Ben ik te hard voor date, of is dit niet ok?

11-04-2018 10:57 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik heb een man ontmoet, en we daten. ( niet de man uit vorige topic(s) dat is niks geworden)

Hij is aardig, consequent, wat hij zegt doet hij, appt elke dag, belt een paar keer per week, en neemt vaak genoeg iniatief om af te spreken.

Waar ik mee zit, is dat ik heel erg twijfel. Ik vind het fijn dat hij stabiel is, en dat ik (eventueel) een relatie met hem zou kunnen beginnen. Er zijn namelijk ook genoeg mannen die niks meer laten horen, of zich niet willen binden.

Mijn twijfels zijn dat ik niet super enthousiast ben ofzo, en ik vind hem ook niet geweldig aantrekkelijk. Als we samen zijn is het wel gezellig en fijn, maar ik ben niet perse trots om naast hem te lopen, voel geen vlinders en word niet heel blij als hij appt.

Ook zit ik met het feit dat zijn woning best een bende is, en financieel zit hij op een lager level dan mij. Maar is dit dan heel oppervlakkig van mij? Hij komt ook best wel gierig over , of misschien heeft hij gewoon niet veel te besteden?
We hadden B.v een keer bij mij thuis afgesproken, en toen vroeg hij of hij iets mee moest nemen, dan denk ik waarom vragen? Het was attent geweest als hij een bosje bloemen/ flesje wijn mee had genomen. Maar daar ga ik natuurlijk niet om vragen! Beetje raar om met lege handen aan te komen.

Ook stelt hij qua dates voor om thee te gaan drinken, of thuis af te spreken. Alsof er bijna geen geld besteed mag worden ofzo. Ik ben gewend dat mannen iets met mij gaan eten in een gezellig / leuk restaurant.

Zijn manier van kleden is ook niet naar mijn smaak, en hij komt zo saai over.

De mannen in mijn verleden, waren gezellig, galant, kleden zich super maar dat waren players en lieten sporadisch van zich horen.

Nu ik iemand “ gevonden” heb die wel stabiel is, en echt duidelijk interesse toont...saboteer ik het dan of?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: Next
Als je geen vlinders voelt totaal geen gevoelens heeft dan gaat het niets worden, gun hem iemand die wel om hem kan geven.
next....
En stel je verwachtingen bij, je verwacht dat iemand een bloemetje of flesje wijn mee neemt waarom?
Je verwacht dat mannen je mee uit eten nemen.. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg, waarom in jesusnaam nog met hem afspreken?
je vindt echt niets leuk, aantrekkelijk, geil aan de beste man

Wil je zo graag een relatie dat je iedereen met een piemel die maar een beetje aardig is voor je toelaat in je leven?
Nee toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
8102 heeft al geschreven wat ik denk ;-D
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar en niet eerlijk naar jezelf en hem dat je blijft daten met iemand die jij niet leuk vindt en voor wie je geen gevoelens hebt. Hoe zou jij het vinden wanneer iemand dat bij jou deed?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niet genoegen nemen met minder omdat deze toevallig wel terugbelt. De klik is er niet echt, dus: next.
Grobbekuiken_ schreef:
11-04-2018 11:02
8102 heeft al geschreven wat ik denk ;-D
graag gedaan :proud:
Alle reacties Link kopieren
Een*Nieuwe*Lente schreef:
11-04-2018 10:59
Ik zeg: Next
Ik ook! :high5:
koekies zijn lekker
En ik vind je manier van mannen uitzoeken zeer irritant het kan blijkbaar altijd beter.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
11-04-2018 11:03
graag gedaan :proud:
:high5:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Je vind hem niet aantrekkelijk, de rest is bijzaak. Hij kan andere kleding kopen, zn huis opruimen een hele goede baan gaan zoeken, maar dan nog voel je geen vlinders.
Na 30 jaar huwelijk maakt mn hart nog een sprongetje als mn man thuis komt. Ik word blij als ik hem zie, ik ben trots op hem (en nee, hij heeft geen dikbetaalde baan).
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Die andere mannen zijn het ook niet geworden.

Zo te lezen heb je best wel wat eisen. Met een paar kan ik wel inkomen, maar zeker niet bij alles.

Ben jij wel perfect? Of vindt hij je een perfectionist, control freak, OCD-er, prinsesje, iemand die zich beter voelt dan een ander, high maintenance, te dik, te kort, slechte huid, etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
8102 schreef:
11-04-2018 11:01
En stel je verwachtingen bij, je verwacht dat iemand een bloemetje of flesje wijn mee neemt waarom?
Je verwacht dat mannen je mee uit eten nemen.. Waarom?
Dit. Wat een prinsessengedrag zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jullie daten.

De bedoeling daarvan is dat je ontdekt of je bij elkaar past en hoe jullie je eventueel kunnen aanpassen aan de ander. En als dat niet lukt, dan blijf je wel of geen vrienden maar dan heb je gewoon geen relatie.

Maar het hoort wel zo te zijn dat je blij wordt van het contact. Dat lagere financiele level zou geen probleem voor je zijn als het voor de rest de ware zou zijn. Je moet wel opletten dat je hem niet vergelijkt met wat je gewend bent. Anders is niet persé verkeerd, het is alleen anders. Bovendien is er genoeg dat aangepast kan worden. Mijn man vindt het leuk om goed gekleed te gaan, maar is kleurenblind, dus zijn eigen combinaties zijn niet altijd even geslaagd.

Maar én geen vlinders én niet blij van appjes én niet blij/trots.... Heeft allemaal niks met financien te maken, maar met gevoel. En dat zit blijkbaar niet goed.
Helaas.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
11-04-2018 11:06
Je vind hem niet aantrekkelijk, de rest is bijzaak. Hij kan andere kleding kopen, zn huis opruimen een hele goede baan gaan zoeken, maar dan nog voel je geen vlinders.
Na 30 jaar huwelijk maakt mn hart nog een sprongetje als mn man thuis komt. Ik word blij als ik hem zie, ik ben trots op hem (en nee, hij heeft geen dikbetaalde baan).
Wat fijn voor je zeg!
Ik vind hem niet lelijk ofzo, maar ik denk ook niet wow. Gewoon neutraal eigenlijk...maar ik dacht meer de gevoelens kunnen nog groeien, want het is erg pril.
Ik zou ook afknappen op zo'n man, exit dus
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant heb je de lat superhoog liggen (hij moet iets meenemen als hij bij je langskomt - waarom? hij moet je mee uit eten nemen - waarom?) en aan de andere kant vind je dat je genoegen moet nemen met een man die je overduidelijk niet echt leuk vindt, alleen omdat hij stabiel is.

Ik denk dat deze man het niet is voor jou, want je vindt hem saai, je vindt hem niet aantrekkelijk, je voelt vrij weinig als jullie samen zijn, het is alleen 'gezellig'.

Maar mocht je in de toekomst een man treffen met wie je wel echt een klik hebt, dan hoop ik niet dat je het stuk laat lopen omdat hij niet uit zichzelf een fles wijn meeneemt of je niet meeneemt naar een restaurant. Ik vind dat allemaal een beetje nuffige prinses-op-de-erwt-dingetjes.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Lol wow TO. Eens met de posts van 8102. Gun hem een vriendin die wel iets voor hem voelt en kijk eens objectief naar je eigen gedrag.
Je bent idd te hard, en niet verliefd (dat laatste lijkt me het meest evident)
anoniem_366446 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 11:13
88.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij al die mannen hiervoor:
had je vlinders,
gingen ze met je uit eten
kleden ze zich beter goed
was hun huis opgeruimd.

hier ben je ook niet mee samen?

Soms is het zo soms niet, gezellig hebben is heel fijn of dat goed is voor een relatie (je wil dan voor lange(altijd) binden
dus gezellig is ook belangrijk lijkt me?

maar je gevoel zal het moeten bepalen (misschien heb je bij hem meer tijd nodig misschien kom je er dan achter dat het wel of niks is)
alleen jij kan bepalen of je verder wil kijken of het wat kan worden of niet?
soms wil iedereen te snel in deze tijd?
ikke606 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 11:17
25.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de bezwaren die je opnoemt, maar excuses zijn voor het feit daar er gewoon geen "klik" is.
Hou oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt overduidelijk iets anders. Iemand die spannender is ipv betrouwbaar. Weet je wel zeker dat je toe bent aan iets serieus en niet liever nog wat rond blijft fladderen?
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven