Daten en daarna vrienden

19-03-2018 09:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_366581 wijzigde dit bericht op 21-03-2018 18:43
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niks.
Hem met rust laten.
Er zijn nog genoeg andere jongens die wel interesse hebben.
Alle reacties Link kopieren
uithuilen en opnieuw beginnen
Alle reacties Link kopieren
Maar hij heeft wel een aantal keer gezegd dat ie me leuk vond ik denk persoonlijk doordat deze week een soort van gedoe was hij makkelijk dit heeft gezegd.
Veel mensen zeggen dat ik hem ruimte moet geven maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 09:45

Veel mensen zeggen dat ik hem ruimte moet geven maar hoe?
door hem vanaf nu te vergeten en met rust te laten
Hij kwam even In je leven en is er nu weer uit
Klaar
Alle reacties Link kopieren
Meid, hoe oud ben jij? Volgens mij nog heel jong. Geeft niet, maar dit is echt niet de man van je leven hoor. Er komt wel iemand anders die jou wel oprecht leuk vindt.
Hij zegt dat hij niet meer wil en jij vertaalt dat naar: “laten we dingen niet overhaasten”. Dat is niet wat hij bedoelde. Hij zegt eerlijk, als jij door ons contact hoop houdt dat het wat meer wordt, dan kunnen we beter niet meer te veel appen.

Vriendschap prima, maar deze jongen gaat niet verliefd op je worden. Dan moet je voor jezelf bepalen of het voor jou dan makkelijk is om luchtig te blijven appen. Misschien kun je beter wat meer afstand nemen.
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 09:45
Maar hij heeft wel een aantal keer gezegd dat ie me leuk vond ik denk persoonlijk doordat deze week een soort van gedoe was hij makkelijk dit heeft gezegd.
Veel mensen zeggen dat ik hem ruimte moet geven maar hoe?
Hij vindt je leuk, maar niet leuk genoeg. Laten gaan tot je er één vindt die jou wel de leukste vindt.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 09:38
...totdat ik gisteren een appje kreeg met dit 'Hey , ik heb toch nog ff zitten nadenken en ik kwam erachter dat dit misschien verkeerd overkomt voor jou. Maar ik wil je niet aan het lijntje houden of wat dan ook! Dus als je echt meer zoekt ben ik niet de juiste jongen'.
Dit zegt alles toch?
Hij wil niets meer dan vriendschap
En jij wilt wel meer, dus dat gaat nooit, maar dan ook echt nooit werken
Dat worden voor jou uiteindelijk tranen en een rot gevoel als hij wel iemand vind waar hij wel mee verder wil

Dus....loslaten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het laatste gesprek tussen ons was dat ik zei tegen hem dat we wel vrienden konden blijven
hij antwoordde met dit : Ja, ik hoop ook dat we gewoon vrienden kunnen blijven!! Want ik vind je wel gewoon een gezellig persoon
maar ik snap het gewoon niet voor mijn gevoel ging hij juist te snel hij wilde al snel op een tweede date bij hem thuis afspreken dat was er nog niet van gekomen..
en hebben jullie nog tips voor me? Wat ik hier nu op moet reageren zelf vind ik dat ik nog wel kan reageren met 'fijn :)' zoiets en dan negeren totdat hij pas weer wat zegt en ruimte geven?
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 10:06
Het laatste gesprek tussen ons was dat ik zei tegen hem dat we wel vrienden konden blijven
hij antwoordde met dit : Ja, ik hoop ook dat we gewoon vrienden kunnen blijven!! Want ik vind je wel gewoon een gezellig persoon
maar ik snap het gewoon niet voor mijn gevoel ging hij juist te snel hij wilde al snel op een tweede date bij hem thuis afspreken dat was er nog niet van gekomen..
en hebben jullie nog tips voor me? Wat ik hier nu op moet reageren zelf vind ik dat ik nog wel kan reageren met 'fijn :)' zoiets en dan negeren totdat hij pas weer wat zegt en ruimte geven?
Het punt is, hij is buiten het app contact niet (meer) met jou bezig en jij wel. Hij heeft waarschijnlijk niet eens meer door hoe vaak je precies appt.

“Ruimte geven” komt op mij over of jij denkt dat je niet te veel moet pushen en dat hij dan wel bij zal draaien. Dat gaat niet gebeuren. In plaats van met hem bezig te zijn, kun je beter zelf zorgen dat je niet meer zo veel aan hem denkt. Dus probeer hem uit je hoofd te zetten.

Je hoeft niet meer te reageren, want zijn laatste berichtje is een afsluitend berichtje.
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 10:06
Het laatste gesprek tussen ons was dat ik zei tegen hem dat we wel vrienden konden blijven
hij antwoordde met dit : Ja, ik hoop ook dat we gewoon vrienden kunnen blijven!! Want ik vind je wel gewoon een gezellig persoon
maar ik snap het gewoon niet voor mijn gevoel ging hij juist te snel hij wilde al snel op een tweede date bij hem thuis afspreken dat was er nog niet van gekomen..
en hebben jullie nog tips voor me? Wat ik hier nu op moet reageren zelf vind ik dat ik nog wel kan reageren met 'fijn :)' zoiets en dan negeren totdat hij pas weer wat zegt en ruimte geven?
Wat valt hier niet aan te snappen?
Jullie hebben een paar keer gedate, dat doe je om te zien of er meer in zit. Hij komt tot de conclusie dat hij niets meer wil dan alleen vrienden zijn en nu hoop jij dat hij toch hotel-de-botel wordt?

WHY?
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 10:06

maar ik snap het gewoon niet voor mijn gevoel ging hij juist te snel hij wilde al snel op een tweede date bij hem thuis afspreken dat was er nog niet van gekomen..
hij had gehoopt op seks, (2e date bij hem thuis...) maar toen dat er niet van kwam, vond hij het minder interessant
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-03-2018 10:20
hij had gehoopt op seks, (2e date bij hem thuis...) maar toen dat er niet van kwam, vond hij het minder interessant
Maar is dat zo raar dan dat ik op de 2e date nog geen seks wil of nouja het leek me leuk om naar zijn huis te gaan maar het was dan voor mij niet de bedoeling om seks te hebben
Alle reacties Link kopieren
Kijk je hebt 2 keuzes
Of je gaat door met het contact en krijgt uiteindelijk de deksel op je neus, want hij vindt vanzelf iemand met wie hij wel verder wilt.

Of je kapt, uit zelfbescherming het contact af. Want jij vindt hem leuk.
En hij jou niet op die manier


Aan jou de keuze
Meer smaken zijn er niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
valeriexo12 schreef:
19-03-2018 11:15
Maar is dat zo raar dan dat ik op de 2e date nog geen seks wil of nouja het leek me leuk om naar zijn huis te gaan maar het was dan voor mij niet de bedoeling om seks te hebben
en als hij dat wel wilde, heeft hij er dus geen zin meer in
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je je er wel als een pitbull in vastbijt zeg. Hij is heel duidelijk: hij is niet in je geïnteresseerd. Kut, maar beter dat je er nu achter komt.
Ik vind je een beetje wanhopig overkomen. Pusherig zelfs.
Houd ermee op en val hem niet meer lastig.
Alle reacties Link kopieren
Joh. Hij is toch duidelijk. Hij wil GEEN relatie met jou.
Klaar.

Vrienden etc. leuk en zo. Maar als jij hem wel ziet als relatie en hij jou niet, dan is het juist belangrijk dat jij het contact verbreekt. Natuurlijk zal hij vast nog wel eens seks met jou willen, maar een relatie wil hij niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dit is geen vriendschap joh.
En dit gaat ook niks worden.

Misschien is een dating-app niet zo geschikt voor je.
Geeft niks he.

En wees maar blij dat je niet naar zijn huis bent gegaan als dat niet bij jou past, waarschijnlijk had je je nu dan nog rotter gevoeld. Dus goed gedaan wat dat betreft.

Laat deze jongen, echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat hij gewoon seks wilde dan. Het is Tinder hè? Je was leuk, je flirtte terug, maar in het echt wilde je niets. Dus next, op naar de volgende die wel wat wil.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ik denk niet eens speciaal dat het om de seks gaat. Het kan ook heel goed zijn dat He's Just Not That Into You. Kan gebeuren, dat kun je niet afdwingen.

Maar dan hebben de meeste mannen er geen zin in om dat naar een vriendschap om te vormen. Hij heeft waarschijnlijk al genoeg vrienden, zoiets zeg je voor de beleefdheid. Bovendien is het duidelijk dat jij nog steeds op meer hoopt, en dat is al geen best uitgangspunt voor een vriendschap.

En ja, veel mannen beginnnen enthousiast en bedenken zich later dat het toch niet helemaal is wat ze zoeken, terwijl jij misschien juist wat meer afwachtend was. Helaas zijn mannen van jongs af aan gedrild om zo te werk te gaan bij het veroveren van een vrouw. Zo gaan er pas later goed over nadenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven