Nieuwe ontwikkelingen.. vriend stiekem afgesproken

11-04-2018 18:47 345 berichten
Anderhalve week geleden opende ik hier een topic over de ex van mijn vriend die contact zocht met mijn vriend en ook op plekken kwam (en was geweest) waar hij ook kwam
Ik ben toen het gesprek aan gegaan en liet het daarna aan hem over om het contact af te kappen

Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn vriend zaterdagavond bij haar thuis is geweest.

We wonen samen maar ik was die nacht in België voor een vrijgezellenfeestje van een vriendin van me.

Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Hij heeft mij die avond geappt dat hij een filmpje ging kijken en daarna ging slapen, heeft me zelfs nog een welterusten appje gestuurd!

Via een vriend van hem weet ik nu dat dat bullshit was.. ik weet niet wat er gebeurd is die avond, alleen dat hij bij haar thuis was en daar niets over gezegd heeft tegen mij. Ik kwam er gisteren op mijn werk achter, heb mijn vriend toen gelijk gebeld en die gaf het toe.. maar zei dat er niets gebeurd was, dat ze alleen gepraat hadden

Hij heeft vannacht bij zijn moeder geslapen ( ik had gevraagd of hij weg wilde zijn als ik thuis kwam) en nu loop ik al een dag rond met rode ogen/hoofdpijn van het janken. Er gaat vanalles door me heen, speelt dit al langer en waar heeft hij nog meer over gelogen? Of was het vanuit hem echt vriendschappelijk maar waarom zou je er dan over liegen? Vnv komt een vriendin van me langs, gelukkig..

Ik heb hem nog niet face to face gesproken.. ik wil eerst even nadenken over wat ik hiermee wil. Zelfs als er verder niets gebeurd is dan nog heeft hij gelogen.. hij komt morgen langs om nog wat meer kleren te halen en hij heeft me een berichtje gestuurd wanneer we kunnen praten.. :"-(
Alle reacties Link kopieren
Geef hem hoe dan ook even de kans zijn verhaal te doen.
Bah wat vervelend zeg. Je had een voorgevoel over haar en nu dit. Die heeft haar echt wel liggen ballen hoor...
Dit zou exit zijn bij mij.

Niet omdat hij bij een ex is geweest, maar omdat hij glashard liegt tegen je. Hoe kun je hem nou nog vertrouwen?

My two cents: hij heeft haar zelf uitgenodigd en het contact geïnitieerd.

Hoe dan ook echt rot voor je. :hug:
Als hij alleen voor een kopje thee bij haar was langsgegaan, dan had hij daar niet over hoeven liegen.
Hij verzwijgt het bezoek niet, maar hij liegt er echt over. Hij heeft je compleet voor de gek gehouden met zijn berichten. Ik denk dat je nu ook wel weet dat je niets hebt aan deze liegende vriend. Je weet geen details, maar je weet toch eigenlijk genoeg nu over je vriend?
Ik las je vorige topic, dit lijkt me einde oefening. Hij wist hoeveel moeite jij er mee had.
Alle reacties Link kopieren
Heb je andere topic gevolgd en ook gereageerd dat ik de hele toestand al niet vertrouwde, dat zijn ex hem duidelijk terug wil en helaas kom je er nu achter dat hij daar ook open voor staat.
Ik zou wel met hem praten en vragen waarom hij liegt en waarom hij daar is geweest en dat hij gewoon eerlijk moet zijn als er wat gebeurd is zodat jij dan de keuze krijgt hoe je hier mee om wil gaan.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Een goed gesprek. Eis eerlijkheid.
Maar dat hoeft niet nu meteen, mag ook na een paar dagen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik zou een exit gesprek inplannen.
Weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat jij het contact met die ex verbiedt zonder dat je weet wat er echt speelt. Klopt dat?

Heb je hem weleens gevraagd wat de reden is dat zij contact wil?
Heb je hem weleens gevraagd hoe hij er in staat?
Wat er aan de hand is?

Zeg maar zonder waardeoordeel? een open gesprek

Ik heb je vorige topic niet gezien maar ik krijg het idee dat je er onzeker van wordt en aan het verbieden bent geslagen terwijl zij blijkbaar nog zaken naar elkaar open hebben staan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Was je onderbuik gevoel toch juist..
Het liegen is idd het ergste, ik zou er geen zin in hebben op deze manier ook al is er misschien niks gebeurd. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-04-2018 18:56
Ik heb het idee dat jij het contact met die ex verbiedt zonder dat je weet wat er echt speelt. Klopt dat?

Heb je hem weleens gevraagd wat de reden is dat zij contact wil?
Heb je hem weleens gevraagd hoe hij er in staat?
Wat er aan de hand is?

Zeg maar zonder waardeoordeel? een open gesprek

Ik heb je vorige topic niet gezien maar ik krijg het idee dat je er onzeker van wordt en aan het verbieden bent geslagen terwijl zij blijkbaar nog zaken naar elkaar open hebben staan.
Lees het andere topic en je hebt je antwoorden.
viva-amber schreef:
11-04-2018 18:56
Ik heb het idee dat jij het contact met die ex verbiedt zonder dat je weet wat er echt speelt. Klopt dat?

Heb je hem weleens gevraagd wat de reden is dat zij contact wil?
Heb je hem weleens gevraagd hoe hij er in staat?
Wat er aan de hand is?

Zeg maar zonder waardeoordeel? een open gesprek

Ik heb je vorige topic niet gezien maar ik krijg het idee dat je er onzeker van wordt en aan het verbieden bent geslagen terwijl zij blijkbaar nog zaken naar elkaar open hebben staan.
Zij zocht opeens contact met hem, natuurlijk was ik achterdochtig.. ik heb hem nooit iets verboden. De reden dat zij contact wilde heeft mijn vriend nota bene verteld, ze wilde hem terug toen het slecht ging in haar eigen relatie. Hij zei dat hij geen contact met haar wilde, maar blijkbaar, weet ik nu, wil hij ook contact met haar
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
11-04-2018 19:00
Lees het andere topic en je hebt je antwoorden.
Ik heb het gelezen en ik heb het idee dat je erg onzeker bent en dat je dat projecteert op die ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het was in het vorige topic al duidelijk, ex wil hem terug. En dan vond iedereen het heel normaal dat vriend bleef appen met ex. Je kan hem toch niks verbieden?
Nou wel dus. Hij blokkeert haar nu en meteen en neemt Nooit meer kontakt met haar op!
Die ex is een sluwe doortrapte meid. Weet jij veel wat voor kutsmoezen ze heeft gebruikt om hem naar haar huis te lokken?
En hij moet met de billen bloot. Liegen is gewoon not done.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
11-04-2018 19:05
Het was in het vorige topic al duidelijk, ex wil hem terug. En dan vond iedereen het heel normaal dat vriend bleef appen met ex. Je kan hem toch niks verbieden?
Nou wel dus. Hij blokkeert haar nu en meteen en neemt Nooit meer kontakt met haar op!
Die ex is een sluwe doortrapte meid. Weet jij veel wat voor kutsmoezen ze heeft gebruikt om hem naar haar huis te lokken?
En hij moet met de billen bloot. Liegen is gewoon not done.
Welnee, hij moet gewoon wieberen.
Een man die vastgebonden moet worden om te blijven mag fijn opzouten.
Cactus33 schreef:
11-04-2018 19:02
Zij zocht opeens contact met hem, natuurlijk was ik achterdochtig.. ik heb hem nooit iets verboden. De reden dat zij contact wilde heeft mijn vriend nota bene verteld, ze wilde hem terug toen het slecht ging in haar eigen relatie. Hij zei dat hij geen contact met haar wilde, maar blijkbaar, weet ik nu, wil hij ook contact met haar
Waarschijnlijk hebben ze veel meer contact gehad dan jij wist en heeft ze haar ex aan de kant gezet voor jouw vriend.
Dat praatje van het weekend had 1 functie, om de deal te sluiten. Of denk je dat ze thee hebben gedronken en bij hebben zitten kletsen?
On the bright side: als ze zo makkelijk haar relaties verbreekt en omgaat met exen die in een relatie zitten zal deze nieuwe poging niet lang beschoren zijn. En jij kan nu op zoek naar iemand die 200% voor je gaat en je dat ook echt voelt. Die je niet hoeft te controleren
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
11-04-2018 19:05
Het was in het vorige topic al duidelijk, ex wil hem terug. En dan vond iedereen het heel normaal dat vriend bleef appen met ex. Je kan hem toch niks verbieden?
Nou wel dus. Hij blokkeert haar nu en meteen en neemt Nooit meer kontakt met haar op!
Die ex is een sluwe doortrapte meid. Weet jij veel wat voor kutsmoezen ze heeft gebruikt om hem naar haar huis te lokken?
En hij moet met de billen bloot. Liegen is gewoon not done.
Nounou. Het staat iedereen vrij om iemand te berichten, uit te nodigen en te zeggen dat er spijt is van de breuk. TO heeft niets met ex te maken. Haar vriend is sluw en doortrapt tewerk gegaan richting TO.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ex regelde een toevallige ontmoeting met je vriend in de kroeg omdat ze hem terug wilde. Je vriend wees haar af, maar was gevleid. Ze bleef contact houden en zelfs een tweede ontmoeting te regelen bij de voetbal. En nu zelfs een derde, terwijl jij weg was. En dit alles heeft je vriend voor jou verzwegen. Wat kwetsend. Veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hier nog mee TO?

Er appten een beetje over pasen en vakantie en zij wilde elkaar graag spreken...nou dat is gebeurd. Je kunt het niet verbieden.

Weet je heel zeker dat het meer is dan een vriendschappelijke afspraak?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Los van wat hij gedaan heeft liegt hij tegen je over een gevoelig onderwerp. Dat zou voor mij genoeg zijn hem gewoon niet meer te vertrouwen!
Neem denk ik vooral even afstand door niet samen te zijn. Ik zou dan dit weekend proberen een gesprek met elkaar te plannen om het erover te hebben. Wat voelt hij? Wat voel jij? Waar willen jullie nu samen heen aangezien hij hier niet eerlijk over is geweest. Kan hij accepteren dat wanneer hij met jou verder wil, hij het contact volledig met haar verbreekt.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-04-2018 19:12
Wat wil je hier nog mee TO?

Er appten een beetje over pasen en vakantie en zij wilde elkaar graag spreken...nou dat is gebeurd. Je kunt het niet verbieden.

Weet je heel zeker dat het meer is dan een vriendschappelijke afspraak?
Nee ze kan het niet verbieden maar dat haar vriend liegt tegen haar dat hij bij zijn ex is vind ik heel verdacht en echt verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar TO schoot al in de jaloezie-kramp toen zij over Pasen aan het appen waren. Dat was zogenaamd heftige verboden communicatie. Ook niet echt een klimaat om eerlijk in te zijn. Hoe serieus neem je dan wat de ander denkt en voelt? Wanneer je zo ongeveer een nekschot krijgt omdat je je ex nog eens wil spreken dan trek je natuurlijk je bek niet open.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-04-2018 19:18
Ja maar TO schoot al in de jaloezie-kramp toen zij over Pasen aan het appen waren. Dat was zogenaamd heftige verboden communicatie. Ook niet echt een klimaat om eerlijk in te zijn. Hoe serieus neem je dan wat de ander denkt en voelt?
Toen had hij al verzwegen dat die niet-heftige communicatie plaatsvond na haar versierpoging in de kroeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven