Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze dom zijn? Geen eigenwaarde hebben? Golddiggers zijn?
ik geef mn bek ook maar een douw
Niet iedere vrouw is altijd zoekende naar een serieuze relatie, laat staan dat ze allemaal willen trouwen.

Dat gezegd hebbende zit het hem denk ik in het idee dat een man die iedereen kan krijgen, hen bijzonder vindt.
Dan moet je toch wel bijzonder zijn!
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je foute mannen of rijke mannen?

Foute mannen: Het "Ik-kan-hem-veranderen-syndroom"?

Ik vind dit soort mannen totaal niet aantrekkelijk overigens, maar ik denk dat sommige vrouwen wel vallen op zo'n project. Bij zo'n relatie zijn de ups enorm maar de dieptepunten erg diep. Die ups kunnen verslavend zijn en hoop bieden voor een betere toekomst want "hij kan ook zo lief zijn".

Rijke mannen:
Er zijn vrouwen die veel geld een aantrekkelijke eigenschap vinden en niet veel verder kijken. Of het is toeval dat de ware een dikke bankrekening heeft.

Zoiets?
pigwidgeon_ wijzigde dit bericht op 06-03-2018 17:47
24.75% gewijzigd
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Zou jij het niet met een bekende vrouw willen doen als je de kans kreeg?

Mooi, rijk, succesvol.. je zou het voor minder doen neem ik aan..
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen mannen altijd alleen knappe vrouwen?

:facepalm:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt sommige vrouwen. Ik ben ook een vrouw en ik val helemaal niet op foute mannen
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind dat soort mannen ook aantrekkelijk. Voor een tijdje. Ik hou niet zo van mannen die achter m’n reet aanlopen en over het algemeen doen ‘foute mannen’ dat niet.
Internagelaktisch
Restera een wijs man zei ooit op die vraag: "Omdat de piemel stijf moet kunnen worden om voor voortplanting te kunnen zorgen"
Ik weet zeker dat heel veel vrouwen helemaal niet zo zijn als jij ze omschrijft en gewoon vallen op allerlei soorten mannen om allerlei redenen.

Ik zou een andere groep vriendinnen/vrouwen zoeken om mee om te gaan.
Hoezo heeft alleen de man er profijt van? En alsof die vrouwen allemaal voor een relatie gaan. Weleens bedacht dat vrouwen ook weleens gewoon voor de seks gaan?
En dan liever met een foute man dan een suffe kantoorman.
Alle reacties Link kopieren
Als Charlize Theron voor mijn neus zou staan en ze loopt me te versieren. Echt wel dat ik meega! Al is het maar voor 1 keer, dat moet je toch een keer meegemaakt hebben als je de kans hebt! Een relatie? dat zou een ander verhaal zijn, zou ik goed over nadenken want dat lijkt me behoorlijk moeilijk met een leven in de schijnwerpers. Als ze een player zou zijn zou ik zo klaar zijn, no way dat ik daar ooit een relatie mee zou beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Vinden vrouwen jou niet aantrekkelijk of zie jij jezelf als een foute man?
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een bepaald type vrouw die zich daarvoor leent.

Vanwaar je fascinatie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
06-03-2018 17:43
Zou jij het niet met een bekende vrouw willen doen als je de kans kreeg?

Mooi, rijk, succesvol.. je zou het voor minder doen neem ik aan..
Eigenlijk niet. Daarom zeg ik, ik zou het snappen als diegene met hun een relatie nemen of geld geven. Maar gewoon hun een (pijp)beurt geven vind ik nogal raar. Aangezien ze er geen enkele baat bij hebben.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
En wat is een foute man eigenlijk? Een vriendin van mij komt altijd met, in mijn ogen, hele lieve betrouwbare mannen thuis, na een maand wippen begint het gezeik, hij wilt afstand, hij weet het niet meer, hij wilt een time out, maar ondertussen wel bellen dat hij haar wilt zien en dan begint hij haar gelijk te zoenen en wil ie sex. Daarna zegt ie weer dat ie het niet weet. Zei tegen haar van ja hallo?! Laat je niet zo gebruiken joh! Zolang die kerel niet weet wat ie wil krijgt ie ook niks. Gaat ie het dan bij een ander halen, nou dan weet je ook wat je hebt betekend.
Alle reacties Link kopieren
Dutchie1987 schreef:
06-03-2018 18:10
En wat is een foute man eigenlijk? Een vriendin van mij komt altijd met, in mijn ogen, hele lieve betrouwbare mannen thuis, na een maand wippen begint het gezeik, hij wilt afstand, hij weet het niet meer, hij wilt een time out, maar ondertussen wel bellen dat hij haar wilt zien en dan begint hij haar gelijk te zoenen en wil ie sex. Daarna zegt ie weer dat ie het niet weet. Zei tegen haar van ja hallo?! Laat je niet zo gebruiken joh! Zolang die kerel niet weet wat ie wil krijgt ie ook niks. Gaat ie het dan bij een ander halen, nou dan weet je ook wat je hebt betekend.
Je zegt toch niet "hij wilt", toch?
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, voor die beurt krijg je vast wel een glaasje champagne in een VIP ruimte van een hippe tent.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik denk het dominante dat vrouwen aantrekkelijk vinden.
Een leiderfiguur, iemand die de baas is, zelfverzekerd.
Is meer sexy als een zachtaardige slapjanus denk ik.

Maar waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien hormonenkwestie?
Alle reacties Link kopieren
Omdat het kan?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee, ben nog nooit voor een foute man gevallen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Oudewijzeuil schreef:
06-03-2018 18:23
Ik denk het dominante dat vrouwen aantrekkelijk vinden.
Een leiderfiguur, iemand die de baas is, zelfverzekerd.
Is meer sexy als een zachtaardige slapjanus denk ik.

Maar waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien hormonenkwestie?
Een theorie die ik eens in een kroeg hoorde was dat vrouwen (hij zei: die wijven) houden van zeuren (hij zei: motte wat te zeiken hebben), hoe meer ze zeuren tegen hun man (hoe meer ze kenne zeiken op hun vent) hoe dieper de liefde zit. Hij was dronken en ze zeggen dat dronken mannen de waarheid spreken.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
06-03-2018 17:47
Oh ik vind dat soort mannen ook aantrekkelijk. Voor een tijdje. Ik hou niet zo van mannen die achter m’n reet aanlopen en over het algemeen doen ‘foute mannen’ dat niet.
Wat is er aantrekkelijk aan? Je spreekt uit ervaring neem ik aan?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Volgens mij is het heel biologisch, en iets uit de oertijd om op het alpha mannetje te vallen. De leider van de clan zeg maar. Alleen blijkt in de praktijk dat zo'n dominante man niet zo prettig is in de omgang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven