Liefde op het eerste gezicht, wat moet ik nu doen?

06-03-2018 16:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
Dus ik zat daar te wachten in de wachtkamer, werd ik gehaald door de assistente van de arts.
Weet niet wat er gebeurde en heb het ook nooit meegemaakt maar ze keek me aan en lachte en ik was gelijk verkocht!
Tijdens de wandeling naar de behandelkamer begon ze tegen me te praten of ik er tegenop zag, toen zei ik dat ik het wel eng vond omdat ik het nog nooit gehad had zo'n onderzoek en toen stelde ze me op een hele lieve wijze gerust.

Tijdens het onderzoek moest ze een infuus aanleggen en normaal ben ik er als de dood voor maar ik keek haar aan en zij mij en heb het nog niet eens gevoeld! Ze zat ook vaak naar mij te kijken en te lachen naar me.
Leek gewoon of de tijd stilstond of zo, alsof we nergens waren, heel vreemd.

Toen het onderzoek klaar was ben ik nog even terug gegaan, (helaas liep de arts met mij mee), in de wachtruimte omdat mijn moeder daar zat met een kop koffie. Dus ik ging naast mijn moeder zitten.
Kwam zij de volgende patiënt halen en toen keek ze naar me en lachte ze weer heel lief naar me.

Mijn moeder vroeg me wat er aan de hand was want ik zat zo dom te lachen en ze zag ook dat zij lachte dus ze wist wel hoe laat het was.

Volgens mijn moeder en mijn intuitie zegt het ook, dat ze ook lesbisch is net als ik.
Vaak als ik denk hmmm zij zou wel eens lesbisch kunnen zijn dan is het vaak ook zo.
Op de een of andere manier heb je als lesbienne vaak wel door of een andere vrouw dat ook is. Gaydar noemen we dat, super handig!

Had het idee dat ze mij ook wel leuk vond op die manier, maar dat weet je nooit 100% zeker, ze kan ook gewoon een heel vriendelijke lieve persoonlijkheid hebben.

Maar goed, ik weet niet goed wat ik hier nu mee moet. Hoef niet meer daar terug op die afdeling maar moet morgen wel in dat ziekenhuis zijn.

Zij heeft mijn gegevens wel in de computer staan maar denk dat zij als assistente mij niet zomaar zou opbellen van hey zullen we wat drinken een keer.
Weet trouwens niet hoe het beleid daar in elkaar steekt, dus ik denk dat ik dan de eerste stap zou moeten zetten.

Weet ook niet goed wat ik hiermee moet, heb dit normaal nooit, dan krijg ik dat gevoel pas als ik iemand al beter ken. Is dit raar?

Wat zouden jullie doen, als jullie in mijn schoenen zouden staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze vooral zo lief lachtte omdat dat nu eenmaal bij haar werk hoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou morgen een envelop voor haar afgeven met je naam, telefoonnummer en beschrijving van wie je bent en dat je haar leuk vindt. Dan kan ze contact met je opnemen. Of niet, maar dan weet je het ook.
Klinkt als een betrokken medewerkster die blijkbaar hart heeft voor 'de zaak'.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens niet per se raar hoor, dat je dat gevoel had.. Dat kan..
Vraag me alleen wel af of het dat echt is of omdat het was omdat je zo zenuwachtig voor het onderzoek was en zij je geruststelde?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat zij zomaar je gegevens mag opzoeken voor privegebruik.
Maar wie weet kun je haar terug vinden op Tinder/Grindr/Happn ofzoiets?
Alle reacties Link kopieren
heeft je moeder gaydar? das handig!
Alle reacties Link kopieren
Relaxingatthelake schreef:
06-03-2018 16:21
Ik zou morgen een envelop voor haar afgeven met je naam, telefoonnummer en beschrijving van wie je bent en dat je haar leuk vindt. Dan kan ze contact met je opnemen. Of niet, maar dan weet je het ook.
Dankje voor de tip! Was ik ook zo aant bedenken, wil haar absoluut niet storen op haar werk, dus is dat denk ik de beste manier.

Vind het moeilijk, wil haar niet ongemakkelijk laten voelen of zo.
Aan de andere kant heb ik ooit een hele leuke meid laten gaan omdat we beide niets durfde te doen, was een beetje lala, kom je er jaren later achter dat het gewoon wederzijds was! Dan baal je wel.

Dus misschien moet ik maar zo denken, niet geschoten is altijd mis. Je leeft tenslotte maar 1 keer.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
06-03-2018 16:22
Ik vind het trouwens niet per se raar hoor, dat je dat gevoel had.. Dat kan..
Vraag me alleen wel af of het dat echt is of omdat het was omdat je zo zenuwachtig voor het onderzoek was en zij je geruststelde?
to
Denk het wel. Was echt niet zo bang voor dat onderzoek, heb in het korte verleden ergere onderzoeken en operaties gehad. Toen liepen er ook verpleegsters en assistenten rond van mijn leeftijd, die heel aardig waren tegen mij. Nooit iets bij gevoeld. Dit was anders, voelde het gewoon. Ben normaal ook geen type die daar echt op let.
Ze stelde je gerust, meer was het denk ik niet. Dat hoort bij het beroep.
Je kunt vrij weinig doen met je gevoelens, want jij bent de patiënt. Ze
zal nooit achter je aangaan. Dan loopt ze de kans om haar baan kwijt te raken.
Wie weet kom je haar ooit buiten het ziekenhuis tegen. Toevallig. Dan zal er een mogelijkheid zijn om haar aan te spreken. In de ziekenhuissituatie is de kans nul procent dat het iets wordt.
Je weet dat mensen in een spannende situatie sneller verliefd worden?

https://www.allesoverseks.be/themas/lie ... rliefdheid

Neemt niet weg dat zij best de leukste van de wereld kan zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wie niet waagt... zonder het te vragen zul je het nooit weten! Moet inderdaad vanuit jou komen, lijkt me niet dat ze patiëntgegevens voor zoiets mag gebruiken.

Die brief lijkt me een goed idee. In het slechtste geval krijgt zij een mooi compliment en jij een afwijzing of geen bericht. In de brief kun je ook aangeven dat ze zich niet verplicht hoeft te voelen om te reageren, zo voorkom je dat ze zich geen raad weet.
.
Alle reacties Link kopieren
nononono schreef:
06-03-2018 16:59
Je weet dat mensen in een spannende situatie sneller verliefd worden?

https://www.allesoverseks.be/themas/lie ... rliefdheid

Neemt niet weg dat zij best de leukste van de wereld kan zijn natuurlijk.
Nee dat wist ik niet. Heb het artikel net gelezen, heel interessant! Dankje daarvoor. :-)
Toch denk ik niet dat dat aan de hand is, wordt niet gauw verliefd en ben een heel nuchter persoon. Heb vaker in het ziekenhuis gezeten de laatste tijd met operaties, vervelende onderzoeken en ander gedoe, ben ik ook nooit op een verpleegster of assistent gevallen, terwijl ze ook vaak heel aardig waren, heb met sommige behoorlijk kunnen lachen en hun mochten er ook wezen. Dan zou ik dat vaker moeten hebben gehad denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Relaxingatthelake schreef:
06-03-2018 16:21
Ik zou morgen een envelop voor haar afgeven met je naam, telefoonnummer en beschrijving van wie je bent en dat je haar leuk vindt. Dan kan ze contact met je opnemen. Of niet, maar dan weet je het ook.
Ja dit. Wat heb je te verliezen?

En dan wel ons op de hoogte houden natuurlijk! Staat het team niet op de site?
Alle reacties Link kopieren
OKcomputer schreef:
06-03-2018 17:15
Wie niet waagt... zonder het te vragen zul je het nooit weten! Moet inderdaad vanuit jou komen, lijkt me niet dat ze patiëntgegevens voor zoiets mag gebruiken.

Die brief lijkt me een goed idee. In het slechtste geval krijgt zij een mooi compliment en jij een afwijzing of geen bericht. In de brief kun je ook aangeven dat ze zich niet verplicht hoeft te voelen om te reageren, zo voorkom je dat ze zich geen raad weet.
Dankje voor je advies! Je hebt helemaal gelijk. Je leeft tenslotte maar 1 keer.
Ik moet het gewoon doen, voor hetzelfde geld belt ze me op en had ze hetzelfde en leven we nog lang en gelukkig haha. Ben altijd zo bang om voor lul te staan of dat diegene mij een engerd vind of zo. Denk dat dat komt omdat ik een vrouw ben die het tegen een vrouw zegt of schrijft. Weet niet hoe hetero vrouwen reageren daarop. Zelf heb ik als lesbienne er geen moeite mee als mannen mij versieren, heb je toch het idee van hey lig nog goed in de markt. Zelfde geld voor vrouwen waar ik niets voor voel. Is toch een mooi compliment. Maar sommige kunnen ook heel kinderachtig en dramatisch reageren helaas. Vind het maar raar, iedereen wordt toch verliefd in zijn/haar leven en het is echt niet dat ik dan ga stalken of zo. Bij mij is een nee een nee en laat ik haar ook met rust daarna.
Alle reacties Link kopieren
Fiorah schreef:
06-03-2018 17:27
Ja dit. Wat heb je te verliezen?

En dan wel ons op de hoogte houden natuurlijk! Staat het team niet op de site?
Hey Fiora! Leuk je reactie! :-) Zal ik zeker doen! Heb al gekeken op de site. Zo erg! Haha. Helaas staan alleen de artsen erop. :-|
Dutchie1987 schreef:
06-03-2018 17:25
Nee dat wist ik niet. Heb het artikel net gelezen, heel interessant! Dankje daarvoor. :-)
Ik heb er nog een veel uitgebreider artikel over gelezen, maar dat kon ik zo gauw niet terugvinden...
Alle reacties Link kopieren
Dutchie1987 schreef:
06-03-2018 17:35
Dankje voor je advies! Je hebt helemaal gelijk. Je leeft tenslotte maar 1 keer.
Ik moet het gewoon doen, voor hetzelfde geld belt ze me op en had ze hetzelfde en leven we nog lang en gelukkig haha. Ben altijd zo bang om voor lul te staan of dat diegene mij een engerd vind of zo. Denk dat dat komt omdat ik een vrouw ben die het tegen een vrouw zegt of schrijft. Weet niet hoe hetero vrouwen reageren daarop. Zelf heb ik als lesbienne er geen moeite mee als mannen mij versieren, heb je toch het idee van hey lig nog goed in de markt. Zelfde geld voor vrouwen waar ik niets voor voel. Is toch een mooi compliment. Maar sommige kunnen ook heel kinderachtig en dramatisch reageren helaas. Vind het maar raar, iedereen wordt toch verliefd in zijn/haar leven en het is echt niet dat ik dan ga stalken of zo. Bij mij is een nee een nee en laat ik haar ook met rust daarna.
Dat is ook spannend! Maar het voordeel is dat ze niks "van je is". Het is niet een collega of buurvrouw die je daarna nog regelmatig ziet. Dus ook al vat ze het heel verkeerd op, tsja, daar kun en hoef jij dan verder ook niks mee. En ook als ze geen interesse heeft of al iemand heeft, kan het heel leuk voor haar zijn! Ik zou echt wel een tijd op wolkjes lopen hoor als ik zoiets kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Wij voelen hier van het beeldscherm niet wat jij hebt gevoeld. Natuurlijk kan ze gewoon aardig zijn, maar misschien ook niet. Zij zal nooit de eerste stap zetten, dus dat moet je zelf doen. En aangezien je haar verder ook niet meer gaat zien, zou ik het zeker proberen.
Wat raar dat mensen hier gaan zeggen dat het waarschijnlijk niks was. Wij kunnen daar niet over oordelen.
Ik zou er voor gaan TO! Wat heb je te verliezen? Ga inderdaad een brief brengen morgen met je gegevens erin.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-03-2018 18:25
Wat raar dat mensen hier gaan zeggen dat het waarschijnlijk niks was. Wij kunnen daar niet over oordelen.
Ik zou er voor gaan TO! Wat heb je te verliezen? Ga inderdaad een brief brengen morgen met je gegevens erin.
Snap ergens wel dat ze dat zeggen. Een assistent of verpleegster moet ook vriendelijk zijn voor een patiënt en de patiënt op het gemak stellen, dus ik voel me daar niet beledigd door ofzo. Het is moeilijk oordelen voor jullie, want jullie waren er niet bij. Alleen ik en mijn moeder. Mijn moeder vond ook dat ze een speciale blik en lach naar me had en dat idee had ik ook. Heb in het verleden vaak ziekenhuisbezoeken gehad en veruit de meeste waren vriendelijk, maar heb nooit die blik of lach gezien. Alleen balen dat we niet alleen waren! Misschien had ze dan ook wat subtiele hints of vragen gesteld. Dus ik ga er gewoon voor! Is het niet dan is het niet. Heb ik het tenminste geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Wat ga je sturen?
Als het een onbekende is, weet je nooit hoe diegene werkelijk is en of hij/zij altijd zo is.

Spannend dat je je nummer gaat geven.
Suc6.
Alle reacties Link kopieren
Succes! Laat je even weten hoe het is afgelopen? Of als je nog advies nodig hebt voor je brief..! Dapper en tof dat je dit doet.
.
Alle reacties Link kopieren
Fiorah schreef:
06-03-2018 18:53
Goed zo! Wat ga je sturen?
Geen idee eigenlijk....Misschien iets van hallo leuke assistente met dat korte bruine haar en blauw/paars plukje (ben haar naam vergeten erg he! Ze heeft het wel gezegd maar was in een waas haha) Je hebt me gisterenochtend zo goed geholpen en voelde dat er een bepaalde klik was tussen ons. Heb jij dat ook gevoeld? En dan mijn telefoonnummer erbij enz. En dat ze niet hoeft te reageren als ze niet wilt. Dat ik het aan haar over laat. Zoiets goed? Wat zou jij er van maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven