Bijzondere gebaren

19-02-2018 22:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het meest bijzondere dat je geliefde of ex-geliefde ooit voor je heeft gedaan? Vrienden of familie mag natuurlijk ook.
lauraroar wijzigde dit bericht op 19-02-2018 22:03
19.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af:

- Ik kreeg een bijzondere druk van mijn favoriete boek, het moest uit de VS komen en hij heeft er dagenlang het internet voor afgestruind

- Hij is me met de auto komen halen toen ik ergens in de kou vast stond op een station, terwijl dat nog best een heel stuk rijden was. Hij appte al dat hij onderweg was nog voor ik het kon vragen.

- Hij heeft in de bios Mamma Mia met me uitgezeten terwijl hij het een pure marteling vond

(Er borrelt vast nog wel meer op, dit is een voorzet)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn een weekend weg geweest (wel in nederland) en toen is hij een paar dagen eerder al snel daar heen op en neer gegaan om in het hotel en de 2 restaurants waar we heen zouden gaan een teddybeer en een kaartje te geven zodat die steeds voor me klaar stonden :love:
Alle reacties Link kopieren
Toen ik midden in de tentamens zat en geen seconde tijd mocht verliezen aan iets anders dan studeren, is mijn toenmalig vriendje boodschappen voor me gaan doen (+ extra lekkernijen) waar hij post-its met aanmoedigende woorden op had geplakt.

Diezelfde man was eens om 2 uur ‘s nachts naar mijn huis gekomen omdat ik niet kon slapen van de zenuwen (de volgende dag stond er iets belangrijks voor me te gebeuren) en enkel met zijn aanwezigheid kon ik de slaap vatten.

Hoewel hij geen geld had, toch met me uiteten geweest en naar de film om dan de rest van de maand erg sober te leven, omdat hij wist dat ik dat belangrijk vond.

Een schat was hij.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is 1400 kilometer met de trein gegaan (samen met mijn beste vriendin) om een paar dagen met me door te brengen op vakantie. Vond ik vrij cool. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hij komt elke dag weer bij me thuis, dat is pas cool.
Ja en?
Eén geliefde die muzikant was heeft een nummer voor me geschreven en opgenomen, daar was ik zeer van onder de indruk, zó mooi en zo lief!
Een ander schreef gedichten voor me.
Alle reacties Link kopieren
Sjans van iemand die veel jonger was
Er altijd voor me zijn als ik me rot voel.
Alle reacties Link kopieren
In het kader van vriendschappen: een vriendin die middenin de nacht langskwam toen ik liefdesverdriet had en niet meer kon stoppen met huilen (terwijl ze eigenlijk moest slapen omdat ze middenin haar tentamenperiode zat)
Ik heb mijn geliefde een nier geschonken. Hoe lief ben ik! ;-D


Hij haalt voor mij dan weer grote, dikke spinnen weg als ik weeres sta te gillen.
LauraRoar schreef:
20-02-2018 23:08
In het kader van vriendschappen: een vriendin die middenin de nacht langskwam toen ik liefdesverdriet had en niet meer kon stoppen met huilen (terwijl ze eigenlijk moest slapen omdat ze middenin haar tentamenperiode zat)
Daar zou ik me in jouw geval achteraf flink lullig over voelen.
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 23:25
0.14% gewijzigd
Een enorm introvert type dat ontzettend onzeker was gaf zich op voor een Karaoke-lied speciaal voor en over mij om mij zijn liefde te verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex bracht me ieder weekend thuis met de auto waardoor hij drie uur in totaal kwijt was aan rijden. Vond ik altijd heel bijzonder en lief!
Alle reacties Link kopieren
@skratte: dat is zeker bijzonder :)

@simitci: het was haar eigen keuze om te komen. ik heb haar niet middenin de nacht wakker gebeld ofzo. ze smste hoe het ging en ik liet haar nog weten dat ik het allemaal wel redde. toch kwam ze even langs, ze zei dat ze toch niet kon slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven