lekker normaal doen.
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
19-02-2018 21:22
Ze wil werk en prive gescheiden houden.
Dat weet je niet. En TO is ook niet haar werk, trouwens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
19-02-2018 21:24
Ze vindt je een aardige jongen, maar meer niet. Shit happens.
Goed dat je het geprobeerd hebt, maar nu weer lekker normaal doen.
+1
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Je bent de kleinzoon van een cliënt. Logisch dat ze vriendelijk doet.

Meer wil ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil je niet.
Verkleed je als je grootmoeder en wacht haar op in bed.
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
19-02-2018 21:56
Verkleed je als je grootmoeder en wacht haar op in bed.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
DEATH schreef:
19-02-2018 21:56
Verkleed je als je grootmoeder en wacht haar op in bed.
:HA:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ze komt niet over dat ze twijfelt..

Dit is wel een duidelijke nee. Ze heeft het vriendelijk afgewimpeld.
Wat jammer dat je de subtiele en vriendelijke afwijzing niet begrijpt. Ik zou je aanraden om nu te stoppen met je pogingen, want dat zou vervelend kunnen gaan worden.
Ik was al gestopt na het niet accepteren van het vriendschapsverzoek via Facebook. Dat was toch al duidelijk genoeg?
Lucylucille schreef:
19-02-2018 21:12
Niet iedereen die aardig tegen je doet wil met je op date.

Dit dus.
Ze wil niet en dit lijkt me heel awkward te gaan worden dus ga boodschappen doen als zij er is ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven