Relatiebreuk. Vriendin heeft snel een ander. (open-relatie)

22-02-2018 13:27 55 berichten
wijziging topic
anoniem_365038 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 19:47
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof ze gewoon heel impulsief is op het gebied van relaties. Hoe je eraan gekomen bent, zo kom je er nu ook weer vanaf. Ik zou het contact wel verbreken. Wat levert het jou nou nog op? Zij kan wel zoveel willen, maar dat betekent niet dat het ook gebeurt. Gewoon bedanken voor dat drankje en die bijkletssessie, je bent haar helemaal niks verplicht.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Advies?
Alle contact totaal verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lang verhaal voor: zij heeft een ander.

Wat wil je hier nog mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Goed advies!
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Lees je eigen topic nog eens kritisch door en tussen de regels door lees je het antwoord ... verbreek de relatie ... .

Zij zit veel te veel met zichzelf in de knoop, wil een open relatie en jij niet, gaat vreemd, blijft je aan het lijntje houden, is zeer wispelturig .... noem maar op. Je kunt hier niet zoveel meer mee. Wat er echt in haar omgaat, is gissen.
Alle reacties Link kopieren
Ze houdt je lekker aan het lijntje. Laat je niet gebruiken. Dit is een vrouw die nooit een lange relatie zal volhouden.
ik geef mn bek ook maar een douw
karin12345 schreef:
22-02-2018 13:34
Advies?
Alle contact totaal verbreken.
Meer moet daar niet aan toegevoegd worden.
Tenzij je een speelbal wil blijven
wijziging topic
anoniem_365038 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 19:47
96.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ben je niet doodop van die achtbaan?

viva amber zegt het eigenlijk helemaal
Lorem Ipsum
wijziging topic
anoniem_365038 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 19:47
96.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
22-02-2018 13:34
Advies?
Alle contact totaal verbreken.
+100000000000000000000

Wraak is zo kinderachtig en contact nutteloos
Die dame moet verder met haar eigen moeilijke onbetrouwbare en wispelturige karakter en dat is al een straf op zich.

Wat is de reden dat jij op dit soort beschadigde prinsesjes valt en er zo nodig vaste relaties mee moet aangaan?
Wanneer zij een open relatie vraagt er nog mee in gesprek gaan....had haar een fijn leven gewenst met haar nieuwe slachtoffer.
Heb je geen grenzen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het overlijden van een dierbare is het punt niet ze hadden gewoon haar zinnen op die ander gezet.

Contact verbreken van zulke mensen word je niet blij van.

Je laat je meeslepen in haar drama gedoe, je komt zelfs hier advies vragen.

Ik zou zeggen NEXT.
wijziging topic
anoniem_365038 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 19:47
95.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit wel. Als je verder zou spitten (niet doen trouwens) kom je waarschijnlijk op een jeugd met misbruik, vreemdgaande ouders, of iets dergelijks. Ze is gewoon niet in staat een 100% relatie aan te gaan, en als ze dat zelf niet herkent en daarmee aan de slag gaat blijft het ook zo. Ook haar huidige vriend zal ze bedriegen, en op het moment dat hij wil weten waarom zal ze ook daar de deur achter zich dichttrekken en haar volgende project aangaan.

Een mens als zij zorgt ervoor dat jij in een emotionele achtbaan belandt (je weet namelijk nooit waar je staat) en aan het einde van de rit ben jij kapot, zuip je teveel, ga je zelf ook vreemd omdat je zoveel mist, verwaarloos je je baan, je huis, je vrienden enzoverder. Zoals enkelen al hebben gezegd: contact verbreken en het ook zo houden. Als zij jou mist, pech voor haar, je verdient een leuk leven, of je nou single bent of niet.
wijziging topic
anoniem_365038 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 19:48
97.69% gewijzigd
Lekker laten gaan; dit brengt jou niks.

Je wist natuurlijk anderhalf jaar geleden wat voor vlees je in de kuip had of dacht je dat je haar wel kon veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil spiritueel rondneuken. Lekker laten gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je past wel prima op dit forum. Je maakt de traditie van veel overbodige informatie en inhoudsloze tekstvullende zinnen helemaal waar.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Afkappen, wegwezen en zo snel mogelijk uit je leven bannen dat soort types. Ze slopen je totaal als je dat toelaat (ervaring). Hoe pijnlijk het ook is, beter nu hard zijn en onaardig etc. dan nog jaren na-etteren met een pijnlijke wond, groot litteken en geen mogelijkheid om verder te gaan in je leven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-02-2018 14:45
Ze wil spiritueel rondneuken. Lekker laten gaan.
JollyRider schreef:
22-02-2018 14:56
Je past wel prima op dit forum. Je maakt de traditie van veel overbodige informatie en inhoudsloze tekstvullende zinnen helemaal waar.
Dit.
Ik ben afgehaakt bij de narcist. Ik zie werkelijk geen een kenmerk, maar jong en oud zal er wrl voor gestudeerd hebben.

Het is uit. Klaar.
JollyRider schreef:
22-02-2018 14:56
Je past wel prima op dit forum. Je maakt de traditie van veel overbodige informatie en inhoudsloze tekstvullende zinnen helemaal waar.
:worship:

Maar ontopic:
Je ex is een mafkees. Geen woorden meer aan vuil maken.
Moiren’ schreef:
22-02-2018 18:36
Ik ben afgehaakt bij de narcist. Ik zie werkelijk geen een kenmerk, maar jong en oud zal er wrl voor gestudeerd hebben.
Ik las ‘narcist’ als openingsbod. Waar wij nu overheen mogen met bindingsangst, borderliner, bipolair of... noem nog eens iets met een B?
Alle reacties Link kopieren
De vraag is niet wat is haar diagnose. De vraag is waarom ga jij een vaste liefdesrelatie aan met een moeilijk en beschadigd mens die geen relatie kan houden?
Wat is er dan mis met jou?

Die laatste vraag is veel interessanter. Aan jezelf kun je werken maar aan haar niet. Zelf heb ik wel een idee wat er met jou is. Je houdt net iets te veel van drama en theater. Je hebt het nodig om een belangrijke reddende rol te spelen in het leven van de ander en diep van binnen wil/kun je geen stabiele vaste relatie aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven