Afspreken bij mij thuis?

20-02-2018 01:19 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier maanden terug had ik een jongen leren kennen. We raakten bevriend en hadden elkaar ook nog eens gezien. De eerste keer dat hij wilde afspreken bij mij thuis. Hij wilde langskomen...nou ik was helemaal dol op hem en wilde hem ook zien en zei oke...we hadden geen seks gehad de eerste nacht..alleen gezoend en geknuffeld. Hij wilde mij nog een keer zien en vroeg of hij langs mocht komen...ergens vond ik het jammer waarom hij mij niet vroeg om wat leuks te gaan doen....dus ik zei ja...hij komt weer langs we hebben en seks maar voor de seks deed hij iets raars...hij gaf mij vijftig euro...zomaar.m.ik werd boos en keek hem aan zo van..wat denk jij...volgende ochtend was hij weggegaan en had de geld op me tafel neergelegd....ik zag het niet achteraf had hij een briefje achtergelaten tot de volgende keer......WAT moet ik hiervan denken? ik vond hem zo leuk maar dit....afknapper? Ziet hij mij als een hoer?
Doe es gek ... vraag het hem.

Of block hem totaal.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
20-02-2018 01:21
Doe es gek ... vraag het hem.

Of block hem totaal.
Ik heb het hem gevraagd....koop iets leuks ermee zegt hij
Ja.
Waarom zou hij je anders als vanzelfsprekend betalen voor sex terwijl hij verder niet 'iets leuks' met je willen doen?
Hij heeft je nu betaald voor de sex, aan jou de keus of je nog een keer een paar tientjes wil verdienen.
Een ware fwb heeft voor beiden voordelen: hij een goedkoop adresje voor sex, jij 50,-

Wat je daarmee wil verder is natuurlijk aan jou je kan ook nee zeggen toch?
bad gateway plaatst reacties dubbel, sorry (kijken of bad gateway dit plaatst)
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 01:28
Reden: bad gateway
89.79% gewijzigd
Makkelijk geld verdienen toch?
Vragen wanneer hij weer komt!
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 01:22
Ik heb het hem gevraagd....koop iets leuks ermee zegt hij
Niet doen. Geld aan hem opsturen, niet gebruiken. En niet meer met hem afspreken, ook niet om te praten. Hij spoort echt niet. Rode vlag!

Mogelijk is hij een loverboy. Ik zou ver bij hem uit de buurt blijven.
Ik hoop dat jij dat ook gaat doen.
Taralina schreef:
20-02-2018 01:27
Makkelijk geld verdienen toch?
Vragen wanneer hij weer komt!
Want dan lig jij klaar?
TO voor je volgende date met andere jongen. Als je graag uit daten wil, moet je niet instemmen met bij jou thuis af te spreken. Sommige dingen zijn niet zo ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
20-02-2018 02:55
TO voor je volgende date met andere jongen. Als je graag uit daten wil, moet je niet instemmen met bij jou thuis af te spreken. Sommige dingen zijn niet zo ingewikkeld.
Maar wat als jij diegene zo leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
20-02-2018 02:53
Niet doen. Geld aan hem opsturen, niet gebruiken. En niet meer met hem afspreken, ook niet om te praten. Hij spoort echt niet. Rode vlag!

Mogelijk is hij een loverboy. Ik zou ver bij hem uit de buurt blijven.
Ik hoop dat jij dat ook gaat doen.
Hij is denk ik geen loverboy..hij raakt jaloers als ik met andere mannen praat of als ik uit ga...
Alle reacties Link kopieren
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:57
Maar wat als jij diegene zo leuk vindt?
Dan ook niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:59
Hij is denk ik geen loverboy..hij raakt jaloers als ik met andere mannen praat of als ik uit ga...
O... nee dat zal wel niet dan, klinkt als een leuke gast :facepalm:
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:59
Hij is denk ik geen loverboy..hij raakt jaloers als ik met andere mannen praat of als ik uit ga...
Die twee reacties zijn precies die van een loverboy anders!

Blijf maar liever uit zijn buurt. Het enige dat hij gaat geven zijn problemen.
Alle reacties Link kopieren
Echt TO. Wat je doet moet je zelf weten, maar kijk een beetje uit oké?

En probeer niet onwijs verliefd te worden op een jongen die betaalt voor seks en nu al super jaloers is.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
To stuur dat geld terug en block hem dit klinkt niet als zuivere koek! Zet je roze bril af en denk aan je veiligheid en je eigenwaarde hij zeker niet de moeitw waard om nog maar 1 sec tijd in te steken. Als je man je echt leuk vind en goede bedoelingen met je hebt doet hij heel anders dan deze trofee... Wees slim en kap het af.
http://www.informatiehuiselijkgeweld.nl ... ostitutie/

Neem contact met hen op...
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:59
Hij is denk ik geen loverboy..hij raakt jaloers als ik met andere mannen praat of als ik uit ga...
Ja dat is hoe een loverboy je inpakt.

Jij denkt dat jaloezie staat voor liefde en dat hij om je geeft, dat hij je speciaal vindt en daarom claimt, dat hij zuinig op je is, hij jou daarom voor zichzelf wil.

Maar daar staat jaloezie niet voor. Jij bent zijn prooi. Hij is nu bezig in je hoofd te komen en je aan het testen. Alles wat hij doet is weldoordacht.
De eerste keer alleen knuffelen. ‘Hij vindt mij speciaal, het gaat hem niet om de sex’.

Jouw geld geven na de sex. Brengt hij je mee in verwarring.

Maar het is een test. Er zijn namelijk maar drie soorten vrouwen.

1. De vrouw die het niet pikt en niks meer van hem wil weten, maar dan ook echt niks. Ze blockt hem.

2. De vrouw die doet alsof ze het niet pikt, maar hem nog een kans geeft.

3. De vrouw die het pikt.


Zorg alsjeblieft dat je een type 1 vrouw bent.

Type 2 en 3 moet je niet willen zijn. Hij ruikt je naiviteit, je onzekerheid, je lage eigenwaarde, jouw onveilige jeugd of jouw te beschermde opvoeding, jouw behoefte om leuk gevonden te worden door hem en om te pleasen, om alles voor hem te gaan doen omdat je zo erg snakt naar liefde, naar aandacht, naar bevestiging dat je mooi bent, speciaal bent, hij ruikt je eenzaamheid of jouw twijfel, waar je onzeker over bent. Hij maakt je gek, afhankelijk, hij gaat steeds verder je grenzen over. Want je gaat jouw grenzen opgeven voor zijn ‘liefde’. Hij gaat je beheersen, neemt openlijk of stiekem naaktfoto’s en/of naaktfilmpjes. Hij belooft ze niet te delen, hij zegt dingen als ‘vertrouw je me niet?’, ‘waarom vertrouw je me niet’, ‘kijk wat ik voor je doe’ of hij is een man van weinig woorden, waardoor hij mysterieus lijkt, hij maakt dat je jouw eigen gevoel en intuitie gaat negeren.

En dan komt hij in eens met een ‘vriend’ langs. En gaat hij nog meer jouw grenzen over. En dat is nog maar het begin.

Wees alsjeblieft een type 1 vrouw.

En vergis je niet dat je denkt dat je een type 1 vrouw bent, maar je eigenlijk een type 2 vrouw bent. Dat je dit met hem gaat bespreken, hem nog een kans geeft.

Als iemand van je houdt gaat hij jouw grenzen niet over. Nooit. Hij behandelt je met respect. Geld geven nadat je sex gehad hebt met hem, is geen respect. Het is een test. Een hele slimme test. Hij weet heel snel wat voor type vrouw je bent.

Type 1 is klaar met hem. De deur is dicht en blijft dicht. Hij gaat nog van alles proberen om te checken dat je een type 2 vrouw bent en hij die deur toch weer open krijgt met excuses en/of mooie woorden of kadootjes, of mee uitnemen of aan zijn vrienden of ouders of oma voorstellen. Hij kan het zelfs zo draaien dat het aan jou ligt, dat jij overdreven op hem reageert.

Wees wijs. Blijf hier anders schrijven als dat je helpt.
JelenaAulest schreef:
20-02-2018 02:57
Maar wat als jij diegene zo leuk vindt?
Dan moet je wakker worden uit een droom die een nachtmerrie gaat worden.

Wees niet blij met niks, een aai over je bol, aandacht. Leg je lat hoog.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet pluis. Ik zou dit eerder als een belediging zien. Hij had ook gewoon een cadeautje voor je kunnen kopen als hij je iets wilde geven. Zeeeer ongepast vind ik dit. Hoe ken je hem? Mischien denkt hij je sugardaddy te zijn? Zou even duidelijk maken dat dat totaal niet de bedoeling is en dat het nu klaar is.
Je kende hem vier maanden via internet en hij wilde de eerste keer irl meteen bij jou thuis afspreken?
Hoe ging maandag je sollicitatiegesprek? Beter nieuws dan de jongen van dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je hem leuk? Hij ziet er misschien leuk uit ofzo maar hij gedraagt zich stom.
Ik zou die vijftig euro besteden aan een goed doel en het afschrift daarvan naar hem sturen met de mededeling dat hij voortaan zelf zijn handen mag gebruiken.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
jij hebt veel interesse in prostitutie, opende er al een topic over
en nu overkomt je dit?
sure...
Alle reacties Link kopieren
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven