Wat moet ik hiervan denken

23-02-2018 13:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een avond gezellig bij elkaar te zitten met vrienden besluit mijn vriend waar ik nu 7 maand mee loop om foto's te gaan bekijken op de laptop. In de mappen komen wij zijn ex voor mij tegen op foto's waar ze zowel zoenend als in bed liggend op staan. Er zijn zoveel foto's van haar dat ik het allemaal maar raar vind dat hij ze niet verwijderd heeft omdat hij zogezegd een hekel aan haar heeft. In eerste instantie mocht ik niet kijken van hem. En dan de opmerking erbij niet jaloers worden he. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet vinden ervan. Het lijkt wel alsof hij nog met haar bezig is.
Hij zegt dat hij van me houd maar ziet hij niet dat het me wel raakt wat er nu weer is gebeurd. En dan vind hij het gek dat ik niet close met hem wil zijn. Sex hebben we ook amper omdat hij beweert moe te zijn. Ik ben ook moe en ga ook door met mijn leven. Pfff beetje in de war 😐🤔
Alle reacties Link kopieren
Is 1987 je geboortejaar?
Hips, hopsakee en pierlala.
Moe? Jullie zijn allebei 84 jaar begrijp ik?
Klinkt niet echt spetterend en dat al na 7 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Dat je eens goed moet uitslapen? Dat voor jullie 7 maanden de uiterste houdbaarheidsdatum is? Dat zijn ex een fotomodel is? Dat 'houden' van in 7 maanden niet je van dat is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog dozen vol foto's van mijn ex (en)
Foto's maak om onder andere om de herinneringen die daaraan vastkleven. Hier staan ze niet op de computer maar nog hopeloos ouderwets in fotoalbums

Ben een paar maanden geleden verhuisd en tijdens de verhuizing wel gedacht, zal ik ze meenemen of wegkieperen. Heb ze toch gehouden.

Dus dat hij foto's bewaard vind ik niet gek.

Dat hij geen zin heeft in seks.....dat dan weer wel, zeker als je nog maar zo kort bij elkaar bent
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een vreemd verhaal dat hij die foto's nog heeft bewaard. En na 7 maanden relatie vind ik dat jij dat gerust moet mogen uiten. Als het goed zit en hij gaat echt voor jou, zou je moeten kunnen aangeven dat je ermee zit dat hij die foto's nog heeft. En als hij ze perse wil houden.... hmm... misschien tijd voor een beetje meer afstand dan! Of een nieuw vriendje!
Eens met Oudblonds laatste zin :lightbulb:
Wat doe je ingewikkeld. Jullie worden niet gelukkig van elkaar. Dan stop je toch deze vage relatie?
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:17
94.59% gewijzigd
Ik twijfel nog
Alle reacties Link kopieren
ehmmmmm ja ik heb ook foto's waar mijn ex op staat op mijn computer :-? . Het is op een nare manier uitgegaan, maar ik vind het zonde om de foto's te verwijderen. Het is toch een deel van mijn leven geweest en dat wil ik niet zomaar uitwissen. Het is alleen niet zo dat ik er dagelijks op kijk. Dus dat hij die foto's nog heeft, vind ik op zich niet zo vreemd. Het is alleen niet zo leuk om met dergelijke foto's geconfronteerd te worden natuurlijk.

Het kan natuurlijk zijn dat hij zijn ex nog steeds niet kan loslaten. Dan is het een ander verhaal. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Vooral als hij ook nog geen zin heeft in seks.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog veel foto's en vooral heel veel brieven van mijn ex. Soms lees ik die nog door in een nostalgische bui, no way dat ik die ga weg doen.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
23-02-2018 14:49
Ik heb ook nog veel foto's en vooral heel veel brieven van mijn ex. Soms lees ik die nog door in een nostalgische bui, no way dat ik die ga weg doen.
Ik heb ze ook nog steeds ja, maar om ze nou na een gezellige avond met mijn huidige vriend te gaan bekijken nou nee. Hij weet dat die foto's er ook tussen staan en wil ze samen met haar bekijken. Dat is raar, en dan ook nog eens zeggen 'niet jaloers worden he'. Alsof hij nog
trots er op is ofzo. Nee ik vind het echt niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
23-02-2018 14:49
Ik heb ook nog veel foto's en vooral heel veel brieven van mijn ex. Soms lees ik die nog door in een nostalgische bui, no way dat ik die ga weg doen.

daar gaat het bij memories toch ook om??
dan zie je allemaal foto's ect boven water komen...

maar na 7 maanden en dan al gezeur ik ging geloof ik zonder hem verder..
Alle reacties Link kopieren
Als hij ze wil behouden kan dat. Laat hij ze dan op een usb stick zetten en ergens onder in een lade leggen. En van de computer af, dan kwetst hij jou er ook niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Het rare is dat ik er vanmiddag over begon en hij ze verwijderd. En zegt je hoeft niet jaloers te zijn. Ik heb alleen foto's van mijn ex ( de vader van mijn kids) in een map staan ver van mijn dagelijkse dingen. Kijk hij heeft twee zoons en vind het niet erg om die foto's met hun moeders te zien. Maar die ex die hik.hiervoor had heeft hem het leven zuur gemaakt. Mijn ex die ik.voor hem had bij mij ook bleek toen ook nog eens zwanger te zijn van die ex het kindje is helaas overleden in mijn buik bij 20 weken zwangerschap. Die foto's heb ik allang verwijderd!! Mijn vriend is super lief maar zo verwerk je zoon vervelende relatie nooit toch
TO, je kunt je eigen leven bepalen, maar laat een ander dat ook voor zichzelf bepalen.

Je zegt dat je met je vriend ‘loopt’. Dan komt er een heel puberaal verhaal. Vervolgens lees ik dat je moeder bent. Ik ben verbaasd. Echt verbaasd. Je klinkt als een kind van 15. Zo gedraag je je blijkbaar ook met je gezeur over foto’s.
Dat hij die foto's nog heeft wil toch niet zeggen dat hij daar elke dag naar kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Exen maken nu eenmaal deel uit van je verleden. Als ik de foto’s van mijn exen zou weggooien, gooi ik daarmee ook een groot van mijn eigen leven weg. Dat is belangrijk voor me, het is een deel van mijn leven dat ik nog steeds koester en waardoor ik mede nu ben wie ik ben.

Tegelijkertijd is het dus het verleden, TO. En je leeft in het nu. Samen met hem. Daar gaat het om. Of het nu deze man is, of een volgende. Die exen zullen er altijd zijn.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven