Contact met ex na half jaar?

19-03-2018 21:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii.

Sinds ongeveer een halfjaar is het over met mijn ex-vriend. Hij maakte het destijds uit omdat hij geen toekomst (meer) zag met mij en teveel twijfelde. We hebben daarna geen contact meer gehad, behalve toen hij nog wat spullen moest ophalen van zichzelf. Dat mocht hij op mijn werk doen van mij en niet bij mij thuis. Dit is inmiddels ook al weer vier maanden geleden. Verder geen contact.

Gisteren appte hij mij een (grappig) filmpje over een wijk vlak bij mij in de buurt en gaf hij aan dat hij dit “echt even moest delen”. Ik ben hier toen vriendelijk, maar kort, op ingegaan. Vervolgens appte hij dat hij nog kleding van mij heeft liggen. Serieus.. daar kom je na een half jaar pas achter? Maar oké. Ik heb aangegeven dat hij het mocht opsturen. Toen zei hij gelijk dat hij het anders wel op mijn werk komt brengen. Wat ik een beetje vreemd vind.. waarom drie kwartier rijden naar mijn werk om het aan me te geven en niet gewoon makkelijk opsturen?

Ik vind het sowieso een beetje apart. Wat denken jullie? Ben ik de enige die dit een beetje raar vind?
Alle reacties Link kopieren
Belangrijker is: vind je het leuk?
Veritas vos liberabit
Als jij niet wilt dat hij bij je werk langskomt dan geef je alsnog aan dat hij t maar moet opsturen. Wil hij dat niet dan mag hij die kleding ergens steken waar het licht niet schijnt.
Alle reacties Link kopieren
kennelijk had jij die kleding niet eens gemist? Afkappen... l*lsmoesje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik vind het niet raar, maar dat doet niet terzake.

Wat doet het met jou?
hij wil sex
Alle reacties Link kopieren
Maar is er nu dan een concreet moment waarop hij langs gaat komen ?
Het gaat er om of jij er zin in hebt contact te hebben met je ex, zo niet dan kleding laten opsturen.
Ik vind het niet raar, wel bijzonder dat je deze situatie aanpakt om dit uiteen te zetten op een forum. Geeft wel aan dat je nog wat van hem vindt/ cq uitleg wil horen over zijn gedrag.

Ja, hij zoekt contact, hij wil je zien. Wat wil jij? tegen ons kan je eerlijk zijn... ik vertel niets door.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil die inderdaad sex
anoniem_366610 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 22:31
1.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meneerklein schreef:
19-03-2018 21:55
Misschien wilt die inderdaad sex
Op het werk? :facepalm:
heb ik geen zin in iemand die niet 100% voor me kan gaan.. ik heb hem nu genoeg kansen gegeven..
Dit postte je een half jaar geleden dus ik neem aan dat het nog steeds over en uit is. Ik zou in hem geen energie meer steken.
Naomi_xx schreef:
19-03-2018 21:58
Op het werk? :facepalm:
Ja op het toilet, moet kunnen :P
Meneerklein schreef:
19-03-2018 21:55
Misschien wilt die inderdaad sex
WIL, zonder T. 'Hij wilt' bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
19-03-2018 21:51
Maar is er nu dan een concreet moment waarop hij langs gaat komen ?
Nou.. ik ben de komende twee weken niet op het werk. Dus hij gaf aan dat hij het die week erna wel komt brengen. Opsturen lijkt me vooralsnog efficiënter. Maargoed.
Je kunt nu nog beslissen wat je wil, toch? Daar gaat hij niet over. Als je liever hebt dat hij je kleding opstuurt, geef dat dan aan.
ZaraZara100 schreef:
19-03-2018 22:03
Je kunt nu nog beslissen wat je wil, toch? Daar gaat hij niet over. Als je liever hebt dat hij je kleding opstuurt, geef dat dan aan.
Precies dit, kom jij mag best zelf bepalen of je die kleding wil laten opsturen
Alle reacties Link kopieren
Maar wat voor kleding heeft hij nog liggen van jou dan? Moet je die kleding per se terug? Ik bedoel heb je die kleding gemist het afgelopen half jaar?
En ben je over je ex heen of ben je nog droevig?
Alle reacties Link kopieren
Kan je het aan om hem te zien? Het klinkt alsof hij in ieder geval een reden zoekt om je echt te zien. Het is aan jezelf om te bepalen of jij dit ook wilt (of aankan).
Alle reacties Link kopieren
Laat het hem bij de receptie afgeven.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij jeuk. Best lastig een tijd zonder vriendin seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
19-03-2018 21:58
Op het werk? :facepalm:
Spannend....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven