'Gedate' met de ex van mijn vriendin

18-03-2018 15:52 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het lezen in ieder geval!
anoniem_366536 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 20:26
Reden: Oud
96.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat van het een het ander komt is natuurlijk onzin. Je bent zelf bij iedere beslissing geweest om elkaar weer te zien en spreken en wat al niet meer.

Ik zou het vertellen omdat er grote kans is dat dit haar ter ore komt, als zij en haar ex al zo vaak weer bij elkaar gekomen zijn na een breuk. Laat het dan van jou komen, en laat dat 'van het een kwam het ander en het was zo onschuldig' dan achterwege.
Alle reacties Link kopieren
Met zulke vriendinnen heb je geen vijand nodig....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar dat jij je pas schuldig voelt nu hij er geen zin in blijkt te hebben. Als hij wel verliefd op je was, dan zou je het dus niet erg vinden om de ex van je vriendin te daten. Nu wordt het niks en nu wil je het onder haar neus wrijven?
Alle reacties Link kopieren
Ironisch dat je telkens zegt 'mijn vriendin dit en mijn vriendin dat', want jij bent duidelijk geen vriendin van haar.

Los van de dates die het niet waard waren.. Hoe kan je hier al weken over liegen?
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
18-03-2018 16:42
Ironisch dat je telkens zegt 'mijn vriendin dit en mijn vriendin dat', want jij bent duidelijk geen vriendin van haar.

Los van de dates die het niet waard waren.. Hoe kan je hier al weken over liegen?
+1
parbleumondieu schreef:
18-03-2018 16:40
Ik vind het raar dat jij je pas schuldig voelt nu hij er geen zin in blijkt te hebben. Als hij wel verliefd op je was, dan zou je het dus niet erg vinden om de ex van je vriendin te daten. Nu wordt het niks en nu wil je het onder haar neus wrijven?
Dit. Je komt erg egoistisch over. Jij voelt je nu schuldig en nu wil je het ineens vertellen?

Tja.
Alle reacties Link kopieren
Als het andersom was geweest, wat zou jij dan willen dat ze zou doen?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
, maar sinds dat moment voel ik me enorm schuldig tegenover mijn vriendin...
Wat een rare timing.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Welke keuze je ook maakt ( het vertellen, het niet vertellen en ze komt er achter ) ; de kans is groot dat ze - en terecht - pissed off is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin zou je niet meer zijn. Zou mij zo veraden voelen. En is het ook niet uit schuldgevoel dat jij ineens naar haar toegroeit of ben je bang dat het alsnog uitkomt?
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
18-03-2018 16:40
Ik vind het raar dat jij je pas schuldig voelt nu hij er geen zin in blijkt te hebben. Als hij wel verliefd op je was, dan zou je het dus niet erg vinden om de ex van je vriendin te daten. Nu wordt het niks en nu wil je het onder haar neus wrijven?
Nou ik zou haar omgedraaid het beste gunnen met mijn ex als ze elkaar echt leuk zouden vinden. Als het puur een seksrelatie was geweest, had ik hier waarschijnlijk wel moeite mee gehad.
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
18-03-2018 16:45
Dit. Je komt erg egoistisch over. Jij voelt je nu schuldig en nu wil je het ineens vertellen?

Tja.
Nou willen vertellen is een groot woord. Ik weet op dit moment gewoon niet wat het beste is. Feit is dat IK een fout heb gemaakt dat staat voorop!
Alle reacties Link kopieren
Vriendin? Nee, dat ben je niet.
Vriendinnen doen elkaar dit nooit aan.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
18-03-2018 16:40
Ik vind het raar dat jij je pas schuldig voelt nu hij er geen zin in blijkt te hebben. Als hij wel verliefd op je was, dan zou je het dus niet erg vinden om de ex van je vriendin te daten. Nu wordt het niks en nu wil je het onder haar neus wrijven?
Dit wou ik net schrijven. Ik vind
je schijnheilig.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
sophieanne schreef:
18-03-2018 17:29
Nou ik zou haar omgedraaid het beste gunnen met mijn ex als ze elkaar echt leuk zouden vinden. Als het puur een seksrelatie was geweest, had ik hier waarschijnlijk wel moeite mee gehad.
Het vervelende aan dit verhaal is dat je het achteraf verteld / wil vertellen nadat HIJ er een eind aan heeft gemaakt.
Had je het vooraf verteld dan zou ze er welkicht anders in staan.
Ik zou het vertellen want kans dat het alsnog uitkomt. Ze zal dan waarschijnlijk bozer zijn en je onbetrouwbaar vinden.
Alle reacties Link kopieren
sophieanne schreef:
18-03-2018 17:29
Nou ik zou haar omgedraaid het beste gunnen met mijn ex als ze elkaar echt leuk zouden vinden. Als het puur een seksrelatie was geweest, had ik hier waarschijnlijk wel moeite mee gehad.
Waarom zie ik deze quote toch altijd weer voorbij komen als meisjes proberen aan te pappen met de ex van hun vriendin? Ik zou het haar vertellen, anders komt ze er op een andere manier wel achter.
Alle reacties Link kopieren
Barnabas schreef:
18-03-2018 17:44
Waarom zie ik deze quote toch altijd weer voorbij komen als meisjes proberen aan te pappen met de ex van hun vriendin? Ik zou het haar vertellen, anders komt ze er op een andere manier wel achter.
Maar wel oprecht, verliefd worden is niet altijd een keuze toch. Het is mij in ieder geval overkomen. Ik ga met meerdere mannen vriendschappelijk om zonder dat daar ook maar ooit iets van seks of verliefdheid bij is komen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom spreken er hier zoveel mensen schande over?
Het zou alleen schande zijn als ze nog een relatie hadden. Ik zou het wel haar persoonlijk vertellen, ze hadden geen relatie meer dus je hebt haar niet bedrogen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent vrij om te daten met wie je wilt.

Ik had alleen wel het eerst besproken omdat het om haar ex gaat. Ook al zou ze het niet leuk vinden dan aan jou de keus of je voor de liefde gaat of je vriendin maar nu is het achteraf...

Ik zou er niet blij mee zijn maar ik denk dat je het beter kan vertellen. De kans dat zij er achter komt is vrij aanwezig.
Succes.
Alle reacties Link kopieren
Barnabas schreef:
18-03-2018 17:44
Waarom zie ik deze quote toch altijd weer voorbij komen als meisjes proberen aan te pappen met de ex van hun vriendin? Ik zou het haar vertellen, anders komt ze er op een andere manier wel achter.
Dacht echt precies hetzelfde want geloof mij omgekeerd had ze het echt niet leuk gevonden, probeert haar eigen gedrag te vergoelijken. Doe je vriendin een lol en laat het verwateren.
Alle reacties Link kopieren
sophieanne schreef:
18-03-2018 18:11
Maar wel oprecht, verliefd worden is niet altijd een keuze toch. Het is mij in ieder geval overkomen. Ik ga met meerdere mannen vriendschappelijk om zonder dat daar ook maar ooit iets van seks of verliefdheid bij is komen kijken.
Je had niet met hem moeten afspreken na de relatiebreuk dan had het verliefd worden je niet overkomen.
Alle reacties Link kopieren
marijke1955 schreef:
18-03-2018 18:26
Waarom spreken er hier zoveel mensen schande over?
Het zou alleen schande zijn als ze nog een relatie hadden. Ik zou het wel haar persoonlijk vertellen, ze hadden geen relatie meer dus je hebt haar niet bedrogen.
Dit is wel heel erg rationeel, maar je weet dondersgoed dat het in de praktijk niet zo werkt.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is verliefd worden ergens wel een keuze.

Je baan verliezen en ziek worden, dat zijn geen keuzes. Maar niemand dwingt je met iemand af te spreken en een bepaald contact voort te zetten.
Alle reacties Link kopieren
sophieanne schreef:
18-03-2018 18:11
Maar wel oprecht, verliefd worden is niet altijd een keuze toch. Het is mij in ieder geval overkomen. Ik ga met meerdere mannen vriendschappelijk om zonder dat daar ook maar ooit iets van seks of verliefdheid bij is komen kijken.

Je had het vooraf met je vriendin moeten bespreken. Dan had ze je kunnen vertellen of ze het goed had gevonden of niet. Je bent geen goede vriendin als je dat niet doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven