Help! Hoe krijg ik mijn eigendom van mijn ex terug?!

22-02-2018 19:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2018 20:14
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.90% gewijzigd
Natuurlijk hoeft hij de bank niet terug te geven. Gegeven is gegeven. Of heb je er toen relatievoorwaarden aan gesteld, lijkt me niet.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 19:23
32.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt die bank nooit terug.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zitten er goudstaven in die bank?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou 'de hoop opgeven' en verder leven zonder die bank. Ik zou er wel een bank voor over hebben om niet in zulk gezeik te zitten.
Je moeder heeft hem gegeven. De bank was al nooit van jou en gegeven is gegeven. Dus dat je het al durft te vragen aan hem is eigenlijk te erg.

Waar leer jij zulk gedrag?
Je moet nog veel leren.
Flauw hoor
Wil je moeder de bank weer terug in de huiskamer zetten? Maak je niet zo druk om een oude bank.
Alle reacties Link kopieren
Topic weg..beetje jammer.
4 minuten tot OP meltdown... Is dit een record?
TO's mama heeft ooit een bank gegeven aan de (nu ex) vriend van TO.

TO vind dat de bank van haar is en wil hem terug.

Maar ja ...de bank was nooit van haar... en haar moeder heeft hem gegeven.

Dus nu is ze boos om de antwoorden en haalt ze de OP leeg.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 19:29
8.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom mensen hier altijd zo negatief op iedereen reageren wanneer iemand om advies vraagt. Je hoeft iemand niet te grond in te boren.
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
22-02-2018 19:27
4 minuten tot OP meltdown... Is dit een record?
Zou je denken he. Maar nee haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
22-02-2018 19:27
4 minuten tot OP meltdown... Is dit een record?
Nope
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee schoonmoeder had de bank geleend en niet gegeven. Het was een tijdelijke lening.
pmc119 schreef:
22-02-2018 19:28
Ik vraag me af waarom mensen hier altijd zo negatief op iedereen reageren wanneer iemand om advies vraagt. Je hoeft iemand niet te grond in te boren.
Je wilt de waarheid niet horen, alleen bevestigd worden in je eigen idee.

Ik heb je gestaft voor leeghalen OP
pmc119 schreef:
22-02-2018 19:28
Ik vraag me af waarom mensen hier altijd zo negatief op iedereen reageren wanneer iemand om advies vraagt. Je hoeft iemand niet te grond in te boren.
Ik vraag me altijd af waarom bepaalde TO's zo slachtofferig doen als de antwoorden ze niet zinnen. Open dan geen topic he?
KyloRen schreef:
22-02-2018 19:33
Dat stond niet in de OP, of ik heb eroverheen gelezen. Maar ze zei zelf ''gegeven''.
En als het al zo was hadden ze het op papier moeten zetten. Zoiets is natuurlijk altijd een risicobij een prille relatie.
Alle reacties Link kopieren
Soms moet je eerst door de zure appel heen bijten (negativiteit) om de positieve dingen te kunnen zien. Je bent de bank van je moeder kwijt, niet je bankrekening of je verstand (alhoewel). Soms is je verlies pakken de laagste prijs die je betaalt.

Banken vind je ook bij de kringloop en op marktplaats soms zelfs gratis. Daarbij stond deze bank overbodig in de opslag en niet in je woonkamer.
Soms kun je onrecht beter accepteren ipv het heel groot maken.
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-02-2018 19:41
0.44% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sereia schreef:
22-02-2018 19:29
Nee schoonmoeder had de bank geleend en niet gegeven. Het was een tijdelijke lening.
Je bent sarcastisch mag ik hopen. :-D :-D :-D :-D :-D

Want er stond gegeven.
Lucifermiauww schreef:
22-02-2018 19:38
Je bent sarcastisch mag ik hopen. :-D :-D :-D :-D :-D

Want er stond gegeven.
Tijdelijk zodat zijn kamer niet zo leeg was, las ik? Ik dacht echt het woordje lenen te zien staan.
Er stond volgens mij: tijdelijk gegeven, tot hij een andere bank zou hebben,
Dus misschien verkeerde woordkeus, maar ik haalde daaruit dat de intentie was om het uit te lenen.

Maargoed, we hebben het over een bank, die werkloos in de garage van moeder stond, dus waarom zou je er moeite voor willen doen om die bank terug te krijgen to?
laat die vent zich lekker ergeren aan de bank die hem steeds aan jou herinnert.
Op marktplaats staan om de haverklap keurige bankstellen voor bijna niks, en soms zelfs gratis af te halen wegens overcomplete inrichting.
Alle reacties Link kopieren
Ba-ank van jou, ba-ank van mij-ij-ij-ij, maar gekregen van MIJN moeder dus van mij!!!
Well behaved women rarely make history.
Sereia schreef:
22-02-2018 19:46
Tijdelijk zodat zijn kamer niet zo leeg was, las ik? Ik dacht echt het woordje lenen te zien staan.
Ik zie geen één woord meer staan.

Openingspost een half uur geleden geplaatst, nu al weg ...
(En eigenlijk blijkbaar al na 4 minuten ofzo?)
Is de ex al geen ex meer maar is het terug aan?
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 19:51
15.06% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven